O günden beri Mert'le ne karşılaşmıştım ne de konuşmuştum. Benim için en iyisi bu galiba, uzak durmam lazım ondan yoruldum artık her defasında güvenip yere çakılmaktan. Mert'e bağlanmamam lazım, sonra o da beni bırakıp gidecek. Off ne yapıcağım ben ?
Bu gün yine hastanedeydim her zamanki gibi,onkoloji bölümü bugünkü nöbet yerim. Hastaneler çok farklı bir yer hele ameliyathaneler, bir oda da doğum var diğer oda da ölüm. Hastane duvarları cami duvarlarından daha çok inanan görmüştür.
Bütün hastalarıma bakmıştım ve gerekli olan işlerimi halledip asistan odasına dinlenmeye gidiyordum ki Mert'i gördüm odanın önünde, bir sağa bir sola gidip geliyordu. Niye geldi ki bu şimdi buraya ? Neyse hiç gözükmesem daha iyi olucak. 113 numaralı odada ki hastaya bir daha bakıyım ben, belki bir ihtiyacı vardır. Tam arkamı dönmüş gidiyordum kiiğ Mert arkamdan bağırdı. Duymamış gibi yapsam ? Yok yok olmaz! Bu kadar mesafeden duymazsan sağır mısın ? diye sorarlar adama. Neyse yapacak bir şey yok, el mahkum gidiceğim yanına. Hadi sen geldin, Ömer'i niye getirdin be adam ? Ben onun yanında nasıl çemkirceğim sana ?!!
Aaa Mert ve onun kankası Ömer siz mi geldiniz ??
Aaa biz mi gelmişiz ya ?! Neredesin sen, sabahtan beri bekliyoruz kök salıcaktık az daha gelmeseydin.
Kusura bakmayın Mert bey ya (!) Boğazda tur yaparken zamanın nasıl geçtiğini anlayamamışım. Hay Allah'ım ya deli etmeye mi geldin sen beni ? Nerede olabilirim, hastaların yanındaydım heralde!
Hop hop yenge yani şey Sare, biraz relaxx ne bu sinir ?
Sen sus Ömer. sen hiç konuşma! İki de bir yenge yenge diyorsun zaten, bozacının şahidi şıracı nolucak !
- Kardeşim hayırdır bir sorun mu var ?
Deniiiz! Senin ne işin var burada ? diyip boynuna atladım. Nasıl özlemişim sistırımııı !
- Bende seni özledim kardeşim ama bir dur, önce benim soruma cevap ver ?
Yok ya bir sorun yok gidiyorlardı zaten şimdi, dimi Mert ?
Yoo ben gidiyoruz dediğimi hatırlamıyorum, sabahtan beri bekliyorum. Konuşmamız lazım, konuşmadan da gitmem.
Evet konuşmadan gitmeyiz diyip araya girdi Ömer, Deniz'e bakarak.
- Sen kimsin kardeşim ? Hayırdır ne konuşacaksın Sare'yle ?! Ayrıca uzaklaş bakayım sen Sare'nin yanından, niye kızın dibine giriyorsun ?! diyip Mert'in omzundan hafifçe ittirdi benim delifişekk.
Sare kim bu ya niye karışıyor sana ? diyip Deniz'e diklendi Mert. Heh, aferin ! Deniz'i zaten görür görmez sinirlendirdin birde ateşe körükle git.
- Sare ne diyor bu ? Asıl sen kimsin ya ?!
Aaayyh durun ya ! Bağırıcağım şimdi ama, yeter ya Sare Sare Sare adımımı ezberliyorsunuz susun bi ! İnsanca medeni bir şekilde tanışır mısınız ? Sonra gerekli açıklamayı yapıcağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2 Doktor 1 Polis
Teen FictionHerkese farklı doğar ay , herkesin gecesi aynıdır peki karanlığıda aynı mıdır ?! Vatan uğruna canını siper eden yiğitlerle, ömrünü insanlığa adamış doktorların hikayesi 🌙 . . Benim merak ettiğim bir şey var; küçücük tohumu toprağa gömersin, bir kaç...