Całkowicie straciłam wenę ;-;
Nim zdążyli się zorientować nastał kolejny dzień, a co za tym idzie- spotkanie w parku.
Mike był podekscytowany, ponieważ kolejne spotkanie z idolem było dla niego oznaką, że ta znajomość przetrwa dłużej niż jeden dzień, za to Jungwoo...
Chłopak sam nie wiedział, kiedy tak bardzo się stresował.
Miał się spotkać z Jiminem, którego razem z Mike'iem uwielbiał już od samego początku.
No J-Hope'a ( ten uczuć gdy J-Hope autokorekta przeprawi Ci na 'jajo') uwielbiał troszkę bardziej, ale to w tamtym momencie było nie istotne.
-Pospiesz się trochę- Westchnął zirytowany Mike, rzucając znudzone spojrzenie dla przyjaciela, który od ponad pół godziny grzebał w szafie w poszukiwaniu odpowiednich ubrań.
-Uhm- Mruknął tylko w odpowiedzi starszy, w dalszym ciągu wypalając dziury w ubraniach swoim spojrzeniem.
-Masz 5 minut na wybranie sobie ubrań, w przeciwnym razie idziesz tak jak jesteś teraz- Wkurzył się młodszy, rzucając w stojącego przy szafie chłopaka poduszką.
Tym argumentem młodszemu udało się pospieszyć chłopaka, którego wizja pokazania się idolowi w tak skąpym wydaniu przerażała bardziej niż ta, że źle się ubierze.
No bo przecież nie pomyślał o tym, że Mike nie puścił by go do ludzi w samych bokserkach, mimo jego częstych głupich pomysłów.
-Ile mamy jeszcze czasu?- Zapytał Jungwoo, siadając na łóżku obok przyjaciela i przebierając się w szare rurki i czarną bluzę z napisem 'Love Yourself'.
-2 godziny- Odpowiedział, zerkając na wyświetlacz telefonu, po chwili wracając spojrzeniem na drugiego chłopaka.- Kiedy Ty ją kupiłeś?- Zdziwił się Mike, rzucając pełne zazdrości spojrzenie w stronę starszego.
-Jakiś miesiąc temu?- Odpowiedział pytaniem na pytanie, na wszelki wypadek odsuwając się na drugi koniec łóżka, by nie dostać poduszką po twarzy, co zdarzyłoby się na pewno, bo dosłownie sekundę później jedna z poduszek uderzyła go w nogi.
-Dlaczego ja o tym nie wiedziałem?- Prychnął obrażony.
-Bo nie pytałeś?- Kolejny raz odpowiedział pytaniem na pytanie starszy.
-Nie miałem powodu by pytać- Stwierdził.
-Nie miałem powodu by o tym mówić- Odpowiedział z uśmiechem, który przerodził się w śmiech na widok wkurwu na twarzy przyjaciela.
Uwielbiał go irytować.
Następnym krokiem jednak było zrobienie lekkiego makijażu, więc z naprawdę wielkim bólem (wyczuj ten sarkazm) opuścił pokój, w którym siedział młodszy.
SadMikey
Jimin pomóż mi BŁAGAM__Jimin__
Co jest, młody?SadMikey
Jungwoo ma okres :c__Jimin__
Że co kuhwa?!
Weź ty go do lekarza zawieź czy coś XDSadMikey
Ty nas zawieź, przynajmniej dobrze zaparkujesz 😂__Jimin__
XD
A tak serio to co mu jest?SadMikey
Przez jebane 40 minut wybierał ubrania na spotkanie z Tobą
A teraz zamknął się w łazience i spędzi drugie tyle na malowaniu się T.T__Jimin__
Ah te kobiety, nie rozumieją, że są piękne bez makijażuSadMikey
Bo poczuję się zazdrosny.__Jimin__
Taki był cel, młody 😏SadMikey
Pff__Jimin__
Dobra Mike, ja spadam bo też muszę spędzić resztę czasu na wgapianiu się w lustro XDSadMikey
Ludzie ratujcie, otaczają mnie same kobiety...*Około godziny później- Jimin*
-Gdzie wychodzisz?- Zapytał Hoseok, zauważając przyjaciela zakładającego buty przy drzwiach ( no coś ty autorko, przy drzwiach? A nie na suficie? -,-).
-Spotykam się z Mike'iem i jego przyjacielem- Westchnął w odpowiedzi, po raz kolejny (już chyba dziesiąty) próbując zawiązać buta.
-Jakim przyjacielem?- Zainteresował się nagle raper.
-No normalnym... Chce mnie z nim zapoznać, a kim ja jestem by mu odmówić- Mruknął, wreszcie zawiązując buta.
-Mogę iść z Tobą?
Paraparapa
Reklamy
Wracamy już za chwilę (czytaj; za jakiś tydzień) XDA teraz na serio kluseczki...
Dziś postaram się napisać kilka rozdziałów (które niekoniecznie od razu opublikuje) bo mam pomysł.
Wreszcie trochę się zadzieje w tym FF.
Miłego wieczoru, uśmiechajcie się dużo <3
CZYTASZ
Zatracona w Tańcu |Min Yoongi| ✔
FanfictionPewnego dnia Oktawia wpada przypadkowo na jednego z członków BTS Czy będą mieli okazję, by jeszcze kiedyś się spotkać? 21 sierpnia 2018 #18 w smutek 22 sierpnia 2018 #17 w smutek 23 sierpnia 2018 #16 w smutek