DSAMÖ ( Düzenlendi )

947 63 9
                                    

Başlık: Deniz, Sare, Afra, Mert, Ömer ( başlık bulamadım affedin dhsmdjsj )
*************

Ben acilde Deniz'den iyi bir haber beklerken bir oyana bir buyana gidip geliyordum. O heyecanla telefonumu asistan odasında unutmuşum diğer asistan arkadaşım ise telefonumu koştura koştura getirdi. Mert arıyordu hemen açtım.

Sevgilim acili hazırladın mı ? Biraz misafirin olacağız diyip güldü.

Meert ! İyisiniz dimi ? Deniz iyi mi ? Mert ya gülmesene be adam! Bir şey de diyip çemkirdim. Ben burada meraktan ölüyorum, adamdaki rahatlığa bak!

Ya aşkım sakin ol, herkes iyi sadece Deniz omzundan hafif yaralanmış.

Oh be Allah'ım çok şükür ah be adam niye baştan söylemiyorsun diyip güldüm.

Geliyoruz birazdan hadi görüşürüz kapatmam lazım.

Tamam dikkatli olun.

Telefonu kapattıktan sonra bu güzel haberi hemen Afra'yla paylaştım. 2 gündür can dostumuzdan haber yoktu. Biz üçümüz olmazsak ikimiz de olmaz. Eksik kalır bir yanımız. Afra'yla birlikte acilde beklemeye başladık. Kapıdan önce Ömer'le Deniz girdi. Ardından tüm ihtişamıyla Mert. Allah'ım Deniz'e mi bakayım ? Yoksa Mert'e mi ? Ayyh kafayı yiyeceğim! Mert'e ve onun mikimmil kamuflajlarına bakarken Mert'in göz kırpmasıyla kendime geldim. Pislik bir de pis pis sırıtıyor. Ne var yani azcık ayak üstü birazcık kestiysem 😂

Hemen kendime gelip Deniz'in yanına gittim. Yarasına baktığımda kurşun sıyırmıştı. Allah korumuştu, sinirlerine gelseydi bitmişti. Mesleğinden bile olabilirdi ama ben ona bu sorumsuzluğunu daha sonra göstereceğim!

Deniz'in yarasına pansuman yapıp dikiş attıktan sonra Ömer, Deniz'in yanına geçti.

Fazla sırnaşma arkadaşıma keserim seni Ömer diyip elimdeki neşteri gösterdim. Ömer de bana bakarak hıı diyip dil çıkardı.

Mert de işlemleri halledip yanımıza gelmişti. Ömer'i bana dil çıkarırken gördüğü için Ömer'in kafasına vurdu.

Bir daha benim sevgilime dil çıkar, bak ne yapıyorum o dilini ?! diyip parmağını tehdit eder gibisinden salladı. Afra da " gençler sizin bu cıvık ilişkileriniz beni bayıyor bağa sağdan sağdan geliyler ben gideyrum hadi kalın sağlıcakla " diyip gülerek gitti.

Ömer'le Mert şubeye gitmiş. Deniz ise bizim yanımızda kuzu kuzu oturuyordu. Neden mii ? Çünkü çok iyi biliyordu evde bir kamyon fırça yiyeceğini!

Nöbetin bitmesiyle eve gittik. Ben çayı hazırlamıştım. Çayları alıp salona geçtikten sonra Afra'yla birlikte Deniz'i karşımıza oturtup +50 teyzelerin öğütlerini ve bunun yanı sıra azarlarımızı bir bir söyledik.

Deniz daha fazla dayanamayıp " Çok uykum geldi acıyın bana vs " diyip duygu sömürüsü yaptı. Bizde uyumasına izin verdik. Deniz odasına gittikten sonra Afra'yla televizyona tümör ameliyatı koyup izlemeye başladık. Tam Afra mısır patlatmaya giderken kapı çaldı.

Ben koltukta oturuyordum ev ise savaş alanı gibiydi. Afra'nın kapıyı açmasıyla kapatması bir oldu.

Ne oldu Afra niye kapattın kapıyı ? Açsana! diyip kapının kolundan tuttuğumda Afra hayır der gibisinden kaşları yukarı aşağı hareket ettiriyordu.

Off Afra diyip kapıyı açtım, açmaz olaydım!

Hiih diyip kapıyı birde ben kapattım. Kapıdaki kim böyle gelen geçen kapıyı suratına çarpıyor diye soracak olursanız MERT 😂

2 Doktor 1 PolisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin