(Hayal etmek güzel:)
~Yazar'danİrem son hazırlıklarını tamamladığında odasından çıktı. Menajeri Şebnem ve arkadaşı Sebile onu bekliyordu. İrem'i gördüklerinde ikisi de hayran olmuştu. Makyöz, kuaför ve hepsinin iltifatlarından sonra lobide kendisini bekleyen partneri için yanlarından ayrıldı.
Ulaş İrem'e göre erken hazırlanmış ve menajeri Işıl'la ödül töreni hakkında konuşuyorlardı.
İrem'in asansörden görünmesiyle bakışlarını oraya çevirdi. İkili göz göze geldiklerinde istemsizce yutkundular. Ulaş gözlerini İrem'in vücuduna oturan siyah elbisesinde gezdirirken İrem de kendisine büyülü gözlerle bakan adamın takımın içindeki yakışıklılığını düşünüyordu.
Birbirlerine yaklaşmaya başladıklarında ikisi de çok heyecanlıydı. Bugün onlar için çok önemli bir gün olacaktı. Türkiye'nin önünde beraber bir ödül alacaklar ve sevenlerine birlikteliklerini açıklayacaklardı.
Ulaş İrem'e elini uzattığında İrem nazikçe tuttu.
"Hazır mısın?"
"Çok heyecanlıyım. Sen?"
"Ben de öyle."
Çift el ele arabalarına geçti. Kısa bir yolculuktan sonra törenin yapılacağı yere varmışlardı.
Bir sürü insan içeri girip çıkıyordu. Her yerde kameralar, magazinciler dört dönüyordu.
Ulaş İrem'in koluna girmesi için kolunu hafifçe büktü. İçeriye kol kola giren ikili herkesin şimdiden ilgi odağı olmuştu.
Kırmızı halıda kısa bir yürüyüşten sonra röportaj almak isteyen magazinciler yanlarına yaklaştı.
"İyi akşamlar İrem Hanım ve Ulaş Bey."
"İyi akşamlar."
"Gece hakkındaki düşünceleriniz neler?"
"Önemli bir ödül töreni, önemli bir akşam bu akşam. Beş yıldır düzenlenen Türkiye'nin en uzun soluklu organizasyonlarından birinde yer alıyor olmak çok gurur verici."
"Bir sürü dalda adaysınız. Sizi seven büyük bir kitleniz var. Ödül alır mısınız bu gecede?"
"Bilmiyorum çünkü hak edeceğini düşündüğüm çok fazla kadın ve erkek var. Çok zorlu bir gece. Bekleyip göreceğiz."
"Youtube'de 3 milyon abonesi olan ilk dizi oldunuz. Bunun hakkında ne düşünüyorsunuz?"
"Evet, hepsine çok teşekkür ediyoruz. Müthiş bir ilgiyle takip ediyorlar bizi."
"Bekar olduğunuz için birbirinizle çok yakıştırılıyorsunuz. Kalbinizde birileri var mı?"
"Zamanı gelince elbet öğrenirsiniz, izninizle."
Salona ilerleyip onlar için ayrılan yerlere oturup törenin başlamasını beklemeye başladılar.
***
"Yılın en iyi dizi çifti : Sen Anlat Karadeniz, Atv. İrem Helvacıoğlu & Ulaş Tuna Astepe"
Ayağa kalkarak sahneye doğru beraber yürümeye başladılar. İkisi de birbirinden heyecanlıydı. Sahneye çıkmak için merdivenlere geldiklerinde yine Ulaş İrem'e elini uzattı ve birlikte tüm Türkiye'nin karşısına çıktılar.
Altın kelebekleri ellerine aldıktan sonra sıra konuşma yapmaya gelmişti. Ulaş İrem'e konuşma için öncelik tanımıştı fakat İrem çok heyecanlıydı. Ulaş'a gözleriyle 'hayır' dercesine baktığında Ulaş anlamış hemen mikrofonun yanına adımlamıştı.
"Herkese iyi akşamlar."
"İyi akşamlar."
"Gerçekten ışık saçıyorsunuz. Burada olmak gurur verici. Biz zor bir iş yapıyoruz, zor bir iş yaptığımızı düşünüyoruz. Bu işi yaparken uzun mesai saatlerinde müthiş bir özveriyle çalışan ekip arkadaşlarımıza çok teşekkür ediyoruz. Bu sevdaya inanıp bu ödülü bize getiren izleyecilerimize çok teşekkür ediyoruz. Hepiniz sağolun. Dünyayı daha güzel yaptığınız için size teşekkür ederim. İyi akşamlar."
Ulaş konuşmasını bitirdiğinde mikrofonda yeri İrem aldı.
"Ferda ve Nehir bir dünyaya inandılar, bir dünya kurdular. Ve o dünya o kadar güzeldi ki. Beraberinde biz de inandık, önce Osman Hoca sonrasında Emre ve ekip böyle böyle kurulmaya başladı. Bütün oyuncular, bütün ekip bu dünyaya inandık. Bu ödülü öncelikle beni güçlü yetiştiren anneme, aileme ve burada bulunan güçlü yetiştirilmiş kadınlar ve bu güce inanan erkekler için alıyorum."
"Bravo."
Ulaş ve İrem sahneden el ele inerken yaşadıkları gurur tarif edilemezdi. İkisinin de mutluluğu, gururu gözlerinden okunuyordu.
Koltuklarına geri döndüklerinde Ulaş İrem'in elinin üstüne kendisininki koyarak ona güven verici bakışlarını yolladı.
"Harikaydın."
İrem derin bir nefes alıp gülümsedi.
"Sen de."
***
Ödül töreni bittiğinde İrem ve Ulaş uzun süredir görüşmedikleri Emre, Nehir ve Ferda'nın yanına gittiler. Beraber inanarak başladıkları bu işin ödüllerini almalarının gururuyla sarıldılar birbirlerine. Sohbet ettiler, hasret giderdiler. Gecenin sonlarına doğru İrem Instagram hesabında paylaştığı fotoğrafın altına şunları not düştü:
"Yürekten yazılmış bir hikayeye beraber yürekten inandık, Nefes ve Tahir'e inandık. Siz de bize inandığınız, bu ödülü layık gördüğünüz için teşekkür ederim. Konuşma sırasında çok heyecanlandım, söyleyemediklerim oldu. O kadar büyük bir aile olduk ki isim isim saymak zor ama bu işte çok kalabılığız, çok yürek var... Sen Anlat Karadeniz'deki tüm oyuncu kadrosu ve tüm ( görünmez kahramanlar) ekibimize, aileme teşekkür ederim. Hepiniz iyi ki varsınız. Sevgilim, canım partnerim @ulasastepe iyi ki varsın🙏❤ Benim küçük aşkım, bebek oğlum, gurur duyuyorum @demirbirinci biz çok güçlü bir takımız💪Sizinle daha güçlü olduk, teşekkür ederim❤"
~~~
Yaklaşık 10 gündür bölüm atamadım sınav haftam dolayısıyla. Bu haftasonu bir bölüm daha atacağım beklemede kalın🙏
Bir küçük soru soracağım gören herkes cevaplarsa sevinirim.Yazdığım diğer UlRem kurgusunu yayınlamak için bu kitabın final olmasını bekleyeyim mi yoksa yayımlayayım mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşlerde Sevdim Seni •tamamlandı•
FanficAramızda dağlar, yollar, yıllar var iken; beni sana sımsıkı sarılı görenler olmuş.. ~ulrem serisi #1 "Açıkçası ben aşkın bir tutku olduğunu düşüyorum, birini tanımadan da aşık olabilirsiniz; bazen sadece gözlerine bakmak, sesini işitmek bile aşık ol...