"Öylece baktı bana.. Tüm güzelliğiyle, masumluğuyla.. O an tutuldum ona."
Ulaş Tuna Astepe~Ulaş'tan~
"Selam! İrem ben."
"Ulaş ben de."
İlk görüşte aşk derler ya. Öyleydi bizimki. Aslında bizimki değil benimki. Öyle güzeldi ki.. Gözlerimi ondan ayırmak dahi istemiyordum. Masum masum bakan o yemyeşil gözleri kalbimde fırtınalar koparmaya yetiyordu. Uzattığı elini sıktım.
"Partner olacakmışız diye duydum."
"Doğru duymuşsun. Beraber bir şeyler içelim mi?"
"Olur tabi."
Hissettiklerimin mesleğime, profesyonnelliğe uymadığını biliyordum. Hiçbir şeye başlamadan hem de.
"Sıcak çikolata?"
Düşüncelerimden sıyrılıp İrem döndüm. Olur anlamında kafamı salladım. Geçip masaya oturduk. O o kadar rahattı ki. Bana dostça arkadaşça bakıyordu. Dışarıya baktım. Karadenizin kışı soğuktu. Sıcak çikolatamı yudumlarken İrem'e baktım. O da dışarıyı izliyordu. İkimiz de konuşmadan sessiz sessiz oturuyorduk. Birkaç dakika sonra İrem'in telefonu çaldı. Benden izin isteyip kalktı.
~İrem'den~
Çok iyi birine benziyordu. Sıcak, samimi, güvenilir, eğlenceli.. Daha tanışmadan bile böyle güzel izlenimler verdiyse bana tanıştığımızda çok iyi anlaşacağımızdan emindim. Partnerlik sürecimiz çok güzel geçecekti.
"Selam İrem ben."
"Ulaş ben de."
Bakışları çok tatlıydı. Çok çabuk kanım ısınmıştı. Birlikte güzel işler çıkaracaktık.
Otelin kafesinde otururken onu izledim. Farklı biriydi. Tanıdığım kimseye benzemiyordu. Bunları düşünürken telefonum çaldı. Eser arıyordu. İzin isteyip kalktım."Efendim canım?"
"İrem napıyorsun tanışma nasıl geçti oyuncularla?"
"İyi geçti. Hepsi çok iyi insanlar. Burası da çok güzel. Havası filan. Seni de getiririm buraya. Bayılıcaksın."
"İnşallah aşkım gelirim ben de."
"Tamam canım görüşürüz o zaman."
Telefonu kapattım. Masaya gitmek için arkamı döndüm. Ulaş ayaklanmıştı.
"Ee nereye? Kalkıyor muyuz yoksa?"
"Şey benim biraz işim var. Sonra tekrar konuşuruz."
"İyi peki."
Bir şeye bozulmuş gibiydi. Daha doğru düzgün konuşmamıştık neye bozulacaktı ki?
Güzel bir hikayeye başlıyorum. Büyük UlRemcilerdenim💕(Aynı zamanda halvetçiyim😉)Her şeyi gerçeğiyle yansıtma peşindeyim. Gelen fotoğraflar, kişiler gördüklerimizden bildiklerimizden olacak. İnşallah beğenirsiniz. Oylamayı ve nasıl olduğu hakkında yorum yapmayı unutmayın:) İyi okumalar❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşlerde Sevdim Seni •tamamlandı•
FanfictionAramızda dağlar, yollar, yıllar var iken; beni sana sımsıkı sarılı görenler olmuş.. ~ulrem serisi #1 "Açıkçası ben aşkın bir tutku olduğunu düşüyorum, birini tanımadan da aşık olabilirsiniz; bazen sadece gözlerine bakmak, sesini işitmek bile aşık ol...