2 | Gel Buraya

4.9K 225 7
                                    

"O yeşil gözlerin deli etti beni.."
Ulaş Tuna Astepe

~Ulaş'tan~

Birbirimize yavaş yavaş alışıyorduk, tanıyorduk. Ve ben tanıdıkça daha çok aşık oluyordum. Aşk öyle büyülü bir şeydi ki.. Çekimler devam ediyordu ve ben Tahir rolüne daha doğrusu aşık rolüne çok rahat giriyordum.

Birkaç saat sonra ilk bölüm televizyonda yayınlanacaktı ve biz ekip olarak hep birlikte izleyecektik. Bölümden önce de kanalda diziyle alakalı konuşmalarımız yayınlanacaktı. Kameraların karşısına geçtik. İreme bakmaya korkuyordum çünkü nasıl bakarsam bakayım her halimden onu sevdiğim anlaşılıyordu. İzleyenler bir şey anlar korkusuyla konuşma boyunca hiç bakmadım. İremse bana hep bakıyordu ve o baktıkça ben ne konuşacağımı unutuyor ee'lemeye başlıyordum. Nihayet konuşma bitti ve birlikte bölümü izlmeye başladık. Gerçekten çok güzel bir iş başarmıştık. Dizinin konusu, karakterler hepsi özenle seçilmiş ve uzun uğraşlar sonucu böyle bir iş çıkmıştı. Çok güzel geçen 2 saatten sonra ekip olarak film salonun dışına çıkmıştık. Herkes birbirini tebrik ediyor, sarılıyordu. İremi ağlarken gördüm.

"Ya ağladın mı sen?Gel buraya. "

"Evet. Çok güzel olmuştu. Dayanamadım."

Sımsıkı sarıldık.

"Kesinlikle. Konu çok güzel, ekip çok güzel. Sen de çok güzelsin."

"Ya ulaş çok tatlısın. Benim otele geçmem lazım artık."

"Seni bırakayım mı?"

"İyi olur aslında arabam burada değil."

"Peki hadi gel."

Uzaktan gören çok iyi dost sanardı bizi. Hislerim belki de yanlıştı. Sonuçta iki oyuncuyduk ve işimize engel olabilirdi bu ilişki.

Belinden tutup arabanın kapısını açtım. Ben de bindikten sonra müzik açtım.

"Bir menekşe kokusunda seni aramak var ya.."

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unuymayın. İyi okumalar :)

Düşlerde Sevdim Seni •tamamlandı•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin