Nikah ?! ( Düzenlendi )

1.3K 72 6
                                    

Aşkım hadi biz gidelim diyip elimden tuttu.

Yaaa ne güzel yemek yiyorduk, nereye şimdi ? diyip bir yandan da ekmeğimden ısırıyordum. Yaşasın yemek yemek Allah'ım böyle mükemmel bir olay yok ya fjlshdksjd

Ya Sare, sen hiç doymayacak mısın kardeşim ? sabahtan beri tıkınıyorsun ?! diyip lafa girdi Deniz. Hiç durur muuu ?!

A-aa şuna bak ya, lokmalarımı mı sayıyorsun sen hain tospik ?!

Ne mümkün ? Matematiğim yetmiyor, yarım saat önce bıraktım saymayı ! diyip lafını bir güzel geçirdi Deniz hanım.

Hihhhh!

Aaa Deniz, karışma benim sevdiğime! Ama hayatım biraz da haklı şimdi yani sabahtan beri yiyorsun, kalk hadi gidelim ya lütfen !

Ooo sen de vur Mert bey, sende vur! Düştüm ya esirgemeyin vurun! - tabi bu sırada kafamın içinde Tayyip Erdoğan'ın topunuz gelin diye bağırması yankılanıyor - Gelmiyorum hiç bir yere, hadi bakalım nereye gidiyorsan gidebilirsin! Ben yemeğimi yiyeceğim hıh !

Yedireceğim ben sana gel diyip elimden tutup kaldırdı.

Gelmicem dedim duymadın mı ? Huuu kime diyorum ?! Ses gelmiyor tabi oraya, yukarıda havalar nasıl dev yapıı !!

Ya hatun sen bu kadar çok konuşuyor muydun ya ?

Hee konuşuyorum beğenmiyorsan küçük oğluna almazsın amcaa ?!!!!

Hoop hop amca ne kocan olucağım ben senin !?

Yaa kolaydı Sare Özdemir'in kocası olmak. Önce tanışıcağız sonra isteme, bunun nişanı var kınası var veda partisi var düğünü var balayısı var ohoo var oğlu var. En önemlisi de teklif tabi ben daha teklif almadım ki diyip hepsini tek nefeste sıraladım. Hadi amaa bu kadar da hevesli olamam değil mi ?!

Sen bunları mı dert ediyorsun hatun ? İste dönüşte nikahı basayım!

Yavaaaşşşş Mert Atahanlı, yavaş gülüm yavaş ne nikahı ?!

İmam olur resmi olur sen hangisini istersen artık sevgilim diyip göz kırptı. Ya bu şebek suratlı bide göz kırpınca daha da sevimli birşey oluyor. Ben bunla evlenirsem gece gündüz bu suratı izlerim kiiiğğğ !

Önce tanışıcağız diyip sen bittin der gibisinden bir bakış attım.

Tamam tanışalım da önce bir yanlız kalalım hadi diyip elimden tuttu. Bende daha fazla ısrar etmeden koluna girdim.
.
.
.
Ya aşkım burası çok güzel niye daha önce gelmedik ki ?

Valla yarım saattir seni ikna etmeye çalışıyorum, biliyorsun değil mi ?

Aman ya! diyip sitem ederek trip moduna girdim.

Mert'le geldiğimiz yer i, karla kaplı bir bahçe gibiydi. Işıklar tepeden vuruyor. Tam bir ambians vardı. Nasıl anlatayım ben size neyse siz kendinize göre hayal ediverin fjlshdks

Ömer'le Deniz ne yaptı acaba ? Valla Ömer'e bile acıyorum Deniz de bir çene var ki maşallahı var diyip güldüm.

Acıma ona ya, bakar başının çaresine diyip gülerek kolunun altına aldı beni.
.
.
.
Ya Deniz neden böyle yapıyorsun ? Seni seviyorum demekten dilimde tüy bitti ama sana bir şey söyliyeyim, buradan dönüşte sevgilim olarak döneceksin. Mertler bir evlensin, bak sana tarih bile veriyorum 2 ay sonra biz evleneceğiz.

Ya Ömer ne saçmalıyorsun ? Sevgilin falan da olmayacağım haberin olsun diyip yürümeye başladım.

Büyük konuşuyorsun Deniz hanım, hemde çok büyük diyip göz kırptı maviş salağı ?!
.
.
.
Banka oturmuş etrafı izliyorduk öyle ki ikimizde konuşup huzuru bozmak istemiyorduk.
Mert başını omzuma koymuş usulca ellerimde oynuyordu.

2 Doktor 1 PolisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin