I'm fine... 🚶🚶🚶🚶🚶

1.8K 138 10
                                    

I'm fine… 🚶🚶🚶🚶🚶

Pha-POV

႐ုပ္ရွင္ရံုထဲ ဝင္ခံနီး ခဏဆိုၿပီး ေျပးထြက္သြားတယ္… ျပန္လာေတာ့ သူ႔လက္ထဲမွာ ေပါက္ေပါက္ဘူးနဲ႔ Colaဘူးေတြအျပင္ မုန္႔ေတြလဲ တစ္ေပြ႕ႀကီး ဝယ္လာတာကိုေတြ႕ေတာ့ မေနႏိုင္ဘဲ ျပံဳးမိေသးတယ္… ပီဘိ ကေလးတစ္ေယာက္လို ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းလြန္းအားႀကီးပါတယ္…

႐ုပ္ရွင္ရံုထဲမွာ ေဘးခ်င္းကပ္ရပ္ထိုင္ရင္း ႐ုပ္ရွင္မစရေသးဘူး ဒီကေလး မုန္႔ေတြ စစားေတာ့ တာပဲ … ကြ်န္ေတာ့္ပါးစပ္နားလဲ တစ္ခုၿပီး တစ္ခု ခြံ႔ေကၽြးရင္း ေတာ္ေတာ္ေလးကို ေပ်ာ္ေနပံုရတယ္၊ အင္း… သူၾကည့္ခ်င္တဲ့ သရဲကား ၾကည့္ရေတာ့မွာမို႔ စိတ္လႈပ္ရွားေနတာ ျဖစ္မယ္…

႐ုပ္ရွင္စျပေတာ့ … ပထမေတာ့ ဇာတ္လမ္းက စိတ္ဝင္စားဖို႔ေကာင္းပါတယ္… ေနာက္ေတာ့ ထင္တဲ့အတိုင္း သရဲမက မ်က္လံုးျပဴး မ်က္ဆန္ျပဴး နဲ႔ ထြက္ထြက္လာေတာ့ အလန္႔တၾကား မေအာ္မိေအာင္ ထိန္းထားရတယ္… မျဖစ္ေတာ့ဘူး… မ်က္လံုးေလးပါ မသိမသာ မွိတ္ထားမွျဖစ္မယ္ထင္တယ္… တစ္ရံုလံုး ဟာခနဲ ဟင္ခနဲ ထိတ္လန္႔ေနတဲ့ခ်ိန္ ဒီကေလး ဘာသံမွ မထြက္ဘဲ ၾကည့္ေနႏိုင္တယ္ ဆိုၿပီး တအံ့တၾသနဲ႔ ေဘးဘက္လွည့္ၾကည့္လိုက္တယ္…

ဒီကေလးက ေပါက္ေပါက္ဘူးကို ျပန္႔က်ဲေနေအာင္ လႊင့္ပစ္ထားၿပီး ကြ်န္ေတာ့္လက္တစ္ဖက္အကြယ္ ေနာက္ကေန မ်က္လံုးကေလးမွိတ္ၿပီး အသံမထြက္ဘဲ တုန္ေနရွာတယ္…

ငွယ္… သူေျပာေတာ့ သရဲကားၾကည့္ခ်င္တယ္ ဆိုၿပီး အခုေတာ့ မ်က္လံုးေတာင္မဖြင့္ဘဲ ေၾကာက္ေနရွာတယ္… ကြ်န္ေတာ္ ရယ္ခ်င္လာမိတယ္… ဒီလိုဆိုေတာ့လဲ ခ်စ္ဖို႔ေကာင္း သားပဲ… ဟဟဟ😄😄😄…! သရဲကားက ေက်ာခ်မ္းစရာေကာင္းသလို ႐ုပ္ရွင္ရံုထဲမွာလဲ Air conက ခ်မ္းစိမ့္စိမ့္နဲ႔မို႔ ၾကက္သီးေတာင္ထခ်င္လာ တယ္ ၊ ေဘးနားက ကေလးလဲ ဝုန္းခနဲ ဝုန္းခနဲ အသံေတြၾကားရင္ တုန္တုန္သြားတယ္… ဒါေၾကာင့္ ကြ်န္ေတာ္လဲ သူ႔လက္ကို ဆုပ္ကိုင္ေပးလိုက္တယ္… လက္ေတြကလဲ ေအးစက္ေနတာပဲ… ကြ်န္ေတာ္ သူ႔လက္ကို ကိုင္လိုက္ေတာ့ ကြ်န္ေတာ့္ကို ေၾကာင္ေတာင္ေတာင္နဲ႔ေမာ့ၾကည့္တယ္… ကြ်န္ေတာ္လဲ ျပံဳးျပရင္း…

လမင္းတစ္စင္းရဲ႕ ေကာင္းကင္💓💓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz