70 | Bebeğimiz

1.4K 110 25
                                    

İrem uykulu gözlerle arabaya ilerlerken Ulaş çoktan ayılmıştı. Saat daha çok erkendi, balona binmek için Uçhisar'a doğru yola koyulmuşlardı.

"Aşkım, bana tutun." dedi Ulaş. İrem'in arabaya doğru yürürken yalpalaması onu endişelendirmişti. "Ulaş, kucağına alsana beni."

"Gel." İrem'i ani bir hareketle kaldırdığı için başı dönmüştü genç kadının.

"Başımı döndürdün." diye mırıldandı. Ulaş bunu yanlış anlayıp sırıtırken İrem farkında değildi. Arabanın ön kapısını açıp İrem'i bıraktı. Ardından konuştu. "Başını döndürdüm ha?" derken karısının boynuna küçük bir öpücük bıraktı.

İrem gözleri kapalı olduğundan Ulaş'ın ne yaptığını görememiş, dudağını boynunda hissettiğinde ise titremişti. "Ulaş.." İrem'in kemerini takıp şoför koltuğuna geçti Ulaş.

İrem yol boyu uyurken o da Nevşehir'in sabah serinliğinin tadını çıkarıyordu.

Gidecekleri yere vardıklarında İrem hâla mışıl mışıl uyuyordu.

"Sevgilim, geldik." İrem'de bir değişiklik olmadığını görünce arabadan inip onun kapısına yöneldi.

"İrem?" Uyanması için kolunu dürtükledikdiğinde gözlerini kırpıştırarak açtı.

"Geldik mi?"

"Geldik. Kalk hadi."

İrem de arabadan indiğinde rezervasyon yaptırdıkları balon firmasına girdiler. Dün akşam her şeyi hallettikleri için fazla işleme gerek kalmamıştı. Balon uçuş için hazırlanırken kendilerine getirilen kahvaltıyı yemeye başladılar.

"Uykun açıldı mı?"

Kafa salladı İrem. "Niye bu kadar erken uçuyoruz ki?"

"Sabah serinlikte kapadokyayı izleyeceğiz işte, çok güzel."

"Orası öyle de.." Kahvaltılarını bitirdikten sonra birlikte uçacakları balona geçtiler. İçeridekiler yabancı turist olduğu için Ulaş ve İrem'i tanımıyorlardı. Fotoğraf çekilme ve izlenme derdi olmadan rahatça balonun keyfini çıkaracaklardı.

Balon yükselirken karşılaştıkları manzara ikisini de büyülüyordu. Birkaç fotoğrafla anı ölümsüzleştirdikten sonra, manzarayı izlemeye koyuldular.

"Büyüleyici değil mi?" İrem, Ulaş'ın kolları altında Kapadokya'ya kuşbakışı bakarken halinden çok memnundu.

"Öyle, doğa harikası gerçekten." Güneş kendisini gösterdiğinde üşümeleri tamamen geçmişti. Ulaş, İrem'in yüzünü kendine çevirdi ve dudaklarını birleştirdi.

"Seni çok seviyorum."

"Ben de seni."

***

Akşam saatlerinde eve döndüklerinde ikisi de derin bir oh çekmişti. Üç dört gün süren Kapadokya tatili keyifli geçse de epey yormuştu ikiliyi. Tatilin aynı zamanda Ulaş'ın askerliğinden sonra gelmesiyle dinlenmeye vakit bulamamıştı ikili.

20 gün sonra Trabzon'a döneceklerdi. O zamana kadar Cunda planları vardı ikilinin. Ama evlerinde 1 hafta kadar dinlenecekler, arkadaşlarıyla vakit geçireceklerdi.

Ulaş ve İrem'in eve döndüğünü gören Ceyda ise günlerdir ilmek ilmek işlediği planını devreye sokmaya hazırlanıyordu. Yarın her şeyi bitirecekti.

İrem eşyalarını yerleştirirken haddimden fazla yorgun olduğunu fark etti. Saat daha erken olmasına rağmen uykusu gelmişti. Mutfakta olan Ulaş'ın yanına ilerledi.

Düşlerde Sevdim Seni •tamamlandı•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin