Love ìn Paìn...♛♛ Part -3

1.2K 112 26
                                    

All POV

Ming -- P'Kit...!

ေခၚသံေၾကာင့္ Kitလွည့္ၾကည့္လိုက္တယ္.. ေခါင္းကိုဆတ္ရင္း ဘာလဲဆိုၿပီးေမးလိုက္တယ္..

Ming -- Yo... အေျခအေနေကာင္းရဲ႕လား...?

Ming နဲ႔ Kitတို႔ Wayoေဆးရံုခန္းေရွ႕မွာ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ ရပ္ေနတုန္း အခန္းထဲက Beamထြက္လာတယ္... ရုတ္တရတ္ Ming လန္႔သြားၿပီး Beamကိုျပဴးေၾကာင္ေၾကာင္ ၾကည့္ေနတယ္...

Ming -- P'Beam..က Wayoရဲ႕ တာဝန္ရိွDr. လား...?

Beam--ဟုတ္တယ္...! မင္းလဲဒီလူနာကို သိတာပဲလား...?

Ming -- သိပါတယ္..ကြ်န္ေတာ္က Wayoရဲ႕ အကိုလို ရင္းႏွီးတဲ့ သူငယ္ခ်င္းပါ... 12ရက္ထဲ ပိုႀကီးေပမယ့္ ကြ်န္ေတာ္က သူ႔ကို အကိုလို ေစာင့္ေရွာက္ေပးေနက်ပါ...

Kitက Ming ရဲ႕စကားကိုအဖတ္မလုပ္ဘဲBeamကို ၾကည့္ရင္း...

Kit--Wayoဒဏ္ရာအေျခအေနေတာ္ေတာ္ ဆိုးလား.?

Beam ကစိတ္မေကာင္းသလို သက္ျပင္းကို မႈတ္ထုတ္ရင္း...

Beam--ေပါက္ျပဲဒဏ္ရာေတြက မၾကာခင္သက္သာ လာမွာပါ.. ခက္တာက....

Kit-- psychiatric disorderျဖစ္ႏိုင္လား...? (စိတ္က်ေရာဂါ) (တျခားဘယ္လိုေခၚေသးလဲ ေတာ့မသိဘူးေဆးေက်ာင္းသားမဟုတ္ေတာ့လဲ😁)

Beam သက္ျပင္းခ်ရင္းေခါင္းကို ေလးပင္စြာ ညိတ္ျပေတာ့ Kitတစ္ေယာက္ စိတ္မေကာင္းသလို ျဖစ္သြားၿပီး Ming တစ္ေယာက္တည္း ေၾကာင္ေတာင္ေတာင္နဲ႔...

Ming -- အဲဒါဘာေျပာတာလဲဟင္.. ဘာျဖစ္ႏိုင္တာလဲ.. ? ဘာေရာဂါလဲ...?

Kit--လာ Ming...!မင္းနဲ႔ ႏွစ္ေယာက္ထဲ စကားေျပာရေအာင္...!

Ming -- ဟုတ္ကဲ့P'...! Yo အဆင္ေျပမွာပါေနာ္.. သူသက္သာလာမွာမွတ္လား... အမ်ားႀကီး မစိုးရိမ္ရဘူး မွတ္လား.... @#^^@^!^#^$^^!

တတြတ္တြတ္နဲ႔ Kitကိုေမးရင္း Ming ဆြဲေခၚရာေနာက္ လိုက္သြားတယ္... Beam တစ္ေယာက္ပဲ အခန္းေရွ႕မွာ စာနာသနားမိစြာ Wayoရဲ႕ေက်ာျပင္ကိုၾကည့္ေနမိတယ္...

💨💨💨💨💨💨💨💨💨💨💨💨💨💨💨

💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥

သြက္လက္တဲ့ ေျခသံကို အေနာက္ကၾကားမိေတာ့ Beam လွည့္ၾကည့္လိုက္မိတယ္... အခန္းနံပါတ္ ေတြကိုၾကည့္ရင္း က်ီးကန္းေတာင္းေမွာက္ မ်က္လံုးက ရွာေဖြရင္း လမ္းခပ္သြက္သြက္ ေလွာက္လာတဲ့သူကို ျမင္မိေတာ့ Beam ထပ္အံ့ဩ ရျပန္တယ္.... အဲဒီ့သူကလဲ ကြ်န္ေတာ့္ကို ျမင္ေတာ့ မ်က္လံုးျပဴးၿပီး အနားကိုေလွ်ာက္လာတယ္..

လမင္းတစ္စင္းရဲ႕ ေကာင္းကင္💓💓Onde histórias criam vida. Descubra agora