5. Bölüm

1.7K 117 4
                                    


İyi okumalar...

**********

"Bizim özel güçlerimiz var Alesya."

Bu kız neler söylüyordu? Ne özel gücü? Delirdi mi acaba?

"İrem, sen iyi misin? Başına güneş falan mı geçti? Bu dediğin ancak filmlerde ve kitaplarda olur."

"Peki, dediklerime inanmıyorsan bunu nasıl açıklayacaksın?"

O anda İrem'in elinde koyu mavi, topa benzeyen bir şey belirdi. Şaşkınlıktan ağzım bir karış açılmıştı.

İyi de bu nasıl olabilir? Bu... İmkansız.

"İmkansız değil Alesya. Bunlar gerçek."

Bir dakika ben bunları dışımdan söylememiştim. Aras benim ne düşündüğümü nereden biliyordu? Yoksa...

"Evet, düşüncelerini okuyabiliyorum."

Allah'ım sanırım aklımı yitiriyorum. Rüyadayım da farkında değil miyim acaba?

Ben bunları düşünürken biri kolumu çimdikledi. Kim olduğuna baktığımdaysa Aras'la karşılaşmıştım.

Gıcık ya! Acıdı!

"Ne yapıyorsun acaba?"

"Canın acıdığına göre rüyada değilmişsin."

Aras'ın söylediğine gözlerimi devirdim. Ardından gözlerimi kısıp,
"Düşüncelerimi okumayı kes." dedim.

"Yoksa?"

Yoksa... Cidden ne yapabilirdim ki? Durun buldum!!

"Ormandaki adama yaptığım şeyi sana da uygulamamı ister misin?"

Aras, o sırada aklına bir şey gelmiş gibi gözlerini yere dikti. Ardından birden bana dönünce "Korkmadım." desem yalan olur.

En sonunda konuşmaya başladı:
"Sahi, senin orada yaptığın şey neydi? Senin de güçlerin var da bize 'Bilmiyorum.' diye yutturmaya mı çalışıyorsun?"

"Sence güçlerim olduğunu bilsem neden bayılayım? Ya da senin göz rengin siyaha dönünce neden  şaşırayım? Hem düşüncelerimden anlayamıyor musun doğru söyleyip söylemediğimi?"

Aras, -sanırım dediklerimi düşünmek için- bakışlarını tekrar yere dikti.

Ardından söylediklerim mantıklı gelmiş olmalı ki,
"Galiba haklısın." dedi.

"Şu an inanamıyorum! Aras, bir şeyde haklı olduğumu söyledi!"

Ben bunları söyledikten ters ters bakıp,
"Her an fikrimi değiştirebilirim. O yüzden şansını fazla zorlama." dedi.

Değiştirirsen değiştir! Çok da umrumdaydı. Hıh!

-Umurunda olmadığına emin misin?

Zihnimde duyduğum sesle yerimde zıpladım.

Hayır, bunu iç sesim söylememişti. Pis pis sırıttığına göre büyük ihtimalle bu kişi Aras'tı.

Ona sinirle bir bakış atıp diğerlerine döndüm ve,
"Peki sizin güçleriniz neler? Aras'ınkini zaten gayet iyi anladım: Düşünce okuyor." dedim.

Ben böyle deyince Kaan konuşmaya başladı:
"Aslında sadece düşünce okumuyor. Zihin kontrolü ve telekinezi de yapabiliyor."

"Maşallah!" diye geçirdim içimden. Ancak o an aklıma Aras'ın düşünce okuduğu geldi.

ARIAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin