İrem, duvağını aynanın karşısında düzeltirken kalbinin heyecandan pır pır atmasına engel olamıyordu. Gelin odasındaki herkes birbirinden heyecanlıydı aslında. Kimi üstüne başına bakıyor kimi İrem'in gelinliğiyle ilgileniyordu.
"İrem, o kadar güzel oldun ki Ulaş sana bir kez daha aşık olacak."
"Sağol canım. Ulaşlarda durumlar nasılmış?"
"Valla Efe Ulaş'ın eli ayağı titriyor dedi."
"Ya aşkım, nasıl da heyecanlıdır şimdi? Ben bir yanına mı gitsem acaba?"
"Aaa olur mu öyle şey canım? Nikâhtan önceye kadar görmek yok."
Kızlardan gelen itirazları İrem çok takmamıştı. Dikkatlerini dağıtıp odadan çıkmayı düşünüyordu.
"Sebileciğim? Senin elbisene ne olmuş öyle?"
"A ne olmuş?"
"Ay düğüne de az kaldı, nasıl değiştireceksin elbiseyi?"
"Evet ya, ne yapacağım ben şimdi?"
"Dur bir bakalım, halledilir belki."
Herkes elbiseye yoğunlaşınca arkalarından geçerek sessizce odadan ayrıldı. Erkeklerin olduğu odaya gidip kapıyı tıklattı. Hakan açmıştı.
"Uuu, yenge hanım çok güzel olmuşsunuz."
"Teşekkür ederim Hakancığım, Ulaş burada mı?"
"Burada burada. Ulaş! Bak kim gelmiş?"
Hakan, kapıyı ardına kadar açıp geri çekildi.
Ulaş ve İrem, birbirini gördüğünde ikisinin de nutku tutulmuştu. Ulaş, İrem'in üzerindeki gelinliğin büyüsüne kapılmış İrem de Ulaş'ın damatlığın içinde nasıl yakışıklı olduğı düşünüyordu.
"Abiciğim dışarıda devam edin isterseniz bakışmanıza."
Ulaş, toparlanıp odadan çıktı. İrem'in yanına varır varmaz ellerini birleştirdi.
"İrem.."
"Ulaş.."
"Çok ama çok güzel olmuşsun."
"Sen de. Fazla zamanım yok, kızlardan habersiz geldim."
Ulaş, İrem'in gözlerinin içine bakarak gülümsedi.
"Beni mi özledin?"
"Evet, göstermediler bir türlü. Hem.."
"Hem?"
İrem birkaç adım atarak aralarındaki mesafeyi kapattı. Bir elini Ulaş'ın yanağına koydu.
"Ne kadar yakışıklı olduğunu görmek istedim."
"Olmuş muyum bari?"
"Olmuşsun, neyse şimdi kaçma vakti.."
Yanağına bir öpücük bırakıp gelinliğin eteklerinden tuttu ve hızlı hızlı yürüdü İrem.
Ulaş ise geri odaya girdiğinde müzik aletlerin yanına ilerledi.
İrem odaya geldiğinde neyse ki görmemişti çünkü sürpriz yapmak istiyordu. Eskiden bir müzik grupları vardı, amatörce yaptıkları bu işi bırakmışlardı fakat bu gece için uzun süre sonra tekrar çalacaklardı.
"Ulaş ağabey?"
"Efendim aslanım?"
"Ben de sizinle sahneye çıkabilir miyim?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşlerde Sevdim Seni •tamamlandı•
FanfictionAramızda dağlar, yollar, yıllar var iken; beni sana sımsıkı sarılı görenler olmuş.. ~ulrem serisi #1 "Açıkçası ben aşkın bir tutku olduğunu düşüyorum, birini tanımadan da aşık olabilirsiniz; bazen sadece gözlerine bakmak, sesini işitmek bile aşık ol...