22 | DUYURU

1.9K 50 9
                                    

Yb sananlar için özürlerimi diliyorum öncelikle.

Malumunuz okullar açılıyor ve derslerim daha yoğunlaşıyor bu sene. Belki bölüm hiç atamayacağım belki ayda bir atacağım bilinmez. Hal böyle olunca okuyucu aktifliği de azalıyor. Sayfamdan da bakabilirsiniz. Geçen yaz yazdığım Mavi Gözyaşlarım kitabını okullar açılınca ara vermiştim. Bu yaz tekrar başladım ama eskisi gibi ilgi görmedi çok az okunma aldı. Ben de bu hafta içerisinde final bölümünü yazacağım.

Ama bu kitabı final yapmak istemiyorum. Desem ki okullar açılmadan 20 bölüm yazayım okul varken de haftada bir atarım. Olmaz çünkü ben gelen fotolara, haberlere, videolara göre yazıyorum.
Ara verdiğimde gelecek yaz okumaya devam eder misiniz bilmiyorum. Sene boyu ulrem haberlerini albümde toplayacağım zaten. Yazın hepsiyle teker teker yazmaya devam edicem.
Yani vardığım sonuç okullar açılana kadar 2 3 güne bir bölüm atarım. Okullar açıldıktan, sınavlar başladıktan sonra atamam artık. Yarıyıl tatilinde atabilirim belki ama kesin değil.

Okumayı bırakmazsınız değil mi?

Asıl söyleyeceğim şeye gelelim. Geçenlerde de yazmıştım yeni bir kitap fikri var aklımda diye. Yine ULREM ama sette tanışma hikayesi değil. Farklı bir kurgu ve gerçek hayatla ilgisi yok. Karakterler, hikaye hepsi kafamda belli. Kapağı, adı bile hazır.

Ben de düşündüm ki bu kitabı yazayım bu aralar yaklaşık 20 bölüm yazarım. Okul zamanı da haftada bir atarım. Hem siz okursunuz hem de aktiflik azalmaz.

Nasıl fikir?

Lütfen fikirlerinizi belirtin🙏

Düşlerde Sevdim Seni •tamamlandı•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin