Solmuş bizim gibi,
Tüm güzel hatıralar .. 🥀
************Sabah kalkıp odalara baktığımda Afra kendinden geçmiş bir şekilde uyuyordu Deniz ise ortalarda yoktu anlaşılan yine Deniz şubede bana ise hastane yolları gözüktü. Scrubslarımı giyip hastaneye gittim. Nöbet çizelgesine baktığımda kısa süreli şokun ardından kendime geldim. El insaf be kardeşim 36+12 lik nöbet nedir ? Acısını fena çıkarmışlar ama durun siiz ! Yakında bir Atahanlı oluyorum bende işte o zaman benim devrim başlıyor bebeqler !
Asistan odasına gidip vizit saatini beklemek için tam koltuğa oturacakken telefon çaldı.
Bal ❤️ arıyor ..
- Efendim Atahanlı ?
+ Sayın Özdemir ? Hayırdır ne bu resmiyet ?- Atahanlı diyesim geldi diyemez miyim ? Bence gayet güzel bir soyisim.
+ Bencede bencede alışsan iyi edersin malum yakında sende bir Atahanlı olucaksın Sayın Özdemir diyip güldü.- Olucağım değil mi ?
+Olucaksın tabi. Atahanlı en çok sana yakışacak. Şu asalate bak resmen ben buradayım diye bağırıyor. SARE ATAHANLI .!- Güzel oldu harbiden Sare Atahanlı, Sare Atahanlı diyip tekrarlamaya başladım Mert'le konuştuğumu unutarak ta ki Mert'in kahkaha sesini duyana kadar.
+ Koca göz hemen evlensek mi ya ? Baksana soyismini baya sevdin sen, yani senin için diyorum ben diyip güldü.- Ayy of Mert aman iyi ki bir koz verdim eline tamam sus. Hem niye aradın sen beni işim var ?
+ Harbiden ya napıyorsun diye aramıştım en son konuştuğumuz konulara bak bir mesaj olabilir mi sence evrenden ?- He he Mert aynen evrenin işi gücü yok bize mesaj gönderecek.
+ Off aşkım tamam sormadım say ne zaman biter işin ?- 36+18 lik nöbetim var sence biter mi ?
+ Yuh aşkım 36+18 ne ya ! Geliyorum işim bitince !- Saçmalama Mert sakın gelme. Kafamıza estikçe hastaneden çıkıyoruz. Hakkettim bu nöbeti, ayrıca ben memnunum hayatımdan.
+ Sen memnunsan benlik de sorun yok. Fazla gelir diye şaaptım. Eee ben seni şimdi 3 gün göremicem mi ?- Görürsün ya niye göremeyesin hastaneye giriş yasak değil.
+ Evet doğru tamam o zaman yarın gelirim bugün Emre nöbetini bana yıkacak gibi duruyor.- Tamam yarın görüşürüz o zaman şimdi kapatmam lazım vizite çıkıcaz.
+ Kimle çıkacaksınız aşkım ?- Ekiptekilerle aşkım kimle olucak ?
+ Ekipte kim var hayatım ?- Oğuz, Demir, Ege, Cemre var işte bir kaç kişi daha off aşkım niye sayıyorum ki sana isimleri ?
+ Gülme o lavukların yanında hatta onların yanında bile durma işini yap Afra'nın yanına git. Yok yok ben gelip bir gözükiyim yarın.- Lavuk ne ya ayıp Atahanlı ayıp. Kapat şimdi heee bide sende o Selin midir Sinem midir neyse o kızdan uzak dur.
+ Yanii bakarız diyip güldü.- Atahanlııı benimle oynama sen deliysen ben senden de deliyim.
+ Ona ne şüphe sultanım.- Kapatamadık bir türlü ya hadi kapat aşkım.
+ Önce sen kapat mı yapsak ? Önce sen kapat hadi.- Tamam ben kapatırım diyip kapattım. Mert'in şuan ben nasıl bir kızla evleniyorum dediğini duyar gibiyim. Eee ne bekliyordu benden ? Önce sen kapat yok sen kapat falan yapacağımı mı ? Canım cicim beni bozar maruqq.
( Benim gibi olan varsa el kaldırsın 👋🏻 erkek fatma değilim kardeşler sadece bazı olaylar karakterime ters 😂 )
Uuiiyy nenem yarabbi kaç dakikadır konuşuyoruz vizit başlamış 10 dakika bile geçmiş. Ayyhh şef beni çiğ çiğ yiyecek ! Koş Sare koş ! Stetoskopumu boynuma takıp dosyalarımı da aldıktan sonra hızlıca odadan çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2 Doktor 1 Polis
Teen FictionHerkese farklı doğar ay , herkesin gecesi aynıdır peki karanlığıda aynı mıdır ?! Vatan uğruna canını siper eden yiğitlerle, ömrünü insanlığa adamış doktorların hikayesi 🌙 . . Benim merak ettiğim bir şey var; küçücük tohumu toprağa gömersin, bir kaç...