Nevertheless

1.3K 104 31
                                    

Pha-POV

Yoရဲ႕စကားေတြမွာ သူ႔ရဲ႕ ခံစားခ်က္အမွန္ တစိတ္တပိုင္းပါမယ္ထင္ပါတယ္.. အတိတ္က အမွားတစ္ခုဆိုတာ သူလက္ခံတဲ့အေလၽွာက္ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ ပတ္သတ္ခဲ့သမၽွကိုပါ သူရွက္ရြံ႕ ေနေတာ့မွာပါ.. ခက္တာက သူ႔ေရွ႕မွာ ရွိတဲ့အခါ သူ႔အေပၚ ျပဳမူမိသမၽွက ေျပာင္းလဲလို႔မရဘဲ အရင္တိုင္း က်န္ရွိေနတဲ့ ကၽြန္ေတာ့္ အခ်စ္စိတ္ပါတဲ့ အမူအက်င့္ေတြကို ေဖ်ာက္ဖ်က္မရခဲ့ေတာ့.. သူ႔အတြက္ စိတ္ရႈပ္စရာ ျဖစ္ႏိုင္မွာပဲေလ..

ကၽြန္ေတာ္သူ႔ကို အျပည့္အဝနားလည္ပါတယ္.. စိတ္လဲ မဆိုးပါဘူး.. သူလက္ခံႏိုင္မယ့္ ဆက္ဆံေရးမ်ိဳဳးကိုပဲ ဦးစားေပးဆက္ဆံဖို႔ပဲ ႀကိဳးစားၾကည့္ရမယ္..

သူ႔Condoကိုစေျပာင္းေတာ့ သူ႔စိတ္ေတြ ဆန္းၾကယ္ၿပီး အစိမ္းသက္သက္ျဖစ္ေစမွာ စိုးရိမ္မိ ခဲ့တယ္... အိမ္မက္ဆိုးအေၾကာင္း Dr.Kit ကို ေဆြးေႏြးၾကည့္ေတာ့ စိတ္နဲ႔ဆိုင္တဲ့ ဆိုက္ကို တစ္မ်ိဳးေၾကာင့္ Yoရဲ႕စိတ္အေနအထားက အတက္အက် လြယ္တယ္.. အတိတ္က ျဖစ္ရပ္ေတြက သူ႔ဦးေႏွာက္ထဲ ဝင္ေရာက္ ေႏွာက္ယွက္ေန တာေၾကာင့္ မၾကာခဏ စိတ္တို စိတ္ဆတ္လြယ္မယ္လို႔လဲေျပာထား ဖူးတာေၾကာင့္ Yoစိတ္ကို ခန္႔မွန္းဖို႔ခက္စြာ သည္းခံဖို႔ ကၽြန္ေတာ္ ျပင္ဆင္ထား ၿပီးသားပါ..

ေလာေလာဆယ္ အျခားနည္းလမ္း မရွိေသးသေရြ႕ကၽြန္ေတာ္ကပဲ သူ႔အိမ္မက္ဆိုးေတြဆီက ကာကြယ္ ေစာင့္ေရွာက္ေပးဖို႔ တာဝန္ရွိပါတယ္..

အနားမွာ ႏွစ္ႏွစ္ၿခိဳက္ၿခိဳက္ အိပ္ေပ်ာ္သြားတဲ့ သူ႔ရဲ႕ မ်က္ႏွာေလးကို တေစာင္းခိုးၾကည့္ေနမိ တယ္.. ကၽြန္ေတာ့္ေဘးက မလွမ္းမကမ္းမွာ ပက္လက္ကေလးအိပ္ေနတဲ့Yoကို ေငးၾကည့္ေနမိတယ္.. အျပစ္ကင္းၿပီး ျဖဴစင္တဲ့ ကေလး တစ္ေယာက္ကို ဒဏ္ရာေတြ အမ်ားႀကီး ေပးခဲ့မိလို႔ အခုလို ပင္ပန္းမႈဒဏ္ေတြကို ခံစားေနရတဲ့Yoကို ျမင္ေနရရင္း ကိုယ့္ကိုကိုယ္ အျပစ္တင္လို႔ မဆံုးႏိုင္...

တစ္ခ်က္လူးလြန္႔လာတဲ့Yoေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ လန္႔သြားတယ္.. ကၽြန္ေတာ္ခိုးၾကည့္ေနတာ ျမင္သြားၿပီး စိတ္ဆိုးမွာ စိုးတာနဲ႔ အျမန္ မ်က္စိမွိတ္အိပ္ခ်င္ေယာင္ေဆာင္လိုက္မိတယ္..

လမင္းတစ္စင္းရဲ႕ ေကာင္းကင္💓💓Место, где живут истории. Откройте их для себя