5:30. Właśnie o tej godzinie podczas pakowania ostatnich rzeczy do auta zauważyłam czarny samochód zaparkowany kilka domów dalej. I chyba nie muszę mówić ktoś się w nim znajdowałam.
Spojrzałam na rodziców, którzy wrócili jeszcze na chwile do domu oraz na brata, który był zbyt zajęty swoim telefonem.
Westchnęłam i odłożyłam swój plecak do samochodu ruszając w stronę czarnego auta.
Gdy stanęłam przy szybie od strony kierownicy zauważyłam śpiącą postać mulata skuloną na fotelu.
Uśmiechnęłam się delikatnie widząc tak bezbronnego Zayn'a na dodatek z delikatnie wydętymi wargami.
Przyłożyłam dłoń do szyby w miejscu, które pokrywa się z jego policzkiem i przez kilka chwil patrzyłam na niego z przekrzywioną głową.
W końcu westchnęłam i odsunęłam się wyciągając telefon.Do Zayn:
Śpiąc nie wydajesz się przerażający, Malik ;)Wysłałam wiadomość i ruszyłam w drogę powrotną do auta. Zdążyłam idealnie bo rodzice właśnie zamykali dom.
Wsiadłam do auta i w momencie odpalenia przez tatę samochodu przymknęłam oczy.
Do zobaczenia za tydzień, Zayn...
.
.
.
Jak wyłączyłam telefon na lotnisku tak włączyłam go dopiero w drodze do hotelu już w Hiszpanii.
Tak jak się spodziewałam czekała tam na mnie wiadomość od mulata.Od Zayn:
Tylko wtedy, Pemberley. Ty za to jak śpisz wyglądasz jak (1)Sullivan ;)Prychnęłam, ale zaraz po tym zaczęłam się śmiać.
Łączysz ze sobą wiele cech
(1) Bohater z filmu animowanego "Uniwersytet potworny"
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Jestem tak okropnie duma z Zayn'a, że aż nie potrafię tego opisać. Spisał się chłopak!❤❤❤ #icarusfallsPS. Kto będzie miał album?😏
PS.2 Rozdział specjalnie dodałam dzisiaj, a nie wczoraj👍 Będzie na pamiątkę😘
CZYTASZ
Stalking with Love • Z.Malik
FanfictionWydajesz się niewinny, ale uważany jesteś za nieuchwytnego i niebezpiecznego - masz swoje interesy i własną misje. Więc dlaczego każdego dnia widzę cię stojącego i palącego papierosy pod moim balkonem? Okładka od: yourbadluck