Yine, Yeniden ! ( Düzenlendi )

4.1K 168 12
                                    

Oglumu görecem ben çekilin şurdan diyip bize baktı. Biz ise yoğun bakımın önüne çit çekmiştik resmen.

Az önce size söylenilenleri duymadınız galiba GİRİŞ YASAK !

Oğlum çekin şunları şurdan içeri girecem.

Emrin olur baba diyip bize doğru hareketlendiler.

Uzatmayın lan çekilin ayağımın altından ezer geçerim.

Ahahah Afra duydun mu , ezerim dedi.

Duydum duydum ezip geçerim diyor da birazdan buhar olup uçacak haberi yok.

Gel de ez bakalım nasıl eziyorsun.

Ne konuşuyorsunuz lan siz bana bakın zorlamayın beni kadına el kaldırılmaz bizim yöremizde.

Kıt mısın ya anlamıyor musunuz içeri giriş YASAK hadi basın gidin el kaldırmazmış mış mış hele bir kaldır o elini alıp g*tüne sokmazsam şerefsizim.

Eeeh çok oldunuz siz kaldırın şunları ortadan.

Lan Afra biz tatile gelmiştik dimi İstanbul'a benim şuan odamda mışıl uyuyup dinlemem lazım değil miydi napıyoruz burda ?

Valla kardeşim bende izne geldik diye hatırlıyorum ama napalım eee misafir umduğunu değil bulduğunu yer.

O değil de bu misafirlik tam bize göre. Hop hoop çek elini kırmayayım.

Çekmiyorum lan, oğlum yürek yemiş lan bunlar.

Kavga aynı sadece iki kişi olarak düşünün :)

Bora'dan

Aaa nasıl unuttum ya kızların telefon numarası lazım ifade vermeye gideceğiz daha. İyi ki çok uzaklaşmadım hastaneden gidiyim telefon numaralarını alıyım da sonra giderim emniyete.

* İkili adamları döverken Bora koridordan içeri girer. Arkadan bir adam tam Sare'ye vuracakken Bora adamı etkisiz hale getirir.

Ya kızlar telefon numaranızı almayı unuttum diye geldim bensiz parti veriyorsunuz hiç yakıştı mı size çok ayıp .

Parti yeni başladı Bora Kurşunoğlu geç kaldın sayılmaz.

Ya kızlar siz bu hareketleri nerden biliyorsunuz diye sorsam mı diye düşünmüyor değilim doktor olduğunuza eminsiniz dimi ?

Evet hemde 6 yıldır eminiz Bora.
.
.
.
Demek liseden beri savunmaya gidiyorsunuz iyiymiş size bulaşan yandı valla iyiki size emanet etmişim.

Öyle işte sana ambulansta başımızın çaresine bakarız derken şaka yapmıyordum diyip gülümsedim.

Bundan sonra seni dinleyeceğim doktor ama önce bir karakola gitmemiz lazım ifade için hadi çıkalım.

Tamam çıkalım yapmadığımız birşey değil zaten dimi Sare ( kankaların birbirlerine attığı gülüşlerler olur ya işte öyle bir gülüş attı. Anladınız siz :) )

Yaa tabi ne demezsin :)

Birşey mi kaçırdım ben anlamadım dediklerinizi.

Yoo birşey kaçırmadın hadi gidelim valla çok yoruldum otururum kaldırıma kaldıramazsınız beni haberiniz olsun.

2 Doktor 1 PolisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin