Someday....👑👑

1.1K 95 30
                                    

Ms. Seint -POV

သားYoအတြက္ျဖစ္ပ်က္ခဲ့တဲ့ ကိစၥေတြနဲ႔ ပတ္သတ္ၿပီး အရမ္းစိတ္ထိခိုက္ခဲ့ရတယ္.. ေဆးရံု တက္ေနတဲ့ကာလတေလွ်ာက္ အရင္ကနဲ႔မတူဘဲ အေရာင္ေမွာင္မိွုင္းေနတဲ့ သူ႔မ်က္ႏွာရိပ္ကို ျမင္ရတာ စိတ္မခ်မ္းသာလွပါ... သူ႔အေဖရဲ႕လုပ္ရပ္ေတြ ေၾကာင့္ သားေလးက ကိုယ္စားအနစ္နာခံခဲ့ရတာ.. ရင္ထဲေျဖမဆည္ႏိုင္ေအာင္ နာက်င္ရေပမယ့္ ဘာမွမတတ္ႏိုင္ခဲ့ဘူး...

သူ႔အေဖကေတာ့ ျပန္ကလဲ့စားေခ်ဖို႔ကိုပဲ စိတ္အားထက္သန္ေနၿပီး ခံျပင္းေဒါသထြက္ေနရံု ပါပဲ... တကယ္တမ္းနာက်င္ရတာ Yoေလး... ဒါေၾကာင့္ ႏြမ္းနယ္ေနတဲ့ မ်က္ႏွာေလးကို အရိပ္တၾကည့္ၾကည့္နဲ႔ ဂရုစိုက္ေပးခ်င္ေပမယ့္ Yoကလက္မခံပါ... သူ႔နားကို အကပ္မခံသလို စကားလဲ ေကာင္းေကာင္းမေျပာပါ... ျဖစ္ခဲ့တာေတြ အတြက္ယူၾကံဳးမရျဖစ္ေနၿပီး စိတ္ထိခိုက္ေနရွာမယ္ ဆိုတာသိေတာ့ သူ႔စိတ္အေျခအေန သက္သာလာဖို႔ အခ်ိန္ေပးေစာင့္ရဦးမွာပါ....

သိပ္မၾကာတဲ့ကာလမွာ ကြ်န္မသိလာတာက သားကို ကယ္တင္ေပးတဲ့ေကာင္ေလးလဲ အေရးေပၚလူနာ အေနနဲ႔ VIPအခန္းထဲမွာရိွခဲ့တယ္.. လူခ်င္းေတြ႕ရင္း ေက်းဇူးတင္စကားေျပာဖို႔ ၾကံရြယ္ခဲ့ပါတယ္... တစ္ေန႔.....

Yoေလးဆီသြားမယ့္အခ်ိန္ထက္ေစာေရာက္လာခဲ့ တယ္... Yoေလးဆီမသြားခင္ ေက်းဇူးတင္စကား ေျပာဖို႔ဟိုေကာင္ေလးအခန္းဆီဝင္လာလိုက္တယ္.. ဒါေပမယ့္ အခန္းထဲဘယ္သူမွမေတြ႕ေတာ့ ျပန္ထြက္ လာၿပီး Yoေလးအခန္းဆီဝင္ဖို႔ျပင္ေနတုန္း Yoေလးရဲ႕ စကားေျပာေနသံကို ၾကားမိလိုက္လို႔ တံခါးဖြင့္ဖို႔လက္တြန္႔သြားမိတယ္... စိတ္ေရာဂါ ဆရာဝန္နဲ႔ျပဖို႔အထိ ၾကံရြယ္ထားရတဲ့ Yoေလးရဲ႕ စိတ္အေျခအေနက ဘယ္သူ႔ကိုမွစကားပြင့္ဟမေျပာ ေတာ့တဲ့အထိ ဆိုးရြားခဲ့တာပါ... အခုေတာ့.... သားရဲ႕ စကားေျပာေနသံကိုျပန္ၾကားမိေတာ့ ဝမ္းသာသြားမိသလို ဘယ္သူကမ်ား Yoေလးကို စကားေတြဖြင့္ဟေျပာေစႏိုင္တဲ့အထိေႏြးေထြးတဲ့ ရင္းႏွီးမႈမ်ိဳး ေပးႏိုင္တာလဲဆိုတာကိုပါ သိခ်င္သြားမိတယ္..

တံခါးကိုအသံမျမည္ေအာင္ တြန္းဖြင့္ရင္း အခန္းထဲကို အကဲခတ္ၾကည့္ေတာ့...

လမင္းတစ္စင္းရဲ႕ ေကာင္းကင္💓💓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora