Herkese Selaaam 🙋🏻♀️
Sezon finali bitti, bomba gibi döneceğim demiştim bomba gibi döndüm. Efsane bölümler yazdım. Spoi versem mi vermesem diye düşünüyorum sanırım vermeyeceğim 🙊 Bu arada erkek karakterleri değiştirdim. Bir sonraki bölümde paylaşacağım.
Haydi okumaya başlayın. İyi okumalaaar.
*********Napıyorsun bana Mert ? Senle olmuyor sensiz de olmuyor. Napıcam ben seninle ?
Apartmandan içeri girdim tam asansöre binicekken üst komşumuz beni sürekli bilgisayar mühendisi oğluna almaya çalışan sevda teyzeyle karşılaştım.
Sare kızıım nerelerdesin sen kaç gündür gözükmüyorsun ?
Tez için Amsterdam'a gitmiştim Sevda teyze nasılsın iyisin inşaallah.
Ben iyiyim kızımda sen pek iyi gözükmüyorsun hayırdır bir sorun yok inşaallah Aaa yüzüğün nerde senin - yüzüğüme bakıp -
İyiyim bir sorun yok sadece yorgunum hadi Allah'a emanet ol teyze diyip tam binicekken ;
Kızım yüzüğünü sormuştum ?! diye meraklı meraklı sordu.
Yüzüük .. ayrıldık teyze bitti. Yüzük attım.
Aaa kızım çok üzüldüm diyip yalandan üzülmüş numası yaptı ben sanki bilmiyorum üzülmediğini utanmasa def çalıp oynayacak.
Üzülme teyze üzülme diyip bu sefer direk asansöre bindim.
Kapıyı açıktan sonra içeri girdim. Ses çıkmıyordu büyük ihtimalle Afra çalışma odasında Deniz ise dışardaydı tam odama girerken Afra " Sare " diye cırladı.
Ne zaman geldin sen ?! Niye haber vermiyorsun ! Yüzünün halini de bir tuhaf ? Sare bana bak noldu anlatıyorsun bu sessizliğin hayra alamet değil.
Ay Afra az sus da riv riv riv. Bide bana diyorsun çok konuşuyorsun diye. Az önce geldim. Niye haber vermediiim güzel soru bilmiyorum. Diğer soru neydi heh yüzümün rengi ? Ne var abi harbiden yüzümde Sevda teyzede dedi yüzün bir tuhaf diye - aynaya bakıp - oha lan nolmuş yüzüme?
Bende onu diyorum işte noldu yüzüne niye rengin attı senin ?!
Şey oldu ..
Ney oldu daa susaysun sinirleneyrum.
Bu gerizekalı Deniz, Mert'e haber vermiş havalimanında olduğumu uçağın kalkmasına 10 dakika falan vardı. Tam gidiyordum Mert geldi işte konuştuk ..... yüzüğü orda attım. Sonra işte gelirken dedim bir aşağıdaki kafeye uğrayayım kafayı dağıtırım falan gittim Mert şarkı söylüyor. Beni farketmeden çıkıyım dedim tam çıkarken göz göze geldik. Şarkı da bitti şansıma. Çıktım dışarı peşimden geldi ordada biraz atıştık. Kafamı toplıyayım derken daha çok dağıttım yani anlayacağın.
Fene olaylar olmuş ya o kadar şeyden anladığım yeniden bekarlığını ilan ettin o zaman yangaz ?
Hee ilan ettim yangaz.
Şşş bağa bak gidelim mi Osman abiye ?
Osman abi diysıın ?
Hee diyrım gidelim be ordan çiğköfteciye gideriz dimi.
Gideriz tabi lan eski haline dön yeterki.
Tamam ben duş alıyım üstümü falan değişiyim çıkarız birazdan.
Olur.
———————
Abi her zamankinden ver bize sana zahmet.
Veriyim Sare kızım veriyim de Mert oğlum nerede birlikte gelirdiniz hep bir sorun yok değil mi ?
Sende mi Britüs ? Ayrıldık biz Osman amca yüzük attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2 Doktor 1 Polis
Teen FictionHerkese farklı doğar ay , herkesin gecesi aynıdır peki karanlığıda aynı mıdır ?! Vatan uğruna canını siper eden yiğitlerle, ömrünü insanlığa adamış doktorların hikayesi 🌙 . . Benim merak ettiğim bir şey var; küçücük tohumu toprağa gömersin, bir kaç...