~İrem'den
Ulaş'ın kucağında odama çıkarken midemdeki bulantı daha da artmıştı.
"U..Ulaş..-"
Konuşamadan midemdekileri Ulaş'ın üstüne boşalttım. Aceleyle kartı okutup odaya girdik. Ulaş beni banyoya taşıyıp lavaboda yüzümü yıkadı. Ben üzerimi değiştirirken o da banyoda üstündeki pis olmuş ceketi ve tişörtü çıkardı.
"İrem içki mi içtin sen?"
"Hayır."
"Niye kustun o zaman yine?"
"Ben nereden bileyim Ulaş?"
"Tamam sen dinlen ben Sinan'dan üstüme giyecek bir şeyler alayım."
"Yuh böyle mi çıkacaksın dışarı?"
"Evet sevgilim ne var?"
"Otel insan kaynıyor çıkamazsın böyle."
"Odandan benim böyle çıkmamdan mı rahatsız oldun yoksa başkalarının beni bu halde görmesinden mi?"
"İkisi de. Gel yat işte yanıma."
Yatağın diğer ucuna geçip uzanınca ben de yanına sokuldum. Saat 2 olmuştu ama uykum kaçmıştı.
"Ulaş?"
Cevap gelmeyince tekrardan seslendim.
"Ulaaş?"
"Uyudun mu?"
Ağzından sessiz bir mırıltı çıkardı.
"Hı?"
Göğsünde duran elimi çekip yüzüne baktım.
"Uykum kaçtım benim."
"Aşağıda uyudun tabi."
"Sabahlıyalım mı?"
"İrem yarın set var. Uykusuz gitmeyelim."
"Ya uykum yok benim ama."
Sağa doğru dönüp bana sırtını çevirdi. Yaptığı şeye çok sinirlenmiştim. Yataktan kalkıp şalımı aldım. Odadaki kapıyı sertçe kapatıp kattaki terasa çıktım. Kollarımı göğsümde birleştirip soğuk havayı ciğerlerime doldurdum. Biraz sonra yanıma biri geldiğinde Ulaş olduğunu düşünüp bakmadım. Ama adam konuştuğunda irkildim. Ulaş değildi.
"Uyku tutmamış galiba."
Telaşla bakışlarımı çevirdim. Yabancısı olduğum bir yüzdü. Boyu 1.80 civarındaydı. Işıktan gördüğüm kadarıyla yapılı biriydi ve kumral renkte saçları vardı.
Cevap vermeyip incelemeye devam ettiğimde anlamış olacak ki kendini tanıttı.
"Aras ben."
"İrem."
"Memnun oldum İrem."
"Ben odama gideyim artık. İyi geceler."
"Yok yok rahatsız olma. Ben giderim sen keyfine bak."
Arkasını dönüp giderken geri döndü.
"Görüşürüz."
Değişik biriydi ve bende güvenilmeyecek izlenimler bırakmıştı. Trabzana yaslanıp dururken birisi daha yanıma geldi. Bu seferki Ulaş'tı.
"Sevgilim?"
"Niye geldin Ulaş? Gidip uyusana sen."
Belimde duran eliyle beni tek hareketiyle kendine çevirdi. Yüzümüzün arasındaki mesafeyi en aza indirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşlerde Sevdim Seni •tamamlandı•
FanfictionAramızda dağlar, yollar, yıllar var iken; beni sana sımsıkı sarılı görenler olmuş.. ~ulrem serisi #1 "Açıkçası ben aşkın bir tutku olduğunu düşüyorum, birini tanımadan da aşık olabilirsiniz; bazen sadece gözlerine bakmak, sesini işitmek bile aşık ol...