"Aşkım biraz daha.." dedi İrem yatakta Ulaş'a sırtını dönerken.
"Sevgilim, televizyon programına davetliyiz ya bugün. Hazırlanıp çıkmamız lazım, trafik var ancak yetişiriz."
İrem "Off.." diyerek Ulaş'a tekrar döndü. "Ben uyumak istiyorum ama, çok yorgunum."
"Arabada uyursun İrem, kalk hadi hazırlanman gerek."
İrem sırtını yatak başlığına.yaslayıp kollarını bağladı. "Sen değiştir o zaman üstümü, üşeniyorum." dedi dudaklarını büzerek.
Ulaş, İrem'in haline tebessüm ederken yataktan kalktı ve gardırobu açtı.
"Ne giymek istersin?"
"Turkuaz kazağımı ve kotumu."
Ulaş ikiletmeden İrem'in istediklerini çıkardı ve yatağa ilerledi. "Kaldır kollarını." deyip İrem'in bluzünün eteklerinden tuttu ve çıkarttı. Ardından kazağı giydirip ayağa kalktı.
"Pantolononu değiştirebilmem için ayağa kalkman lazım."
"Tamam, ben kendim giyinirim. Sen de giyin üstünü, daha kahvaltı hazırlayacağız."
"Ben hallettim kahvaltıyı, sen dert etme." dedi Ulaş. İrem'in gözleri sevinçle parlarken hemen pantolonunu değiştirdi ve kahvaltıya koştu.
Ulaş da giyindikten sonra mutfağa ilerledi. İrem'i tostunu yerken ağlamaklı bir ifadeyle bulmayı beklemiyordu. Gerçi günler hep böyle geçip gidiyordu. İrem'in ne zaman ağlayacağı ne zaman kahkaha atacağı pek belli olmuyordu. Hamilelik hormonları fazlaca gösteriyordu etkisini.
"Hayatım ne oldu?" dedi masaya otururken.
"65 kilo olmuşum."
Ulaş gülümsedi. "Son 3 ay falan kaldı zaten, en fazla 70 olursun."
"Ya sağol ya, çok güzel moral verdin Ulaş."
İrem'i sandalyeyle birlikte kendine doğru çektiğinde ellerini kızlarının üstüne koydu ve konuştu. "Bir tanecik kızımızın sağlıklı olabilmesi için alıyorsun bu kiloları sevgilim, sen çok güzel bir annesin."
İrem'in dolu gözlerinden eser kalmamışken Ulaş'ın dudaklarına kapandı. "Sen de çok iyi bir babasın."
***
Stüdyoya geldiklerinde öncesinde birkaç fotoğraf alacaklarını söylemişlerdi, ardından röportaj ve sorulara geçilecekti.
Program, her hafta evli olan ünlü çiftleri ağırlıyordu. Evlilikleriyle, ilişkileriyle ilgili birçok soru soruyor ve keyifli bir sohbet gerçekleşiyordu böylece.
"Hazırsanız başlayalım." dedi yönetmen. İrem de Ulaş da hazır olduklarına dair kafa salladığında karşılarında oturan sunucu konuşmaya başladı.
"Bugün izlemeyi heyecanla beklediğiniz çifti ekranlara getiriyoruz: İrem Astepe ve Ulaş Astepe çifti sorularımızı yanıtlamak için buradalar. Hoş geldiniz öncelikle."
"Hoş bulduk."
"Uzun zamandır bu sektördesiniz, ama yıldızınızın parladığı tarih 2018'e dayanıyor. Sen Anlat Karadeniz dizisiyle birlikte ününüz baya yayıldı. Hayran kitleniz genişledi, memnun musunuz bu popülerlikten?"
Ulaş, İrem'e dönerek ilk onun cevaplamasına öncelik verdi.
"Tabi ki memnunuz, Sen Anlat Karadeniz'in öncesinde seven ve destekleyen bir kitlemiz vardı fakat onunla birlikte katlanarak arttı. Sadece bazen her yerde, her zaman görüntüleniyor olmak insanı sıkıyor. Bizim de bir özel hayatımız var ve bunun her yerde paylaşılmasını istemiyoruz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşlerde Sevdim Seni •tamamlandı•
FanfictionAramızda dağlar, yollar, yıllar var iken; beni sana sımsıkı sarılı görenler olmuş.. ~ulrem serisi #1 "Açıkçası ben aşkın bir tutku olduğunu düşüyorum, birini tanımadan da aşık olabilirsiniz; bazen sadece gözlerine bakmak, sesini işitmek bile aşık ol...