Beginning 🌅🌅

1.3K 102 26
                                    

Beginning 🌅🌅🌅

WAYO-POV

ကၽြန္ေတာ္ ပါးစပ္အေဟာင္းသားနဲ႔အံ့ဩလို႔ မဆံုးႏိုင္ေသးဘူး.. အခန္းတစ္ခုလံုးကို မ်က္လံုးနဲ႔ ေဝ့ပတ္ၾကည့္ရင္း ခုထိ စိတ္လႈပ္ရွားေနမိတုန္းပဲ.. ကၽြန္ေတာ့္မွာ လြတ္လပ္တဲ့ ကိုယ္ပိုင္ဘဝေလးကို အတိတ္မွာ ရခဲ့တယ္ေပါ့ေလ.. ဒီအခန္းေလးက ကၽြန္ေတာ္ပထမဆံုး မိဘအရိပ္ေအာက္က ထြက္ၿပီး လြတ္လြတ္လပ္လပ္ေနခဲ့ဖူးတဲ့ အမွတ္တရမ်ားစြာကို သိမ္းဆည္းေပးထားတဲ့ ေနရာေလးတဲ့..!

အခန္း အျပင္အဆင္အေနအထားက လံုးဝကို ကၽြန္ေတာ့္ စတိုင္ပါ... ကၽြန္ေတာ္ႀကိဳက္တဲ့ အျပင္အဆင္နဲ႔ ေပါ့ေပါ့ပါးပါး လြတ္လပ္စြာကၽြန္ေတာ့္အတြက္ ခမ္းနားေနတယ္.. ၾကည့္မဝႏိုင္စြာ စိတ္လႈပ္ရွားေနတုန္း...P'Pha က က်န္ေတာ့္ကို စူးစိုက္ၾကည့္ရင္း...

Pha --ဘယ္လိုလဲYo... စိတ္သက္ေတာင့္ သက္သာျဖစ္ရဲ႕လား.. ဒီေနရာေလးက Yoအရင္က ေနခဲ့ဖူးတဲ့အတိုင္းပဲ ထားထားတာ.. အလိုမက်တာ ရွိရင္ ကိုယ့္ကိုေျပာေနာ္...

Yo--အင္း😶😶😶

Kit -- ဒီကိုေရာက္ေတာ့ ဘယ္လိုခံစားရလဲ Wayo.. တစ္ခုခုကို အမွတ္မထင္ သတိရတာမ်ိဳး ျဖစ္မိလား..?

Yo--ဟင့္အင္း..!မွတ္မိတာမ်ိဳးေတာ့ မရွိပါဘူး..! ဒါေပမယ့္ ေခါင္းထဲ ၿငီးစီစီႀကီးျဖစ္လာမိတယ္..

Kit --အမ်ားႀကီးမစဥ္းစားပါနဲ႔ Wayo..! တေျဖးေျဖးနဲ႔ ဒီေနရာကို ရင္းႏွီးလာမွာပါ..

ကၽြန္ေတာ္ေခါင္းကိုကိုင္ရင္းမ်က္ႏွာနည္းနည္းပ်က္ ေနေတာ့P'Pha ကစိတ္ပူတဲ့ မ်က္ႏွာရိပ္နဲ႔..

Pha -- Yo.. အခုမွ နလန္ထလာကာစဆိုေတာ့ နားလိုက္ဦးေနာ္.. အမ်ားႀကီးမစဥ္းစားနဲ႔.. ကိုယ့္ကို Yoစိတ္တိုင္းက် ျဖစ္ခ်င္တာကိုေျပာ..

Ming --စိတ္ပူမေနၾကပါနဲ႔ဗ်ာ..Yoက အဲေလာက္ထိ မေပ်ာ့ညံ့ပါဘူး.. လာ..သယ္ရင္း.. ငါျပမယ္..

Ming က ကၽြန္ေတာ့္ပခံုးကိုဖက္ရင္း ဆြဲေခၚသြားတယ္...

Ming --ဒါ..မင္းအခန္း..!မင္းနဲ႔P'Pha တို႔ရဲ႕ ခ်စ္ရိပ္ျမံဳေလးေပါ့ကြာ😆😆

Yo-- ???😶😶😶

Ming --ငါနဲ႔Drတို႔က မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္အခန္းမွာ ရွိမယ္..!

လမင္းတစ္စင္းရဲ႕ ေကာင္းကင္💓💓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin