Gidenlere kanıp sende meyletme,
Giden gitsin sen kal ölene kadar .. 💚ARKADAŞLAR SEZON FİNALİYLE KARŞINIZDAYIZ. UMARIM BEĞENİRSİNİZ. 2 AY SONRA GÖRÜŞMEK DİLEĞİYLE. HOŞÇAKALIN! ❤️
~~~~~~~~~
Mert'denSare diyip olduğum yere çöktüm. Etraftan insanlar geçiyor gelip bir şeyler soruyorlar ama hiç birini duymuyordum. Kalbin vatan için atsın aklında da vatan olsun ne demekti şimdi bu ? Nasıl bırakırsın beni Sare nasıl ? Gözümden yaşlar damlıyor kendime hakim olamıyorum ne oluyor bana böyle !?
Sare'den
Seni kendimden sakınıp bir başka kalbe emanet ettim Atahanlı.
İnan özleminle yanıp tutuşuyorum ama bitmesi gerekiyor. İkimizde birbirimize zarar veriyoruz. Özlemek yaşamaktan daha zor ama ayrıyken de yaşıyor sayılmazdık ki. Her nefes alan da yaşamıyor sonuçta ! Anlıcaksın beni ikimiz içinde en iyisi bu olucak.
Uçağa nasıl bindiğimi ne ara indiğimi hatırlamıyorum. Bakalım bu kafayla elin gavur memleketinde ne yapıcağım.
Kendi kendime konuşa konuşa otele geldim odaya çıkıp eşyalarımı yerleştirdim. Biraz dışarı çıkıp hava aldım.
O zaman pozumun adı nişanlısından yeni ayrılmış kız itemi olsun. Afra sultanın da dediği gibi BU SEVDALAR BOŞUNA TEY BU SEVDALAR BOŞUNA !
Neydi kuralımız ?! Bekarlık sultanlıktır.
Otele gidip akşamki seminer için hazırlandım. Ardından yemek için restoranta indim. Birşeyler yiyip eşyalarımı da alıp seminerin olduğunu yere gittim. Seminer yaklaşık 1 saat 45 dakika sürdü. Gerekli notları da alıp çıktım. Gece uzun bitirilecek tezler var. Ahey aheyyy .!
Bütün gece uyumadan tezi devam ettirdim. Az kaldı az olucak !
Uzm. Dr. Genel Cerrah Sare Özdemir ! İşte bu ünvan, yıllarca bu ünvana sahip olmak için çalıştım. Arkadaşlarım dışarıda gezerken ben ders çalıştım. Herkes bayramda birlikteyken bir Sare yoktu neden çünkü yine ders çalışıyordum. Ders ders ders ! Unutmayın, bir şeylerden fedakarlık etmeden hayatınızı kazanamazsınız.
Ve bugünde yine hayatımdan fedakarlık ettim. Sevdiğim adamı, yanını vatan saydığım adamı terk ettim. Şimdi siz intikam almak için ayrıldığımı falan düşünüceksiniz ama öyle değil işte. Hadi Mertle evlendik diyelim. Kim ilgilenecek düğün işleriyle bunun salonu var kınası var evi düzenlemesi var. Kolay değil evlenmekte. Bir gün evde bir gün hastanedeyim. Hangi birine yetişeyim ?
En doğrusu buydu. Evet evet kesinlikle en doğrusu bu .!Düşüne düşüne uyuya kalmışım masa başında. Sabah kalktığımda, daha doğrusu öğlen kalktığımda 15.30'du. Nasıl bu kadar uyudum hiç bir fikrim yok ama sanırım uyuyakaldığımda sabaha karşıydı. Kahvaltı bile yapmadan biraz hava almaya çıktım. Biraz oksijen aldıktan sonra eve gelip üstünü değiştim. Yeni bir seminer için tekrardan yola çıktım. Alnıma şey yazdırıcağım artık yolların ustasıyım gözlerinin hastasıyım. Eveeet içimdeki Mahmut abiye hoşgeldin diyin. Yine her zamanki gibi saçmalamaya başladığıma göre bir şeyler iyi gitmiyor demektir. İyi ki Türkiye'ye güzel Hakkari'me dönmeme iki hafta kaldı.
***********
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2 Doktor 1 Polis
Teen FictionHerkese farklı doğar ay , herkesin gecesi aynıdır peki karanlığıda aynı mıdır ?! Vatan uğruna canını siper eden yiğitlerle, ömrünü insanlığa adamış doktorların hikayesi 🌙 . . Benim merak ettiğim bir şey var; küçücük tohumu toprağa gömersin, bir kaç...