Sare ve Afra'nın izinleri bitmiş, görev yerleri olan Hakkari'ye gideli 2 ay olmuştu. Fakat halâ Meriç'ten bir haber yoktu ta ki cuma günü sabaha kadar.
**********Marry arıyor ..
Marryy haber geldi mi gidiyor muyuz ? diye heyecanlı bir şekilde açınca telefonu Sare, Meriç'in tebessüm etmesine sebep olmuştu. Ve beklenen haber gelmişti ama Sare'nin bilmediği diğer bir şey ise dev yapının ( Mert ) olduğu ekipte gidecekleridir.
Bende iyiyim kardeşim sağol, sen nasılsın ? diye kahkaha atarak sorunca Meriç, daha da heyecanlanmıştı Sare.
İyiyim Marry iyiyim,bırak şimdi nasıl olduğumu. Sonra konuşuruz bunları da, haber diyorum geldi mi diyorum gidiyor muyuz diyorum. Ayy Marry çatlatmasana insanı söyle hadii!
Tamam tamam söylüyorum sakin ol önce. Bir otur ayaktaysan diyip kahkaha attı Sare'nin bu hallerine bayılıyordu Meriç eskiden beri.
Ya Marry deli etme beni hadiiii!
O zaman söylüyorum sıkı duuur. Haber geldi gidiyoruuz ve benim isteğim üzerine bizim ekipte geliyorsunuz hee bide harekat pazartesi günü hastaneyi de ben hallettim 2 gün izinlisiniz ailenizle vakit geçirin.
M-marry ger-çek-ten miiii şaka değil dimi ? Bizim yıllardır hayalini kurduğumuz şey gerçekleşiyor dimii ? Sare mutluluktan odayı tavaf etmeye başlamıştı bile.
Gerçekten kardeşim şaka yapmıyorum. Aaa bide sana söylemeyi unuttum, bizim ekip dedim ya; senin çok sevdiğin Mert de bizim ekipte,arkadaş arkadaş geçinirsiniz artık orda ! diyip kahkaha atarak telefonu pat diye kapattı çünkü Sare'nin çemkirceğini biliyordu.
Sare ise olayın şokunu üstünden atar atmaz bir kelimeye takıldı. Bizim ekipte .. bizim ekipte .. bizim ekipte .. Evet evet bizim ekipte dedi ' Allah'ım ne olur yanlış duymuş olayım ya, ben nasıl katlanacağım ona off. Allah'ım sen dev yapının azabından koru '
Sare ise hemen Afra'yı arayıp haber verdi.
Tosbik aranıyor ..
Aç Afra hadi Afra aç.Heh açtın sonunda! Neredesin sen ya niye açmıyorsun neyse neyse dinle Marry aradııı ! Pazartesi harekat var ve bizde gidiyoruuz. Hemde Marry'le beraber, ayrıca dev yapı da geliyor aynı ekiptelermiş. Kurtulamayacağım bu adamdan ya ! 2 günlüğüne de izinliyiz, hemen eve gel hazırlanıp çıkalım.
Offf Saree ne dedin anlamadım ?
Gidiyoruz diyorum, gidiyoruz !
Yavaş konuş gidiyor muyuuz ! Bir dakika bir dakika ya şaka mı yapıyorsun? Ben doğru mu duydum ! Seninki de geliyor demeeeek vay yavrum vaay ! Ben gelirim 10 dakikaya, hazırlanırız çıkarız diyip kahkaha atarak telefonu kapattı Afra.
Afra Afraa seni mahvederim! Ne demek seninki ya !?Saçma sapan konuşmaya bayılıyorsun valla, Afraaa kapattın dimi ? Kapatırsın tabi ! Kaç bakalım nereye kadar kaçıcaksın ! Aynı evde yaşıyoruz be uyuzzz ?!diye söylenmeye başlandı Sare, aynı anda da valizini hazırlıyordu. Bu kız bir sürü işi aynı anda yapabiliyor ne hamarat kız yahuu (!)
.
.
.
Sare ve Afra İstanbul'a gelmiş hatta çoktan ailelerinin yanına gitmişlerdi. Şaşılacak bir durum ama hemde sorunsuz olarak. Günü olaysız bir şekilde geçirdikten sonra sıra vedaya gelmişti Sare'nin ve Afra'nın ailesi gitmelerine karşı çıkmadılar çünkü küçüklükten beri en büyük hayallerinin bu olduğunu biliyorlardı. Vedalaştıktan sonra tekrar Hakkari'ye geldiler. Ve artık büyük gün gelmişti yıllardır bekledikleri günü kurdukları hayalleri yaşıyorlardı.
.
.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2 Doktor 1 Polis
Teen FictionHerkese farklı doğar ay , herkesin gecesi aynıdır peki karanlığıda aynı mıdır ?! Vatan uğruna canını siper eden yiğitlerle, ömrünü insanlığa adamış doktorların hikayesi 🌙 . . Benim merak ettiğim bir şey var; küçücük tohumu toprağa gömersin, bir kaç...