Solmuş bizim gibi tüm güzel hatıralar 🥀
************Hazırlanıp arabaya binmiştik. Araba çok sessizdi, radyoda çalan müzikten başka ses çıkmıyordu.
Mert ?
Efendim koca göz diyip radyonun sesini kıstı.
Şey bir şey sormak istiyorum ama çekiniyorum.
Sor koca göz niye çekiniyorsun?
Yaranı deşmekten korkuyorum.
Sor sor bişe olmaz.
Tamam soruyorum. Eee şey baban yaşıyor mu yoksa ... ? Yani şey hiç konuşmadık ya onun hakkında merak ettim.
Babam .. yaşıyor ama ölü. Anlarsın ya işte nefes alan ölülerden. Ben 4 yaşımdayken bırakıp gitti bizi Beyza daha 1 yaşındaydı. Ünlü Atahanlı holdinginin sahibi. Yıllardır holdingin başına geçmem için ısrar ediyor ama hiçbir zaman kabul etmedim.
Peki Beyza'nın haberi var mı ?
Her ay yenilenen kredi kartı limitlerinden mutlaka haber vardır. Beyza işte ne beklersin ki diyip omuz silkti.
O daha genç Mert mantığından çok duygularıyla hareket ediyor. Anlaman lazım onu.
Beyza çok yoruyor beni Sare, ona sahip çıkamamaktan korkuyorum. Arkadaşlarını bile bilmiyorum kimle takılıyor kimlerle beraber ?
Beyza yanlış bir şey yapmaz Mert. Ben konuşurum onunla.
Bak koca gözüm ben vatan için birçok şeyden vazgeçtim ben buna mecburen sen bile dahil oldun diyip başını eğdin.
Tamam Mert geçti işte eskide kaldı her şey üzülme artık, kapatalım konuyu diyip elini tuttum.
Ellerimize bakıp tebessüm etti. Birden yaklaşıp yanağımdan öptü.
Hiihh .? diye bir fısıltı çıktı ağzımdan alışamadım halâ ani hareketlerine.
Mor sana çok yakışıyor hatun diyip güldü.
Ne moru ya mor giymedim ki ?
Yanaklarından bahsediyorum zaten diyip kahkaha attı.
Yaa yine mi kızardım off diyip ellerimi yüzümü serinletmeye çalıştım.
Camı açıyım mı ? dedi gülerek.
Hııı aç aç diyip cama döndüm. Gülme sesi geliyordu ama dönüp bakarsam adım kadar eminim daha da kızarırdım.
Ben kızarmakla meşgulken çoktan gelmiştik bile. Mert'ten beni eve bırakmasını istedim.
Kapının önüne geldiğimizde tam ineceğim sırada;Haber ver gelip alıcam üstümü değişmeye gidiyorum eve.
Tamaam haber veririm.
Eve gidip üstümü değiştirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2 Doktor 1 Polis
Teen FictionHerkese farklı doğar ay , herkesin gecesi aynıdır peki karanlığıda aynı mıdır ?! Vatan uğruna canını siper eden yiğitlerle, ömrünü insanlığa adamış doktorların hikayesi 🌙 . . Benim merak ettiğim bir şey var; küçücük tohumu toprağa gömersin, bir kaç...