Ben içimdeki seni sevmişim, anlasana💜
*********
Seni böyle aniden öpsem ne yapabilirsin ki ?Hihh ? Çok ayıp diyip ağzını kapattım.
Ellerimi öpüp ağzından çekti " neresi ayıp be ? karım değil misin ? "
Eee yaaaniii tam sayılmam, evlenmeden olmaz.
Evlendik ya koca göz daha ne kadar evlenebiliriz ?
Resmi nikahtan bahsediyorum diyip gözlerimi devirdim.
Önemli olan Allah'ın takdiri, e onu da kazandığımıza göre diyip arsız arsız güldü.
Bana bak ameliyathanede bir şey mi yaptılar sana bir arsızlaşmışsın sanki ?
Yoo sadece seni özledim.
Özlediysen uslu dur dev yapı diyip yataktan kalkıp koltuğa oturdum.
Çocuk gibi küsüp kollarını göğsünde bağladı. Hasta psikolojisi başka olur derlerdi de inanmazdım.
Aah hadi ama küsmüş olamazsın diyip yanına gittim. Benim olduğum yerden başını çevirip diğer tarafa baktı.
Ya bana bak diyip çenesinden tutup çevirdim bana doğru çevirdim. Mesafeyi ayarlayamamış olacağım ki an itibariyle burun burunaydık. Al işte kuzuyu kurda teslim ettik.
Ateşle oynuyorsun koca gözüm.
En fazla yanarım bir şey olmaz.
Diyorsun.
Diyorum diyip birden kendimi çekip kapıya doğru gittim.
Hoop nereye ?
Dosyanı alıp gelicem birader, hoop'muş ! diyip Mert'e baktım. Bu kız akıllanmıcak der gibi kafasını salladı gülerken.
Kapıdan çıktığımda kapının sağında solunda 2 tane polis vardı.
Bir sorun mu var ?
Yok hanımefendi merak etmeyin , güvenlik için buradayız diye cevap verdi genç polis.
Anladım kolay gelsin diyip dosyayı almaya gittim. Başhemşire olan Sevda hemşirenin yanına giderken asistan odasına takıldı gözüm, içeri girip selam verdim.
Selam millet.
Sare ? Geçmiş olsun kuzum ya diyip sarıldı Elif.
Sağol kardeşim diyip tebessüm ettim.
Ee bizim aslan enişte nasıl şimdi ? Mutlu olduğuna göre iyidir dimi ?
İyi iyi çok iyi diyip güldüm aklıma az önceki arsızlıkları gelince ama hemen ortamı toplamak için eski halime döndüm.
Eee napıyorsunuz ?
Oturuyoruz sabahtan beri 2 gündür bomboş hastane.
Hadi ya sevinsem mi üzülsem mi diyip güldüm.
Sare sen ne arıyorsun etrafta gitsede eniştenin yanına .?
Aa evet doğru ya dosyayı alcaktım ben neyse gidiyorum ben hadi görüşürüz.
Koş Mecnununa koş Leyla senii :)
Elif'e gülüp odadan çıktım. Sevda hemşirenin yanına gidip Mert'in dosyasını aldım. Dosyayı alıp odaya doğru gittim.
Tam içeri giricekken polisler kapının önüne geçtiler.
Girebilir miyim ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2 Doktor 1 Polis
Teen FictionHerkese farklı doğar ay , herkesin gecesi aynıdır peki karanlığıda aynı mıdır ?! Vatan uğruna canını siper eden yiğitlerle, ömrünü insanlığa adamış doktorların hikayesi 🌙 . . Benim merak ettiğim bir şey var; küçücük tohumu toprağa gömersin, bir kaç...