•143. One hundred fourty - three•

422 36 11
                                    

- Gotowi? - spytał Jason, który zadeklarował się na sędziego z racji, że jak stwierdził śpiewać to on nie potrafi no i było nas tylko pięcioro.

- Zwarci i gotowi. - potwierdził Marco, zerkając na mnie ze znaczącym uśmiechem. Odwzajemniłam go, po czym oboje spojrzeliśmy na naszych przeciwników, na których składali się Kevin i Zayn. Pierwszy z nich usadowił się na parapecie, a drugi zajął swoje ulubione miejsce w fotelu. Natomiast ja razem z przyjacielem okupowaliśmy moje łóżko. W taki sposób znajdowaliśmy się praktycznie naprzeciwko siebie.

- Jakie chcecie mieć nazwy? - spytał nasz sędzia, ledwo powstrzymując uśmiech, kiedy zauważył nasze boje nastawienie.

- Walczące pingwiny. - zadecydowałam, a Marco z chęcią mnie poparł. Bo przecież to tylko zabawa.

- Chłopaki? - Jason zwrócił się do pozostałej dwójki, która wymieniła ze sobą spojrzenia, po czym odezwał się Zayn:

- Niezniszczalne bałwany.

Zacisnęłam usta podczas, gdy mulat uniósł na mnie swój wzrok i uśmiechnął się pod nosem.

Zignorowałam go jednak, skupiając się na grze, która rozpoczęła się w momencie, kiedy z latopa poleciała pierwsza piosenka. I don't wanna live forever.

Wcześniej zdecydowaliśmy kto ma rozpocząć po przez kamień papier nożyce, więc to Marco w odpowiednim momencie zaczął nucić pierwsze wersy.

-Been sitting eyes wide open Behind these four walls, hoping you'd call.

Następnie nadeszła kolej Zayn'a, ktoremu przypadł początek słynnego refren.

-Baby, baby, I feel crazy,
Up all night, all night and every day
Give me something, oh, but you say nothing
What is happening to me?-

Zadrżałam słysząc jak przeciągnął ostatnie słowo, ale skupiłam się na wsłuchaniu się w melodie, bo nadeszła moja kolej.

-I don't wanna live forever 'cause I know I'll be living in vain
And I don't wanna fit wherever
I just wanna keep calling your name until you come back home. - zanuciłam, nawet nie wiedząc w którym momencie zamknęłam oczy, ale gdy je otworzyłam wyłapałam przelotne spojrzenie mulata.

Zignorowałam je jednak skupiając swoją uwagę na Kevinie, który kontynuował piosenkę. I tak do końca utworu co chwilę się wymienialiśmy.

Odetchnęłam głęboko dopiero, kiedy ucichły ostatnie dźwięki piosenki.
Podparłam się na rękach i tak jak reszta spojrzałam na Jason, który miał ogłosić zwycięzcę tej rundy.

- Nie mogę postąpić inaczej niż ogłosić remis. - oznajmił, wzruszając ramionami. - Wszyscy byliscie świetni.

Pokiwałam głową, zgadzając się z tymi słowami, gdyż każdy dołożył do piosenki swoją własną unikalną część i w efekcie naprawdę brzmiało to nieźle.

- Zatem kontynuujmy.

Uśmiechnęłam się szeroko słysząc następną piosenkę i od razu wciągnęłam się w jej rytm, poruszając nieznacznie tułowiem.

- New York in the summertime
Get close with a bottle of wine Last year was a broken heart x3.- rozpoczął Kevin, który także zaczął poruszać ramionami w rytm piosenki.

-You and me on the top of the roof
Slow dance in the light of the moon
Never thought it would get this far x3. - dołączył Zayn, którego spojrzenie teraz podtrzymałam na dłużej. Zwłaszcza, kiedy do mnie mrugnął, a w tle Marco zakrztusił się śliną.

Stalking with Love • Z.MalikOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz