Yavuz'a: Karını yumuşatmak için ne yapacaksın ?
-İsteğim onu yumuşatmak değil. Eskisi gibi sevsin de demiyorum. Bizim mutlu olma şansımız yok bunu biliyorum. Çünkü ben o şansı ellerimle katlettim. Bundan sonra isteyeceğim tek şey Ayşe'nin huzurlu bir hayat yaşaması. Bunun için de bana olan sevgisini de nefretini de yok etmesi gerektiğini farkındayım.
Canan'a: Kocana biraz yumuşasan nasıl olur ?
Ben kocamı seviyorum saygı da duyuyorum. Bu cehennemdeki en büyük şansım olduğunu da farkındayım. Ama ben buyum. Bu olmak zorundayım. Eğer bir kez bile indirirsem gardımı acı çekerim. Ve bununla baş edemem çünkü gösterdiğim kadar güçlü değilim.
Savaş'a: Sevgine saygım sonsuz ama sence de ömürü biraz fazla sıkmıyor musun?
- Ömür benim bu hayatta sahip olmak isteyip elde edemediğim tek şey. Ona karşı mızıkçı bir çocuğum. Ona karşı kimseye olmadığım kadar güçsüzüm. Ona karşı hiç olmadığım kadar çaresizim. Bu yüzden her an elimden kayıp gidecek gibi hissediyorum. Benden asla gidemez bunu biliyorum ama yine de onu kaybetme korkumu yenemiyorum. Ve evet bu yüzden onu gerçekten daraltıyor olabilirim. Ama beni bu hale getiren o. Onun yaptıkları. Beni sevse ayaklarına bütün dünyayı serer ve karşısına geçip ölene kadar onu izlerim.
Ömür'e: Savaş ile savaşma azcık seviş desem ne dersin?
-Ben onunla savaşmıyorum. Sadece kendime hayatıma ve aşkıma yapılan suikastları püskürtüyorum. Yani bu bir savaş değil olsa olsa nefsi müdafa olur. O yüzden onunla savaşmıyorum ve tabi beni yok sayan adamla da sevişmiyorum. Sevişmem de😆
Yavuz'a: Öncelikle senden nefret ediyorum kesinlikle ölmelisin sorum da şu diyelim ki bir şekilde boşandınız Ayşe'yi başka biriyle görürsen ne olur?
- Öncelikle çok teşekkür ederim. Allah razı olsun. Bende kendimin ölmesi gerektiğini farkındayım. Soruna gelecek olursa valla bence sen ya yağlı yedin dilin kayıyor ya da mermiden hızlı koşuyorsun. Zira bu dediğinin ihtimalinin ihtimali bile mümkün değil. Yani Ayşe 'nin beni affetmesinden bile imkansız bu dediğin.
Savaş 'a: İlk bölümlerde karına şiddet uyguladın insan sevdiğinin canının yanmasını ister mi? Bu arada sevgin hiç inandırıcı değil! Çocuğunuz olur da Ömür onu daha çok severse ne yaparsın ?
- Ben karıma şiddet uygulamadım. O bana şiddet uyguladı. Kalbime yumruklar indirdi. Ben de o şerefsiz Mert'in gerçek yüzünü ortaya çıkarıp kalbine yumruklar atmamak için yüzüne tokat attım. Ben onu dilimin zehrinden korudum. İçimdeki acıyı ancak bu kadar zaptedebiliyorum. Evet yaptığım yanlış ama daha büyük yanlışlardan ancak böyle kurtulabildim. Onu susturmak için yaptım bunu. Onunda bana defalarca yaptığı gibi. Yani bu dayak değil birbirmize karşı sus deme şeklimiz. Hastalıklı bir durum olduğunu farkındayım ama hangimiz normaliz ki ben mi Ömür mü? İkimizde manyak olduğumuz için kaçınılmaz bir son bu.
Sevgimin inandırıcılığı meselesine gelirsek buna inanmayabilirsin. Zaten benimki sevgiden de öte bir şey. İnanmak için çektiğim acının zerresini hissedebilmen gerekiyor ki bu ızdırabı Allah Mert picine bile vermesin.
Çocuğumuz olurda Ömür onu daha çok severse ne yaparım? Kendi kendime bir rakip yaratmak gibi bir delilik yapmak istemiyorum. O yüzden dua edelim de bir kızım olsun. Ha diyelim dediğin şey oldu ee artık orası da Ömür 'e kalmış kendi oğlumdan nefret etmemi istemiyorsa sevgi dozajına dikkat edecek .Ayşe 'yi haketmediğini biliyorsun değil mi? Biliyorsan bunu bilmek sana nasıl hissetiriyor?
- Biliyorum. O bu dünyadaki en güzel şey. Bense en çirkini. O bütün dünyadaki çiçek bahçelerini taşıyor içinde ben ise kan gülleri. Biliyorum. Bunu bilmek ise sadece içimde kaybolup erimeye yüz tutmuş insanlığımı sızlatıyor. O kadar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHKUM
Teen FictionKırılmış hisler sürüsüyüz biz. Kırıldıkça kırılan kanatlaramızla savaşmaya çalışan hissizler sürüsü. Biz. Kim miyiz biz? Bir adet kadın çığlığıyız, durmadan yılmadan savaşan bir adet ordu silahıyız, ölüme kahkahalarla koşan bir adet deliyiz. Adımız...