Sweet Dream 😴

1.4K 106 17
                                    

Sweet Dream

Pha-POV

သူ႔နားမွာ လွဲေနရင္းနဲ႔ ေအးခ်မ္းစြာ အိပ္စက္ေနတဲ့ သူ႔ပါးေလးကို ငံု႔နမ္းလိုက္မိတယ္...

အိမ္မက္လွလွ မက္ပါေစ..Yo.....😚😚😚

Yoေဘးနားမွာလွဲအိပ္ေနရင္းနဲ႔ ၾကင္နာစြာ ေထြးေပြ႕ ထားခြင့္ရခဲ့တယ္... ဒီအခ်ိန္ေတာအတြင္းမွာ တစိမ္းဆန္တဲ့ ဆက္ဆံေရးနဲ႔ စိမ္းကားတတ္တဲ့ သူ႔ အၾကည့္ေတြနဲ႔ပဲ ၾကံဳခဲ့ရတာ.. အခုလို ကၽြန္ေတာ့္အေပၚ ႏူးညံ့စြာနဲ႔တြယ္ကပ္ေနတဲ့ သူ႔ အျပဳအမူမ်ိဳးေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္အေပ်ာ္ႀကီး ေပ်ာ္ေနရတယ္... ကၽြန္ေတာ့္ အက်ႌကို ဆုပ္ကိုင္ထားတဲ့ သူ႔လက္ကေလးကို ေျဖးေျဖးခ်င္း ေျဖၿပီး ကၽြန္ေတာ့္လက္နဲ႔ အုပ္မိုး ဆုပ္ကိုင္ထားလိုက္တယ္...

ေငးၾကည့္လို႔ မဝေသးတဲ့ မ်က္ႏွာေလးကို တစိမ့္စိမ့္ ၾကည့္ရင္း အခ်ိန္ေတြၾကာသြားတယ္... အခုထိ Yoက ႏွစ္ႏွစ္ၿခိဳက္ၿခိဳက္ အိပ္ေပ်ာ္ေနတုန္းပဲ..Ming က စိုးရိမ္ရတဲ့အေျခအေနလို႔သာ ေျပာတာ..Yoက ကၽြန္ေတာ့္ ရင္ခြင္ထဲမွာ ပံုမွန္အတိုင္းပဲ အိပ္ေပ်ာ္ေနတာပါ.. သူ႔ပံုစံက အိပ္ေရးမဝတဲ့ ကေလးတစ္ေယာက္လို မႈန္ကုတ္ကုတ္နဲ႔ ႏံုးေနသလိုပါပဲ..

အခုလို ေကာင္းေကာင္းအိပ္ေပ်ာ္ရင္ အားရွိလာမွာပါ.. ဒီတစ္ခါ ကၽြန္ေတာ္ ကိုယ္ကို ထပ္ႂကြလိုက္ၿပီး ကိုယ္ေဖာ့ကာ ကုတင္ေပၚက ဆင္းလိုက္တယ္.. Yoအေျခအေနကို ေစ့ေစ့စပ္စပ္ သိေအာင္ ေမေမ့ကို ေမးဖို႔ ဧည့္ခန္းဆီ ထြက္လာခဲ့လိုက္တယ္...

Yoအခန္းဆီကေနထြက္ေတာ့ ဧည့္ခန္းမွာ စကားလက္ဆံု က်ေနတဲ့ Ming တို႔ဆီ ေလၽွာက္လာခဲ့လိုက္တယ္...Ming က ကၽြန္ေတာ္ ေရာက္လာတာ ျမင္ေတာ့ ျပံဳးျပရင္း ေနရာေရြ႕ေပးလိုက္တယ္.. သူေပးတဲ့ ေနရာမွာ ဝင္ထိုင္ရင္းYoအေၾကာင္းေမးဖို႔ ျပင္လိုက္တယ္..

Pha --မား...Yoက ပိုပိန္သြားပါလား... ေနမေကာင္းေသးဘဲနဲ႔ ေဆးရံုက ဆင္းလာတာလား.. Ming ေျပာေတာ့ Yoအေျခအေနက စိုးရိမ္ရတယ္ဆိုလို႔ ကၽြန္ေတာ္ ရင္ထိတ္သြားတာပဲ...

Ming --  Yoအေျခအေနက စိုးရိမ္ရတယ္ P'...! သူ အခုရက္ပိုင္း လံုးဝ မအိပ္ဘူး.. ၾကာေတာ့ သူ႔ပံုစံက အားေတြေလ်ာ့ၿပီး အဲဒီ့ ေဝဒနာနဲ႔ပဲ  လံုးပါးပါး လာတာ.. အခု P'Pha ေရာက္လာမွ Yoအိပ္ေပ်ာ္သြားတာ..

လမင္းတစ္စင္းရဲ႕ ေကာင္းကင္💓💓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora