To dzieje się za szybko.
Szarpnąłeś moim sercem w stronę, która ci pasuje. Zaprosiłeś szelmowskim świstkiem, który załatwił całą sprawę. Postąpiłeś tak bez zawahania, stanowczo, a jednocześnie słodko. Rozpatrzyłeś swoje poczynania pod każdym względem, choć jak znam ciebie, przyszło ci to naturalnie.
Czuję się tym przytłoczony. To dla mnie nowe i ciężkie. Nigdy nie dostałem kwiatów, nie licząc stokrotek zerwanych przez Jacksona. Nigdy nie byłem przez kogoś zauważony na tyle, by sprawiało to taki mętlik w moich emocjach i uczuciach.
Wydaje mi się, że z brzydkiego kaczątka, powoli staję się prawdziwym łabędziem.
Tylko, na jak długo?
Taehyung poprawił perłowy guzik błękitnej koszuli i przejechał opuszkiem, po niewielkim, wyszywanym motylku, zdobijącym materiał z lewej strony. Na jego twarzy błąkał się niepokój, który starał się zakryć delikatnym uśmiechem. Gdy równo z wybiciem godziny siedemnastej, ktoś zadzwonił do drzwi, Kim wstrzymał oddech.
-Jest w swoim pokoju- usłyszał głos swojej matki. Wyczuwał, że jego rodzicielka szeroko się uśmiecha.
Jesteś tak blisko, a ja się nie potrafię podnieść. Czekałem na to spotkanie, ale teraz mam same wątpliwości. Jednak, wiesz co karteczko?
Nie tym razem.
Blondyn wstał z miejsca i otworzył drzwi od swojego pokoju, dokładnie w chwili, kiedy Jeon chciał zapukać. Na twarzy wyższego wykwitł przyjazny uśmiech, który Tae niemal natychmiast odwzajemnił.
-Hej- powiedział pierwszy Kim, a Jungkook spojrzał zza jego plecy. Kiedy zobaczył, że różowy kwiat stoi w wazonie na drewnianym biurku, złapał chłopak za nadgarstek i niespiesznie wtulił w siebie.
-Cieszę się, Tae- wyszeptał w jego włosy i nim blondyn zdążył zapytać, o co chodzi, nastolatek pociągnął go w stronę wyjścia.
-Zabieram pani syna- mruknął żartobliwie do patrzącej na nich kobiety i pewnym ruchem otworzył drzwi.
-Zwróć go w jednym kawałku!- krzyknęła za nimi rozbawiona pani Kim i westchnęła.
Jej syn wydawał się tak uroczo zmieszany.
»«
Niespodzianka💕
CZYTASZ
Thorns | Taekook✔️
FanfictionZeszyt zagubionego w swoich myślach Taehyunga, dla którego Jungkook jest nieosiągalną ostoją. Diary, School!au, fluff, angst, Top!jk