Rano Oktawię obudziły wpadające przez okno promienie słońca.
Uwielbiała budzić się w ten sposób, taka pobudka sprawiała, że już od rana była w dobrym humorze.
Brunetka podniosła się do siadu i przeciągnęła, po chwili sięgając po telefon, by sprawdzić godzinę.
9:00 ... Nie jest źle- Pomyślała.
Po chwili odblokowała telefon, by zobaczyć 50 nowych powiadomień z instagrama, na co westchnęła, jednak włączyła aplikację.
Użytkownik @GabiXOXO wspomniał o Tobie w swoim poście.
Oktawia postanowiła sprawdzić kto tym razem oznaczył ją w poście. Irytowało ją tylko, kiedy ludzie oznaczali ją w postach, które wogóle nie były z nią związane.
Jednak tym razem tak nie było.
@GabiXOXO rysunek przedstawiający @_Oktawia_ do którego zainspirowała mnie jej ostatnia sesja zdjęciowa *^*
1 038 polubień
50 komentarzy@NatiKK: Ślicznie jak zawsze :3
@JuliaOKKO: Zazdroszczę Ci talentu... :(
@GothicPrincess: weź mnie też narysuj xd
@_Oktawia_: Wow, nie sądziłam, że mam tak utalentowanych fanów :3 Miło, że spędziłaś czas na narysowaniu właśnie mnie <3 ^-^
@LjakLisa: O KURDE GABI, ŻYJESZ? MAM DZWONIĆ PO KARETKE?
@GabiXOXO: Chyba umarłam......
Kolejny post należał do Patrycji, co nie zdziwiło zbytnio brunetki, ponieważ ta często udzielała się na instagramie.
@Patrycjuszek cóż... Postanowiłam pójść do fryzjera... Co myślicie?
9 725 polubień
1 046 komentarzy@_Oktawia_: mam dla Ciebie wyzwanie! Nie farbuj włosów przez miesiąc. Założę się, że nie dasz rady haha
@Mamuśka: No, od razu widać, że to moja krew ;)
@MaT!_: Czemu ty ciągle farbujesz te włosy? ;_; przecież ja Cię nigdy nie dam rady rozpoznać, bo co tydzień wyglądasz inaczej -,-
@MinnieTheMousee: BOŻE WYGLĄDASZ PIĘKNIE AWWW CZEMU JA JESTEM TAKA BRZYDKA T.T
Po zobaczeniu posta przyjaciółki miała wyłączyć aplikację, jednak dostała kolejne powiadomienie.
Użytkownik @ταεнуuиg obserwuje Cię
Brunetka postanowiła jeszcze wejść na profil osoby, która ją zaobserwowała. Pierwsze co rzuciło jej się w oczy to ponad 10 milionów obserwujących, więc zaczęła przeglądać kilka ostatnich postów użytkownika.
Jak dobrze, że nic nie piła, bo pewnie oplułaby z wrażenia telefon, kiedy zorientowała się, że jest to konto Taehyunga.
Od teraz obserwujesz użytkownika @ταεнуuиg
Dziewczyna nie mogła w to uwierzyć... Ale jednak to stało się naprawdę.
Już nic nie mogło zepsuć jej humoru tego dnia.
***
Taehyung siedział na łóżku w swoim pokoju tak zamyślony, że nawet nie zauważył kiedy Suga wszedł do pomieszczenia. Zorientował się dopiero wtedy, kiedy poczuł jak materac lekko zapada się po jego lewej stronie i słysząc głos przyjaciela.
-O czym tak myślisz?- Zadał pytanie chłopak.
-Co? Aa... Uh.- Padła odpowiedź Taehyunga. -Wiesz, że od jakiegoś roku z prywatnego konta obserwuję Oktawię, prawda?- Postanowił w końcu powiedzieć, błądząc po pokoju nieobecnym wzrokiem.
-No tak. I co w związku z tym?- Nie rozumiał Yoongi.
-Myślę o tym, czy nie zaobserwować jej wreszcie na tym... Oficjalnym koncie- Opowiedział V.
-Zrób to, czemu się jeszcze wahasz?- Odparł wciąż nie rozumiejący chłopak.
-W sumie to nie wiem... No dobra, zrobię to- Postanowił.
Sięgnął po telefon, leżący na szafce obok łóżka i wyszukał aplikacji instagrama.
Jak zawsze miał pełno powiadomień, jednak nie zwrócił na nie teraz uwagi, tylko wszedł na profil dziewczyny.
Od teraz obserwujesz użytkownika @_Oktawia_
-Zrobiłem to- Wyszeptał chłopak, opadając na poduszkę, jednak nie na długo, ponieważ usłyszał charakterystyczny dźwięk, informujący o tym, że ma nowe powiadomienie.
Nie spiesząc się wziął telefon do ręki.
Użytkownik @_Oktawia_ lubi twój post.
Użytkownik @_Oktawia_ lubi twój post.
Użytkownik @_Oktawia_ lubi twój post.
Użytkownik @_Oktawia_ obserwuje Cię.
>ω<
Dziś na bogato z rozdziałem. A już niedługo zrobi się jeszcze ciekawiej.
Wgl wyznaczyłam sobie normę. W rozdziałach (Nie liczą się te, w których jest tylko post użytkownika, lub wiadomości) będzie minimum 500 słów.
Narazie się udaje.
Życzę miłego dnia kluseczki ;3
CZYTASZ
Zatracona w Tańcu |Min Yoongi| ✔
FanfictionPewnego dnia Oktawia wpada przypadkowo na jednego z członków BTS Czy będą mieli okazję, by jeszcze kiedyś się spotkać? 21 sierpnia 2018 #18 w smutek 22 sierpnia 2018 #17 w smutek 23 sierpnia 2018 #16 w smutek