10 | UlRem Bankı

3.4K 189 14
                                    

~İrem'den~

"Oturalım bari bankımıza."

Onun yanında olmak, onunla olmak, hayatımın vazgeçemeyeceğim en güzel anlarıydı.

İkimiz de sessizce denizi seyrederken sadece kalp atışlarımızın sesini duyuyorduk.

"Seni seviyorum."

"Efendim?"

Birden dediği için anlayamamıştım.

"Seni seviyorum."

Derin bir nefes alıp verdim.

"Ben de seni seviyorum."

***

Sabah uyanır uyanmaz duşa girdim. Dün geceyi düşünüp yüzümün kızarmasına engel olamıyordum. Sadece.. Sadece ilk öpüşmemiz olduğundan utanıyordum galiba.

Sete gitmeden önce güzel bir kahvaltı yapmalıydım. Yırtık kotumu giyip üstüne de hafif dekolteli tişörtümü geçirdim. Odadan çıkıp asansöre yürürken kapanmak üzereydi.

"Asansörü tutar mısınız?"

Aceleyle içeri girdim ve Ulaşı gördüm. Her zamanki gibi içine beyaz bir tişört ve kot bir ceket giymişti. Yanından ayırmadığı mavi kulaklığı da boynundaydı.

"Günaydın."

"Günaydın."

Dün hiçbir şey olmamış gibiydi davranışları. Ya da ben abartıyordum. Sonuçta sevgiliydik ve çok normaldi yaptığımız. Zemin kata indiğimize eliyle geçmem için işaret verdi. Ne kadar kalbim yerinden çıkacak gibi olsa da yavaşça asansörden çıktım. Yürürken ayağıma bir şey takıldı ve az kalsın yere düşüyordum. Ta ki beyaz atlı prensim imdadıma yetişmeseydi. Bir eliyle belimden kavradı, diğeriyle ise boşta kalan elimden tuttu. Yüzünü yüzüme çevirdiğinde kendimde değildim artık.

"Dikkat et."

Doğruldum ve Öykülerin masasına geçip oturdum.

"Yandi buralar yandi."

"Yaa Öykü abla."

"Ben anladım anlayacağımı zaten."

O sırıtırken Ulaş da yanıma oturdu. Yüzüne yandan baktığımda hafif hafif o da sırıtıyordu. Muhtemelen Öyküyle konuşmamızı duymuştu. Birazcık yanına eğilerek sessizce fısıldadım.

"Ulaş gülmesene."

"Kim gülüyor?"

"Seen."

Yüzüne bana döndü.

"İnanmam. Gerçekten mi?"

"Tövbe ya."

Birbirimize gülümserken Sinan abi
"Öhöm öhöm." diye öksürdü. Hemen önüme döndüm. Kahvaltıdan sonra odama çıkıp biraz dinlendim. 2 3 saat sonra çekim vardı. Senaryoyu tekrar edip çıktım. Odadan çıkar çıkmaz gözüm istemeden Ulaşın odasına kayıyordu. Yine baktım ve bir kızla gördüm. Kapının önünde konuşuyorlardı. Dinlemeye çalıştım ama ne dedikleri anlaşılmıyordu. O an Ulaşla göz göze geldik. Ben hemen asansöre koşup bindim. Arkamdan da Ulaş geldi.

"Şey o kız stil danışmanım."

"Açıklama yapmak zorunda değilsin."

İçten içe rahatlamıştım ve bana açıklama yapması güzeldi.

"Yapmak istiyorum ama."

Cevap vermedim. Bu sözler tanıdık geliyordu bir yerlerden.

"İrem. Bir şey söyle."

Biraz trip atmak istiyordum. O sırada bir tuşa basıp asansörü durdurdu. Neye uğradığımı şaşırmıştım.

"N..Niye durduk?"

Bana doğru yaklaştı. Bir elini omzumun yanındaki duvara koydu.

"Bana cevap vermen için."

"Ne dememi bekliyorsun ki?"

"Kıskandığını itiraf etmeni belki de."

"Ben seni ne kıskanacağım ya."

"Doğru niye kıskanacaksın ki?"

Biraz daha eğildi. Nefesini boynumda hissediyordum. Nefes alışverişim hızlanmıştı. Böyle yakınlaşmalarda kalp krizi riskim artıyordu. Az önce bastığı düğmeye bastı ve asansör hareket etti.

Şimdi hamle sırası bendeydi. Hep o mu benim ritmimi oynatacak? Ben de oynatacaktım. Düğmeye basıp asansörü durdurdum. Yanına yaklaştım. Şaşkındı. Beklemiyordu benden.

"Evet kıskandım. Hem de deli gibi."

"Kıskandın demek."

"Evet kıskanıcam tabi. Sevgilim değil misin?"

Hafif sırıtmasından sonra ani bir hareketle bir elini belime sarıp beni duvara yasladı. Diğer eliyle başımı tuttuktan sonra öpmeye başladı. Ben de kollarımı boynuna dolayıp karşılık veriyordum..

Asansörden indiğimizde kıpkırmızı olmuştum. Ellerimi yanaklarıma koyup dışarı çıktım. Ulaş da arkamdan geliyordu.

"Noldu Ulaş mı çarptı?"

"Ya Ulaş gülmesene. Kıpkırmızı olmuşum burda baksana."

Yanımıza Sinan abi geldiğinde gülüşmeyi kestik.

"Noluyor gençler bi durum mu var?"

"Yok abi biz de sete geçiyorduk."

Sinanın bakışlarına bakılırsa bir şeyler anladığı anlaşılıyordu.

Eğlenceli ve bir o kadar da güzel geçen setin ardından Ulaş'ın isteğiyle bu güzel günü beraber bir selfieyle kapatmıştık.

ULREM GÜMBÜR GÜMBÜR GELİYOR ARKADAŞLAR! Size azıcık spoi de veriyim. İlerleyen bölümlerde Ulaşın doğum gününü kutlayacağız ve yanacak buralar benden demesi😉İyi okumalar❤

Düşlerde Sevdim Seni •tamamlandı•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin