I'm not Ready... Part-1

1.7K 111 10
                                    

Wayo-POV

အဲဒီ့ေန႔က ကြ်န္ေတာ့္ သက္တံ့ေတြခ်ည္းပဲ ျမင္ေနမိတယ္… P'Pha ရဲ႕ စကားသံတစ္ခ်ိဳ႕က ကြ်န္ေတာ္ မယံုၾကည္ႏိုင္ေလာက္ေအာင္ပဲ အံ့အား သင့္ေစမိတယ္… အခ်ိန္တိုင္း ေမွ်ာ္လင့္ေနမိတဲ့ ေမတၱာအၾကင္နာေတြက P'Phaဘက္က ကြ်န္ေတာ့္ကို ေပးဖို႔ အသင့္ျဖစ္ေနတာလား…? ေပ်ာ္ရႊင္ျခင္းေတြ ၾကည္ႏူးျခင္းေတြနဲ႔ အဲဒီ့ညက ကြ်န္ေတာ္ အိပ္မရခဲ့ပါဘူး… ( P.S Mingေၾကာင့္လဲ ပါပါတယ္… တစ္ေရးႏိုးတိုင္း P'Kitေရ… ဆိုၿပီး ထထေအာ္ေနလို႔ပါ…) P'Pha ျပန္သြားေတာ့ Ming ဆီမွာပဲ ကြ်န္ေတာ္ အိပ္ျဖစ္တယ္… မူးမူး႐ူး႐ူးနဲ႔ ေပါက္ကရေလွ်ာက္လုပ္မွာစိုးလို႔ပါ…! ဒါေပမယ့္ မနက္ျဖန္အေၾကာင္းကို ေတြးမိရင္ ကြ်န္ေတာ့္ စိတ္ေတြ အရမ္းလႈပ္ရွားမိတယ္… P'Phaနဲ႔ ကြ်န္ေတာ့္ၾကားက Relationshipက ကြ်န္ေတာ့္ကို ကို႔႐ို႕ကားယားျဖစ္ရေလာက္ေအာင္ ရွက္ရြံ႔ ေစမိမွာ အမွန္ပဲ… ဘဝမွာ ပထမဆံုး ခ်စ္သူတစ္ေယာက္ ကိုယ့္ေဘးနားရွိတဲ့ အခ်ိန္မွာ ဘယ္လို အျပဳအမူေတြနဲ႔ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ရမလဲဆိုတာ ကြ်န္ေတာ္ မသိပါဘူး… စကၠန္႔တိုင္းက ကြ်န္ေတာ့္အတြက္ ရင္ခုန္ စိတ္လႈပ္ရွားစရာပါပဲ…

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

မနက္ေရာက္ေတာ့ အိပ္ေရးမဝေပမယ့္ အေစာႀကီး ထလိုက္တယ္… Companyသြားဖို႔ P'Phaက ကြ်န္ေတာ့္ကို လာႀကိဳမယ္တဲ့…! ဒါေၾကာင့္ ႀကိဳျပင္ဆင္ထားဖို႔ ကြ်န္ေတာ္ စိတ္ေလာေနမိတယ္… ကြ်န္ေတာ့္ထက္အရင္ အိပ္ရာႏိုးေနတဲ့ Ming ေၾကာင့္ ကြ်န္ေတာ္ အံ့ၾသတႀကီးနဲ႔ ေမးလိုက္မိတယ္…

Yo-- မင္းႏိုးေနၿပီလား…? ငါက မင္းမႏိုးေလာက္ေသးဘူးေတာင္ ထင္ထားတာ!

Ming--Yo…!
Yo--ဟမ္?
Ming-- အခုဆို P'Kit ဆီ ငါသြားေနက်အခ်ိန္ပဲ…!

မ်က္ႏွာေသနဲ႔ ခံစားခ်က္မရွိသလို တစ္ေနရာတည္း စိုက္ၾကည့္ရင္း ကြ်န္ေတာ့္ကို ေျပာလိုက္တယ္… ကြ်န္ေတာ့္အတြက္ ေပ်ာ္ရေပမယ့္ သူ႔အတြက္လဲ စိုးရိမ္မိပါတယ္… ဒီလို စိတ္ဓါတ္က်ၿပီး မႈန္မိႈင္းေနတဲ့ သူ႔မ်က္ႏွာရိပ္ေၾကာင့္ မသက္မသာနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ သက္ျပင္းခ်လိုက္မိတယ္… သူ႔ပခံုးကို အသာဆုပ္ကိုင္လိုက္ၿပီး…

လမင္းတစ္စင္းရဲ႕ ေကာင္းကင္💓💓Where stories live. Discover now