Accidentally ...

2.3K 145 12
                                    

Accidentally ……

Ming-POV

Ming-- Shit!!!! ကားကို ဘယ္လို ေမာင္းေနတာလဲ? ဒီမွာလူကို ဝင္တိုက္မိၿပီေလ… ထြက္မေတာင္းပန္ဘူးလား!!!

႐ုတ္တရတ္ က်ဥ္သြားတဲ့ ခံစားခ်က္ေၾကာင့္ ေဒါသတႀကီး ကားေမာင္းတဲ့သူကို လွမ္းေအာ္လိုက္တယ္… ကားထဲကေန ကပ်ာကယာထြက္လာတဲ့သူကို ကြ်န္ေတာ္ ၾကည့္လိုက္မိေတာ့……

လန္႔ၿပီး က်ဥ္ေနတဲ့ ခံစားခ်က္ေတြေမ့သြားခ်င္ခ်င္ ျဖစ္သြားမိတယ္… ကားထဲကေန မ်က္စိပ်က္ မ်က္ႏွာပ်က္နဲ႔ ထြက္လာတဲ့သူက… အလြန္တရာ ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတဲ့ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ ျဖစ္ေနလို႔ပါ…! ႐ုတ္တရတ္ Wayoကို သတိရမိပါတယ္… Wayo လိုလူ ေနာက္တစ္ေယာက္ေပါ့! ဒါေပမယ့္ Wayo နဲ႔ ကြ်န္ေတာ္က ငယ္ငယ္ေလးထဲက ေပါင္းလာတဲ့ ငယ္သူငယ္ခ်င္းမို႔ ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတယ္ဆိုတာ ေထာက္ခံေပမယ့္ ဘာမွ ပိုၿပီး ထူးထူးျခားျခား မခံစားရပါဘူး… အခုဆံုရတဲ့ ေကာင္ေလးက်ေတာ့ ပါးခ်ိဳင့္ပါတဲ့ ပါးေဖာင္းေဖာင္းေလး ႏွစ္ဖက္နဲ႔ ကြ်န္ေတာ့္ထက္ အနည္းငယ္ပုတဲ့ အရပ္အေနအထားမွာ ေဘာင္းဘီတိုနဲ႔ အကႌ်အျဖဴေလး ဝတ္ထားပံုက တကယ့္ႏွစ္လိုဖြယ္ ျဖစ္တယ္ဆိုတာ Ming ခ်က္ခ်င္း လက္ခံမိတယ္… ကြ်န္ေတာ့္ဆီ မ်က္လံုးဝိုင္းေတြနဲ႔ ၾကည့္ရင္း ေတာင္းပန္ခ်င္တဲ့အရိပ္အေယာင္နဲ႔ ကြ်န္ေတာ့္နား ေလွ်ာက္လာတယ္…

“ဘာျဖစ္သြားေသးလဲ ခဗ်?”

သူ႔ရဲ႕ေမးသံေၾကာင့္ ကြ်န္ေတာ္ ေၾကာင္ေနရင္းက ႐ုတ္တရတ္ ကြ်န္ေတာ္ ထေအာ္လိုက္ျပီး…

Ming--အား…!!! က်ိဳးၿပီထင္တယ္…!! ေျခေထာက္! ေျခေထာက္! ေထာက္လို႔မရေတာ့ဘူး. လုပ္ပါဦး!! အား…!!နာတယ္…!နာတယ္…!

ကပ်ာကယာနဲ႔ အဲဒီ့ေကာင္ေလး ကြ်န္ေတာ့္နားကပ္လာတယ္… ကြ်န္ေတာ္လဲ အသာတၾကည္နဲ႔ သူ႔ပခံုးကို လွမ္းဖက္လိုက္တယ္…

ေမႊးလိုက္တာ… သူ႔ဆီကေမႊးတဲ့အနံ႔ေလးက ကြ်န္ေတာ့္ႏွာေခါင္းထဲတိုးဝင္လာေတာ့ သာယာမိသြားတယ္…

“ေတာ္ေတာ္နာေနလား? ကြ်န္ေတာ္ စမ္းေပးပါ့မယ္…!”

Ming--အား…!နာတယ္… တကယ္နာတယ္ဗ်…!

လမင္းတစ္စင္းရဲ႕ ေကာင္းကင္💓💓Where stories live. Discover now