54 | Canlı

1.6K 112 59
                                    

"Başladık mı?"

"Evet İrem Hanım yayındayız."

İrem, ellerini sallayarak gülümsedi.

"Merhaba!"

"İyi akşamlar arkadaşlar!"

İrem, Ulaş'a bakarak kıkırdadı, koluna girdi.

"Evet arkadaşlar, bu haftaki konuğumuz Ulaş Tuna Astepe. Kendisi Sen Anlat Karadeniz dizisinde Tahir karakterini canlandırıyor."

"Bravo, topu bana attın İrem."

"Ay çok heyecanlı."

"Evet, öncelikle bu akşam saat 20.00'de Sen Anlat Karadeniz yeni bölümüyle ekranlarda olacak. Hashtagimiz 'İyiKiSen', yorumlarınızı bekliyoruz."

Ulaş bunları bildirdikten sonra İrem'e doğru hafifçe döndü.

"Ee İremciğim neler yapıyorsun?"

"İyiyim Ulaşcığım sen neler yapıyorsun, günün nasıl geçti?"

"Günüm 19.30'un gelmesini bekleyerek geçti, yayın için çok heyecanlıydım. Hâla da heyecanlıyım."

"Aynen ben de öyle, ölebilirim heyecandan şu an. Şu an soruları okumalı mıyız?"

"Galiba."

İkisi de her cümlesinden sonra gülmeyi ihmal etmiyordu, dün yaşadıklarını izleyicilere yansıtmamaya çalışıyorlardı.

"Kalpler gönderiyorlar, biz de size buradan bir sürü kalp gönderiyoruz."

"Setteki komik bir anınızı anlatabilir misiniz diye bir soru gelmiş?"

İkisi de birbirine bakıp kahkaha atmaya başladılar.

"Ya Ulaş'la setteyken o kadar eğleniyoruz ki, zaten çoğunlukla birlikte setimiz oluyor. Bir keresinde şey olmuştu hatırlıyor musun? Çivradaydık, sen bana şiir okuyordun."

"Ahahah evet denizi arkamıza alarak oturmuştuk ve birden dalga üstümüze doğru geldi."

"Bir de arkadan gelince neye uğradığımızı şaşırdık, sırılsıklam olduk. Ekiptekiler gülme krizine girdi, biz de orda kahkaha atıyoruz falan. Çok keyifli ve ıslak bir anıydı."

"Hatta şey dronecu ağabey kamera arkasını paylaşmış diye biliyorum."

"Olabilir, hadi başka soru okuyalım."

Ekrana odaklanmış bakarlarken Öykü'nün yorumunu görüp okumaya başladılar.

"Oy Ulaş'ımla İrem'im canlı yayın mı yapıyormuş. Bu gözler daha neler neler görecek?"

"Çok tatlısın Öykü."

"Aa birisi şey yazmış, şu an mutluluktan ağlıyorum galiba."

"Hayır hayır sakın ağlama."

"En zorlandığınız sahne hangisi diye sormuşlar?"

"Birlikte zorlandığımız mı? Ayrı ayrı mı?"

"Bilmiyorum ikisini de söyleyelim biz."

İrem, öksürerek başladı konuşmaya.

"Ben başlayayım o zaman, çoğu röportajda söylemişimdir zaten, psikolojik olarak en çok zorlandığım sahneler ilk bölümdeki şiddet içerikli sahnelerdi. Ama fiziksel olarak soruyorsanız çoğu zaman soğuktan dolayı oluyor. Trabzon'un kışı biliyorsunuz ki çok sert."

"Aynen, benim de, ekipçe zorlandığımız sahneler soğuktan kaynaklı oluyor."

"En çok eğlendiğiniz sahne hangisi? Ya galiba en çok herkesle birlikte olan sahnelerde eğleniyoruz. Sinan, Sait Ağabey, Öykü, Cem, Furkan falan baya gülüyoruz birlikteyken. Ulaş sen bir şey söylemeyecek misin?"

Düşlerde Sevdim Seni •tamamlandı•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin