Önceki bölümün İrem'in rüyası olduğunu söylesem çok kızar mısınız? :)
~İrem'den~
Rüyadan uyandığımda saat 3'tü. Etkisi hala devam ediyordu galiba. Kalbim ağzımda atıyordu. Nefesim düzensizdi. Nereye kadar gidecekti böyle? Uzaktan uzaktan. Çok sevmezdim ben platonik aşkları. Sevdiğine sevdiğini söylemeden, dokunmadan.. Bana göre değildi. Ama konu Ulaştı. Onun da beni sevdiğinden emin olmadan söyleyemezdim hiçbir şey. Partnerdik ve hep yüz yüze bakıyorduk. Tavanı izleyip düşündüm 1 saat. Sonra da uykuya teslim oldum.
Telefonumun zangır zangır çalışına uyandım. Saat 10'a geliyordu ve benim 10.30'da setim vardı. Telefona baktım arayan Öyküydü.
"Efendim Öykü Abla."
"Kuzum nerdesin sen? Set var unuttun mu?"
"Uyuyakalmışım ya. Hemen hazırlanıp geliyorum."
Üstümü değiştirip hemen aşağı indim.
Taksi çağırmam gerekiyordu ama o kadar vaktim yoktu. Kapının önünde Ulaşın arabasını gördüm. Ulaş ulaş diye bağırarak kapıyı açtım.
"Noldu niye bağırıyorsun sabah sabah?"
Bir yandan da gülüyordu.
"Ulaş sete geç kaldım ya. Beni bırakabilir misin? Başka işin yoksa tabi."
"Senden daha önemli işim olur mu benim?"
Gözlerimin içine bakarak demişti bunları. Söyledikten sonra dediğinin farkına varmıştı ki gözlerini kaçırıp arabayı çalıştırdı.
Hiç konuşmadık gidene kadar. Teşekkür edip arabadan indim. Hemen hazırlanıp çekime başladık. Bugün Mehmet Aliyle beraberdik çekimlerde. Vedatın Nefesi Batumda kaçırdığı sahneyi çekiyorduk. Yarın da Tahirin gelip kurtarması çekilecekti. 2 gün önce 3. Bölüm yayınlanmıştı ve aldığımız tepkiler çok güzeldi. Diziyi eleştirenler de vardı ama onlar daha işin amacını anlamayanlardı. Çoğunluk çok beğenmişti ve Ulaşla beni çok yakıştırmışlardı.
4. Bölümden çekilmeyen bir sahne kalmıştı bu akşam da onu çekip 4. Bölümü biterecektik. Çekeceğimiz sahnede Nefesle Tahir tartışıyolardı. Ve Nefes Tahire tokat atıyordu.
Akşam olmuş, Ulaş da sete gelmişti. Karavanımda hazırlanıp, makyajımı kendim yaptım. Oturup Ulaşı beklemeye koyuldum. Yaklaşık 15 dakika geçmişti ama hala gelmemişti.
"Emre ben bir Ulaş'a bakıp geleyim. Gelemedi bir türlü."
"Tamam İrem bak sen."
Arabası sette olduğuna göre gelmişti. Karavanda olduğunu umarak kapıyı açıp girdim.
"Yavaş kızım. Ne o öyle içeri dalmalar filan."
Pis pis sırıtıyordu karşımda. Aslında hiç de pis değildi bildiğin kedi gibiydi. Gömleğini giyiyordu.
"Ayyy pardon Ulaş sen gelmeyince bakıyım dedim nerelerdesin."
Gözlerimi kapatıp arkamı döndüm.
"Giyindin mi?"
"Dönebilirsin."
"Hadi geç kalıyoruz. Gidelim."
Tam çıkıcakken gömleğinin yakasının kıvrıldığını farkedip düzelttim. Güldü. Çok anlamlıydı gülüşü. Ya da ben anlam yüklüyordum. Ben de hafifçe tebessüm ettim.
'Uğrunda ölüp giden güvenlikçi sevgiline benzemem ben.'
Nefesin orada Tahire tokat etmesi gerekiyordu. Yavaşça vurmaya çalıştım ama başaramadım. 'Şlaaank' diye bir ses gelmişti.
"Kestik."
"Ulaş çok acıdı mı ya? Özür dilerim. Birden hızlı geldi."
"Sendeki de nasıl bir nefretmiş İrem. Tüm hıncını aldın herhalde."
Söylerken gülüyordu.
"Kızarır şimdi sadece."
"Gerçekten özür dilerim ya."
Ellerimi yanaklarına koymuş konuşuyordum.
"Öpersen geçer."
O çapkın bakışını atmıştı yine. Ayağımın üzerinde kalkıp vurduğum yeri öptüm.
"Geçti bile."
"Çocuklar diğer sahne için hazırlanın hadi."
Emre'nin dediğini yapıp karavanlarımıza geçtik. Aynanın karşısına oturmuş salak salak sırıtıyordum.
"Geyuk Hanum komik olan ne bu kadar söyle da biz de gülelum."
"Ulaaş."
Normal konuşurken karadeniz şivesi yaptığında çok tatlı oluyordu.
"Hayde da. Haydi."
Birlikte karavandan çıktık. Arkamızdan birisi "Ulaaş!" diye seslendi. Dönüp baktık. Kahküllü bir kız buraya doğru bağırıyordu. Hayranlardan biri olsa buraya kadar giremezdi. Peki kimdi bu kız? Ulaşa baktım. Çok şaşkındı.
"Cansu?"
Setten gelen bir video vardı. Bu sahneden sonra İrem Ulaşı öpüyordu. Ben de böyle bir şey hayal ettim. Ee C kişisi krizi de patlak verdiğine göre hikaye kızışacak biraz. Ne zaman aşk itirafı gelecek diye soranlar var. Özel bir sahne olmasını istiyorum cümleleriyle ve yer bakımından. Aklımda da var bir şeyler😉Beklemede kalın✋Vote sayısı gerçekten çok az. Lütfen oylayın lütfeen🙏İstek sahnelerinizi yoruma yazabilirsiniz. İyi okumalar:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşlerde Sevdim Seni •tamamlandı•
FanfictionAramızda dağlar, yollar, yıllar var iken; beni sana sımsıkı sarılı görenler olmuş.. ~ulrem serisi #1 "Açıkçası ben aşkın bir tutku olduğunu düşüyorum, birini tanımadan da aşık olabilirsiniz; bazen sadece gözlerine bakmak, sesini işitmek bile aşık ol...