"Ben başlayayım o zaman."
"Aynen, başla."
İrem ve Ulaş hayranlarının sorularını cevaplamak üzere Onedio'ya gelmişlerdi.
İrem kendisine sorularan sorulardan birini aldı.
"Yurt dışında yaşayacak olsan nerede yaşardın? #iremesorum #iremveulaşasorum"
"Ben Fransa'da yaşardım büyük ihtimalle birkaç kez gittiğim ve çok beğendiğim bir yer."
"Şu beyazlar ortak herhalde."
"Evet evet, ondan çekelim."
Ulaş, beyaz kağıtlardan birini çekerek okumaya başladı.
"Role fazla girip oynadığınız karakterin mutluluğunu ya da üzüntüsünü gerçekten yaşadığınız oluyor mu? #ulaşveiremesorum"
Ulaş, önce İrem'e baktıktan sonra cevap verdi.
"Oluyor, zaten böyle olmasa izleyicilere duyguyu bu kadar iyi geçiremeyiz."
"Aynen öyle, daha öncelerde de söylemişimdir. Nefes'in zor ve ağır sahnelerini çektikten sonra çok kötü oluyordum hala da oluyorum. Hatta bir keresinde ilk bölümdeki şiddet içerikli sahneyi çekiyorduk, yönetmen kestik dedikten sonra kenara geçip ağlamaya başlamıştım, bunları gerçekten yaşayan kadınlar gözümün önüne geliyordu. Mehmet Ali sakinleştirmişti beni, gerçekten çok kötü olmuştum."
İrem, sözünü bitirince Ulaş'a döndü.
"Çok mu fazla konuştum?"
Ulaş, gülümsedi.
"Hayır hayır."
Tekrar ortak bir kağıt çektiler.
"Dizideki öpüşme sahnesinden sonra nasıl birbirinizin yüzüne baktınız? #ulaşveiremesorum "
İrem kendi çapında küçük bir kahkaha attı. Kağıdı katlarken Ulaş'a döndü.
"Yani arkadaşlar oyunculuğun gereklerinden birisi bu. Çok fazla etkisinde kalınacak ve abartılacak bir durum değil bence."
"Bence de."
"Ulaş sana sorulanlardan çek biraz da."
Ulaş, kafa sallayıp yeşil kağıtlardan birini eline aldı.
"Günlük hayatta karadeniz şivesi kullandığınız oluyor mu? (Yanlışlıkla veya bilerek) #ulaşasorum #ulaşveiremesorum"
"Olmuyor."
İrem, Ulaş'ın net cevabına güldü.
"Sizce dizinin reytinglerinin bu kadar yüksek olma nedeni ne? #ulaşveiremesorum "
"Toplumdaki bir soruna farkındalık yaratmak amacıyla dikkatleri üzerine çeken bir konusu var, ayrıca Karadeniz'in müthiş doğası ve insanlarıyla da bütünleşmesinin insanların ilgisini çektiğini düşünüyorum. Iı, İrem sen bir şeyler söylemek ister misin?"
"Aynen katılıyorum sana, eklemek istediklerim de var. Bu işi yaparken oyuncular, kamera arkası ekip ve kuaföründen makyözüne kadar herkes sıkı bir dayanışma içerisinde. Birbirimize bu kadar bağlı oluşumuz da televizyona samimi olarak yansıyor."
"İrem için Ulaş'la çalışmak, Ulaş için de İrem'le çalışmak nasıl bir duygu? #ulaşveiremesorum "
İkisi de birbirine bakıp gülümsedi.
"Bence çok güzel, ben çok iyi anlaştığımızı düşünüyorum. Değil mi Ulaş?"
"Aynen, iyi anlaşıyoruz. İrem'le çalışmayı seviyorum ben. İrem, baya eğlenceli biri yani ben çok eğleniyorum onunlayken."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşlerde Sevdim Seni •tamamlandı•
Fiksi PenggemarAramızda dağlar, yollar, yıllar var iken; beni sana sımsıkı sarılı görenler olmuş.. ~ulrem serisi #1 "Açıkçası ben aşkın bir tutku olduğunu düşüyorum, birini tanımadan da aşık olabilirsiniz; bazen sadece gözlerine bakmak, sesini işitmek bile aşık ol...