explanatatatatitotion

238 28 19
                                    

Tak teda nějaký ty vysvětlivky bc I love y'all

Jak si to po sobě rereaduju, je docela možný, že v tom na konci budete zamotanější než dřív, čtěte na vlastní nebezpečí xD

Taky neručím za to že něco z toho bude dávat smysl. Enjoy

~

So, pamatujete, jak Gerard v kapitole 31 kecal o různých realitách and shit?

On sám celou dobu ve smyčce předpokládal, že existuje jenom jedna, hlavní Realita, uvnitř které se nachází jeho smyčka. Potom přišel Frank z roku 1991 a opravil si názor, že je to nějak takhle:

 Potom přišel Frank z roku 1991 a opravil si názor, že je to nějak takhle:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

No a pak Gerard přišel s teorií, že existuje ještě realita třetí. Předpokládal, že je to realita postranní, poněvadž za hlavní pokládal tu, z které je Frank... Ovšem, co ani jeden z nich nevěděl je, že Frankova realita roku 1991 ve skutečnosti vznikla, wait for it...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
...jako pozůstatek (pokračování) smyčky, kterou vytvořila Evelyn pro sebe a svou dceru aka Frankovu matku, protože cítila, že brzo umře (Evelyn, ne ta matka) a chtěla s ní být co nejdéle. Přesněji řečeno (nechce se mi počítat kolik bo si nepamatuju kolik je v týhle ff Frankovi let... Nebylo to 17?) ...dejme tomu 31 let. Tak dlouho si tam spolu spokojeně žily, ale po pár letech ve smyčce Frankova matka konečně Evelyn oznámila že... Well, že bude Frankova matka. Aka že je těhotná. Třicet jedna let cuz why not. Takže Frankovi je technicky vzato 48, ale neví o tom.

Ale nechtěly se navzájem opustit cuz they rlly loved each other.

Až po těch 31 letech teda Frankieho máma prohlásila, že už ji to nebaví a chce normálně žít a vrátila se k jeho otci.

Tedy poté, co Evelyn z vlastní vůle přerušila smyčku, poněvadž byla definitivně zkušenější timeloopmaker než Gerard, víme. A taky chtěla vidět svého vnuka vyrůstat.

A poněvadž je magická (nebo má možná blbej odhad co se týče vlastní smrti) tak těch sedmnáct let ještě žila a přestala se se svou dcerou víceméně stýkat, bo se od ní odstěhovala do Států a tehdy jaksi neexistoval Skype a podobný udělátka. Ale Frank k ní pak začal jezdit, když byl starší a hodně se sblížili.

(Note: Evelyn a její dcera jsou stále jediné, kdo ví o dřívější existenci časové smyčky, Frank nemá o ničem páru)

Jak pak Evelyn mlela o "Tam venku", tak to byly, milí drazí, pouze senilní kecy bez hlubšího významu, protože Evelyn NEBYLA strážcem Gerardovy smyčky. Tím byla nezmíněná osoba X, za kterou si můžete domyslet, koho chcete. (Pokud to nebude nikdo z BVB. Just don't plz)

Frank se do smyčky dostal zkrátka proto, že je s Evelyn pokrevní příbuzný a tudíž umí cestovat smyčkama automaticky. Evelyn by ho do cizí smyčky nikdy neposlala. Proč by to dělala, že jo.

Taky by ji dokázal obnovit, stejně jako Gerard, ale o to se ani jeden z nich nikdy nepokusil.

Nuže, skutečnost máme tedy takovouto:

Tři reality, které se navzájem ovlivňují, což se nelíbí principu duality, tak dvě z nich pošle proti sobě, aby se srazily

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tři reality, které se navzájem ovlivňují, což se nelíbí principu duality, tak dvě z nich pošle proti sobě, aby se srazily. Srážku přežívá realita roku 1991, protože je díky Evelyniným skills stabilnější, než realita, co vznikla z Gerardovy smyčky.

Když se objevily hvězdy, tedy jejich srážky, znamenalo to, že se reality přibližují. Geeho to oslabovalo mnohem víc než Franka, protože strávil tolik let v jednom statickém dni a nebyl na to zkrátka moc ready. Kdyby Frank nebyl z rodiny, co má stejné schopnosti, jako ta Geeho, žádné hvězdy by neviděl.

A kdyby jim to došlo, možná by bylo všechno jinak (viz další odstavec). Smrtí Francze pak mimoděk uvolnili duši, kterou poslali, ať reality udržuje v klidu, což vysvětluje ten příliv energie a jak na pár dní zmizely hvězdy. Trvalo to takhle krátce, protože Francz měl beztak dávno umřít těsně před koncem války a když se naplnil jeho čas tak byla jeho duše volná a přestala udržovat reality od sebe... Get it? Což znamená, že kdyby dejme tomu zabili někoho, kdo by normálně žil třeba dalších 80 let, měli by do smrti vystaráno.

Ale i tomu se mohli vyhnout, poněvadž...

kdyby Gee s Frankiem o tomhle všem věděli a soustředili se na to, velmi pravděpodobně by dokázali svou realitu "odklonit z dráhy" a místo toho ji poslat, ať se srazí s hlavní realitou roku 2004. Jenomže Gee s Frankiem jsou očividně blbí jak tága a nic takového je nenapadlo :))) protože byli líní o tom přemýšlet :))))) kdyby to zvládli, mohli spolu spokojeně žít v osvobozeném, liberálním Nizozemí se spoustou volně dostupné marjánky, ale bohužel...

(Kdyby se vám chtělo, můžete na tuhle fanfikci napsat fanfikci, kde to všechno dobře dopadne xD)

Nyní k verzi Evelyn z Geeho reality.

Když měl Frank poprvé tu "vizi", že ho táhla pryč a něco mrmlala, Gerarda to vyděsilo, poněvadž poznal, že se do jejich časové linie snaží někdo dostat. To jest Frankova babička. Na poprvé se jí to moc nepovedlo, ale potom, když Franka škrtila, to byla taky ona. Věděla totiž, že se reality dřív nebo později srazí a chtěla Franka zachránit tím, že ho zabije, protože to byl jediný způsob, jak ho dostat zpět do roku 1991.

Byla už ovšem stará a slabá a polomrtvá a tak vůbec, takže se jí to nepovedlo. Čemuž pak následovala ta "paranormální" projekce, aka když promluvila k Frankovi skrze jeho fabulózní gameboy.

Srážka realit pak Gerarda doslova spálila na popel, protože narozdíl od Franka nebyl "v souladu" s realitou roku 1991, poněvadž se tam nedostal přes smyčku jako Frank do Geeho reality. Tušil, že se tam Frank vrátí a chtěl, aby na něj zapomněl a měl hezký zbytek života, jenomže Frank byl stále hardcore emo, pročež spáchal sebevraždu jedem, který nebyl prošlý, protože když se reality srazily, bylo to, jako by ta Gerardova nikdy neexistovala, tudíž všechno z té doby se stalo předměty z roku 1991.

Několik dní předtím zemřela Frankova real babička, díky čemuž se i realita roku 1991 stala nestabilní a... zanedlouho se spojila s tou hlavní, ve které existuje (a ještě se nerozpadla! xD) naše milovaná My Chemical Romance, ve které nejsou původní Frank a Gerard, nýbrž jejich verze, podobně jako Evelyn z roku 1943 nebyla Evelyn z roku 1991.

Kupříkladu Frank z TTE se narodil kolem roku 1973 jestli dobře počítám, zatímco Frank z Epilogu (hlavní reality) v roce 1981. A Gerard to má se svým narozením kolem r. 1922 ještě vzdálenější, ale Universum je prostě líný pro každou realitu zvlášť tvořit nový lidi no :D a když se reality srazily, tak se tam prostě smísily energie... a možná, že i nějaké vzpomínky... viz Epilog^^

And that's all my babes. Doufám, že jsem na nic nezapomněla, pokud jo, ptejte se.

Love ya a see you u dalších Frerardů >:3 (*představte si, že hraje nějaký drsný, gradující anime ending nebo tak*)

To the End Kde žijí příběhy. Začni objevovat