"Olmazsan olmaz büyümez çiçeklerim toprağım havalanmaz kurur gider bahçeleriiim.."
İrem, şarkı mırıldınarak kendisine kahve yapıyordu. Dolaptan kupasını çıkarıp kahve makinesinde yaptığı kahveyi doldurdu. Mutfaktaki masada bıraktığı küçük tokayı saçından bir tutam alarak tutturdu. Kahvesini alarak hâla uyuyan Ulaş'ın yanına gitti.
Parmaklarını Ulaş'ın kusursuz yüzünde gezdirdikten sonra burnunu sakallarına sürtmeye başladı. Ulaş'tan çıkan mırıltılar uyanmak üzere olduğunu gösteriyordu. İrem, elleriyle bu sefer Ulaş'ın dağılmış kısa saçlarını karıştırdı.
"Uyan artık uykucu!"
Ulaş, rahatsız olmuş bir biçimde gözlerini açtığında karşısında İrem'i görmesiyle gülümsedi.
"İnsan sevgilisini böyle mi uyandırır ya?"
"Nasıl uyandırmamı istersin?"
"Ne bileyim, öperek olabilir mesela.."
Ulaş, İrem'in yüzüne yaklaşırken üzerine dökülen sıcak kahve yüzünden acıyla inledi.
"Ayy çok özür dilerim, çok özür dilerim. Yandın mı çok?"
İrem alelacele Ulaş'ın tişörtünü çıkardı.
"Bu da soru mu İrem?"
"Haklısın ya, gel su falan tutalım. Kızarmış zaten."
Birlikte banyoya gittiklerinde İrem duşu eline alıp Ulaş'ın göğsüne tuttu.
"Ahh çok soğuk bu."
"Tamam işte sıcağını alır."
"Aşkım, buz gibi suyla yıkanıp hasta olmamı istiyorsun? Hem aşağı tutma şunu pantolonum ıslanıyor."
"Tamam, tamam."
İrem, suyu ayarlamak için arkasını döndüğünde duş elinden düşerek üstünü ıslatmaya başladı.
"Yaa Ulaş yardım et, ıslanıyorum."
"Yere düşürmeyi nasıl başardın bunu?"
"Konuşmayı bırak da almaya çalış, sırılsıklam oluyorum."
Ulaş aşağı eğildiğine yüzüne fışkıran tazzikli suyla kendini yere attı.
"İrem suyu neden sonuna kadar açtın!"
"Kapatmaya çalışıyordum."
İrem, suyu kapatmayı denerken sıkışan muslukla ellerini yüzüne koydu.
"E sıkıştı bu."
Ulaş, ıslak yerden kalkmaya çalışıyordu ama her seferinde kaydığı için başarılı olamıyordu.
"Kalkmama yardım eder misin? Bakayım ben."
İrem, kafa sallayıp Ulaş'ın elini tuttu. Fakat onu kaldırmaya çalışırken kendisi ıslak zeminle buluştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşlerde Sevdim Seni •tamamlandı•
FanfictionAramızda dağlar, yollar, yıllar var iken; beni sana sımsıkı sarılı görenler olmuş.. ~ulrem serisi #1 "Açıkçası ben aşkın bir tutku olduğunu düşüyorum, birini tanımadan da aşık olabilirsiniz; bazen sadece gözlerine bakmak, sesini işitmek bile aşık ol...