~İrem'den
Sıcak bir duştan sonra ilacımı içip yatağa oturdum. Yaşananlar rüya gibiydi. Ya da bir mucize gibi. Sevdiğin, aşık olduğun adamın seni deliler gibi sevmesi... Mutluydum hiç olmadığım kadar. Uyumak için yatağa uzandıysam da o anı düşündükçe kalbim yerinden çıkıcak gibi oluyor uyuyamıyordum. Isınıp kendime gelmiştim. Üst kattaki terasa çıkmaya karar verdim.
4 saat önce
Usulca birbirimize yaklaşırken gözleri dudaklarıma kaymıştı. Hayatımda hiç olmadığım kadar mutluydum. Kendimi aşkın büyüsüne bıraktım..
"Sıcak çikolatalarınız geldi."
Kalbimi hissetmiyordum. 1 2 saniye sonra garson gelmeseydi ne yapacaktık biz? Öpüşücek miydik? Derin bir nefes alıp yaşadıklarımın rüya olmamasını diledim. Sıcak çikolatayı alıp içmeye başladım.
Şimdi
Terastan tüm Trabzon ve Karadeniz gözüküyordu. Gece olduğu için otelin bulunduğu yerden çok fazla araba geçmiyordu. Böylece karadenizin hırçın dalgasının kıyıya vuruşu duyulabiliyordu.
Elimdeki peçeteyle akan burnumu siliyordum. Şifayı kapmıştım belli ki."Ihlamur getirdim sana soğuk algınlığına iyi gelir. Anneannem yapardı hep."
"Sağol da burada olduğumu nerden bildin?"
"Sahilde yoktun odanda da durmuyorsun pek fazla buradasındır diye düşündüm."
Gülümsedim. 2 3 dakika sonra sessizliği o bozdu.
(Medyadaki şarkıyla okumanızı tavsiye ederim.)
"İrem."
"Efendim."
"Ben olanları düşündüm. Bugünü ve seninle tanıştığımızdan bu yana yaşadıklarımızı."
Sessiz kalmayı tercih ettim.
"Yani aslında ben bir süredir.."
Sustu.
"Bir süredir?"
"İrem artık seni anlıyorum yani anladığımı sanıyorum.
"Efendim?"
"Bak biz uzun süre anlayamadık birbirimizi. Ama şimdi galiba farkındayım her şeyin."
Yine kalbim kendini kaybetmişti.
"Sen de beni anla diye geldim her şeyi açık açık konuşalım diye."
"Ulaş ben gerçekten kendimde değilim aklım dondu ya gerçekten allak bullak oldum tüm bu olanlar.."
"Mucize gibi."
"Mucizelere inanır mısın?"
"İnanmak istiyorum sen?"
"Ben.. Bilmem. Sanki bi adım daha atsam uçurumun kenarından düşücekmiş gibi hissediyorum."
"Ya yalnız değilsen ya birlikte düşeceksek?"
"Korkuyorum.."
"Korkma ben varım artık."
Ellerini ellerimle birleştirdi. Birbirimizin kalbine giden yolu bulmuştuk artık...
***
Bu sabah hepsinden farklıydı. Kalbim pır pır atıyordu ve her yerim huzur doluydu. Gelen mesaj sesiyle telefonu elime aldım.
Ulaş❤: Merdivenlerde bekliyorum seni hadi gel.
Üstümü değiştirip hafif makyaj yaptım. Ve hemen dışarı çıktım.
Merdivenlerin başında beni bekliyordu. Elimi tuttu ve üst terasa çıktık. Birbirimizi sevdiğimiz söylediğimiz yere.. Büyük bir masa hazırlanmıştı. Her çeşit yiyecek ve ortasında gül yapraklarından kocaman bir kalp.
"Dün geceden sonra ilk kahvaltımız özel olsun istedim."
O kadar tatlı demişti ki bunu. Gidip sarıldım.
"Teşekkür ederim."
"Hadi çayları soğutmayalım."
Kahvaltı en sevdiğim öğündü ve onu çok iyi yapardım. Yemeye dalmışken Ulaş'ın beni izlediğini farkedip döndüm.
"Sabah sabah da izlemelere doyamıyoruz maşallah."
"Ya doya doya bir izleyim seni. Çok güzelsin."
"Bol bol izlersin daha. Kahvaltını et önce."
Kahvaltı faslı bittikten sonra Ulaş'la biraz yürüyüşe çıktık. Aklımda binbir soru vardı ve hangisi sorsam bilemiyordum.
"Iı Ulaş?"
"Efendim."
"Hani şey biz.. yani dünden sonra hani şeyiz ya artık.."
"Sevgiliyiz."
Çapkın çapkın sırıtıyordu.
"Evet işte oyuz. Peki birilerine söyleyecek miyiz?"
"Sen istersen söyleriz."
"Hemen herkese söylemesek?"
"Nasıl istersen."
"Sence Osman Hoca ve Emre bir şey der mi?"
"Bilemiyorum ama çok sıcak bakmayacakları kesin. Neyse bunları boşver de hazır kimse yokken sarılıyım sana biraz."
Başımı göğsüne yasladım. O saçlarımı öperken ben de onun kokusunu içime çekiyordum.
"Ulaş ne zamandan beri var?"
"Ne ne zamandan beri var?"
"Yani beni ne zaman sevmeye başladın?"
"İlk gördüğümde. Yeşil bie mont vardı üstünde içinde kremrengi bir kazak altında da kot. Saçın da topuzdu."
"Tanışma yemeğinde yani."
"Aynen. Sen peki?"
"Ben seni ne zamandır seviyorum bilmiyordum. Ama sevdiğimi Eser'den ayrılınca anladım."
"Doğum gününde yani."
"Evet. Ulaş aklıma bir şey geldi."
"Söyle canım."
Canımda kalmıştım ben. Öyle güzel demişti ki. 'Canım'
"Böyle aniden deme ama kalp krizi geçirebilirim."
"Tamam bir daha demeden önce söylerim."
Birlikte güldükten sonra düşündüğüm şeyi söyledim.
"Şuradaki banka 5 Nisan tarihini kazıyalım. Yanına da UlRem yazalım olur mu?"
"Olur gel hadi."
Cebinden çıkardığı çakıyla 5 Nisan UlRem yazdık.
"E bu da bizim bankımız olsun o zaman."
"UlRem bankı. Çok güzel oldu."
Aniden yanağımdan öptü. Dudağını yanağımda hissetmek bile kalbimi yerinden çıkarmaya yetiyordu. Çok seviyordum çok...
Öncelikle bölüm geciktiği için çok özür diliyorum. Kısa bir tatile gittiğim için yazamadım. Ama artık 3 4 güne bir yeni bölüm atıcam. Bölüme gelirsek aşk itirafını çok sevdiğim çiftim DefÖm'den almak istedim❤Çok çok özel çünkü. Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum🙇Bir de Ulaşın ağzından da duymak ister misiniz hikayeyi? Ona göre diğer bölümlerde öyle de yazayım. İyi okumalar :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşlerde Sevdim Seni •tamamlandı•
FanfictionAramızda dağlar, yollar, yıllar var iken; beni sana sımsıkı sarılı görenler olmuş.. ~ulrem serisi #1 "Açıkçası ben aşkın bir tutku olduğunu düşüyorum, birini tanımadan da aşık olabilirsiniz; bazen sadece gözlerine bakmak, sesini işitmek bile aşık ol...