44 | Sarı Laleler

1.6K 117 14
                                    

~Yazardan

İrem; giydiği uzun, üstü işlemeli krem rengi elbisesini aynada inceliyordu. Birazdan Ulaş'ın yanına gidecek, o da hazırsa sahneye çıkmadan şarkıyı bir kez daha tekrar edeceklerdi.

İrem hazırlandığı odadan çıkıp Ulaş'ınkine girdi. Kapıyı tıklatma gereği duymamıştı.

Ulaş krem rengi balıkçı yaka kazağının üstüne koyu kahve kadife ceketini giymişti. İrem'in yansımasını aynada gördüğünde arkasını dönerek yanına ilerledi.

"Erken hazırlanmışsın bakıyorum."

İrem kafasını salladı.

"Şarkıyı bir kez daha tekrar edelim mi?"

Ulaş, İrem'in yüzünü avuçlarının arasına aldı.

"Çok mu heyecanlısın?"

"Evet de sen değil misin?"

"Ben de heyecanlıyım tabi.. Neyse gel şarkıyı tekrar söyleyelim."

Şarkıyı düet şeklinde söyledikten sonra sıralarının gelmesi üzerine sahneye çıkmadan önce konuşma yaptıkları yere geldiler.

"Ulaş ve İrem, hoşgeldiniz. Nasıl, heyecan var mı?"

"Çok."

"Aynen biraz heyecan var."

"Şimdi birkaç soru soracağım hem heyecanınızı da alır. Hangi şarkıyı seslendireceksiniz beraber?"

"Sahneye çıkınca öğrensinler sürpriz olsun. Ama sevenlerimizin çok beğeneceği bir şarkı olduğunu düşünüyorum ben. Değil mi İrem?"

"Aynen öyle. Çok seveceklerdir."

"Rahatladınız sanki biraz."

"Evet evet, konuşmak iyi geldi."

"Peki o zaman sizi sahneye uğurluyorum."

"Teşekkürler. Mutlu yıllar herkese.."

Ulaş ve İrem sahnede yerini aldıklarında yan yana durmaları birbirlerine güven veriyordu.

Müzik girdiğinde öncelikle İrem başladı.

"Uykulu gözlerle döndüm rüyamdan, sana sarı laleler aldım çiçek pazarından."

Ulaş'a dönerek devam etti.

"Sen olmasan buralara gelemezdim ben, sevemezdim bu şehri anlamazdım dilinden."

Mikrofon Ulaş'a geçtiğinde şarkıya o devam etti.

"Nasıl bir sevdaysa bu karşı koyamam, dayanamam kıskanırım, seni paylaşamam. Satırlar uçar gider aklımdan, sana sarı laleler aldım çiçek pazarından.."

Sözleri söylerken bir an olsun gözlerini İrem'in gözünden ayırmamıştı.

Birlikte söyleyecekleri yere geldiklerinde birbirlerine daha çok yaklaştılar.

"Uykulu gözlerle döndüm rüyamdan, sana sarı laleler aldım çiçek pazarından. Sen olmasan buralara gelemezdim ben, sevemezdim bu şehri anlamazdım dilinden.."

Kaldıkları yerden Ulaş devam etti.

"Yeniden başlasam bu sefer korkmadan, koklayıp birbirimizi çöpe atmadan.."

İrem güzel sesiyle mikrofonu yaklaştırdı.

"Satırlar uçar gider aklımdan, sana sarı laleler aldım çiçek pazarından.."

"Sana sarı laleler aldım çiçek pazarından.."

Salonda alkış tufanı koparken İrem'in gözünden bir damla yaş düştü. Bu yaş mutluluğu, heyecanı, aşkı, yaşanmışlıkları anlatıyordu.

Şarkıyı söylerken birbirlerine öyle bir kapılmışlardı ki dört jurinin dördünün döndüğünü bile görmemişlerdi.

Seyirciler 'bir daha' diye tezahürat yaparken Acun konuşmaya girdi.

"Alkışlar Ulaş Tuna ve İrem'e!"

Seyircilerin yoğun istekleri üzerine ikili şarkıyı tekrar seslendirmişti. Bu sefer ilkinden daha rahatlardı, heyecanları bir nebze olsun gitmişti.

Acun, konuşması için Hadise'ye söz verince gözler ona çevrildi.

"İkiniz de muhteşemdiniz. Uyumunuz, sesiniz gerçekten çok mükemmel. Tek kelimeyle bayıldım."

"Teşekkürler."

"E beni de seçseniz çok harika olur."

O sırada Murat Boz söze girdi.

"Ben de sizi çok beğendim. Öncelikle buradan Mazhar, Fuat ve Özkan'a selamlarımızı yolluyoruz."

Alkış bittiğinde konuşmasına devam etti.

"Yani şöyle yanımdakilere bakılınca beni seçmeniz gerektiğini düşünüyorum."

"Aa ne varmış bizim halimizde?"

"Sedacığım yani sen de biliyorsun şimdi.."

"Dur sus ben konuşacağım artık. Dizinizi izliyorum, çok beğeniyorum sizi. Şarkıyı da çok güzel seslendirdiniz yavrum. Çok da yakıştırıyorum sizi. Kuzum şu Murat'ı seçmektense beni seçmelisiniz. Değil mi ama?"

Beyazıt Öztürk cevap verdi.

"Aynen öyle kesinlikle beni seçmelisiniz. Tanışmak istediğim oyunculardınız gerçekten, sizi burada gördüğüme çok memnun oldum. O yüzden beni seçmelisiniz ki zaten beni seçeceksiniz."

"Evet İrem ve Ulaş gecenin belirleyici isimlerindensiniz. Önce sebebini sonra da kimi seçtiğinizi alalım."

İrem ve Ulaş gelmeden aralarında kararlaştırmışlardı kimi seçeceklerini.

"Biz Seda Sayan demek istiyoruz."

"Allah gelin gelin!"

Basamaklara gelince Ulaş elini İrem'in beline koyarak aşağı indiler. Seda, ikisini de öptükten sonra sahneden inerek içerideki odaya geçtiler.

İrem aniden arkasından gelen Ulaş'a dönerek kollarını adamın beline sardı. Ulaş, burnunu çiçek gibi kokan kadının saçlarında gezdirirken gözlerini kapatmıştı.

"Seni çok seviyorum."

"Seni çok seviyorum."

İçeriye giren Şebnem ve Işıl'la birbirlerinden ayrıldılar.

"Harikaydınız."

"Sağolun."

"Üzerindekilerinizi değiştirin de eğlenmeye gidin, biz de eve geçeceğiz buradan."

"Tekrardan sağolun, iyi geceler."

Birbirlerine sarılıp vedalaştıktan sonra Işıl ve Şebnem oradan ayrıldılar.

İrem ve Ulaş da rahat kıyafetlerini giydikten sonra stüdyodan çıktılar.

Oralara yakın mesafede bulunan karaoke-bara geçerek kafa dağıtmaya karar verdiler.

~~~

Çok güzel karaoke bar sahnesi yazardım ama vazgeçtim lslslwöd
Yarın gece İrem'i izlemek için tv başındayız unutmayın💕
1 Ocak günü Yılbaşı bölümünü atacağım🎄İyi okumalar..

Düşlerde Sevdim Seni •tamamlandı•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin