25. Bölüm

1.1K 70 24
                                    

İyi okumalar...

**********

Diğer sayfayı çevirdiğimde yüzümü bir gülümseme kapladı.

Bu sefer oldu!!!

Sayfada ateş elementi ile ilgili bilgiler vardı. Tam olarak şöyle yazıyordu:

Besra Güçleri

1) Ateş Elementi:

☆ Bu güce sahip herkes istediği zaman ateş elementini oluşturabilir ve var olan ateşe hükmedebilir.

☆ Bu kişilerden sadece bir tanesi element koruyucusudur.

Bu güce sahip olan koruyucu gücünü kullandığında göz rengi turuncuya dönüşür. Fakat bu her zaman olmaz. Yalnızca çok sinirlenir veya gücüne çok odaklanırsa olur.

☆ Diğer tüm elementlerde olduğu gibi bunda da kişi, gücünü çok fazla kullanıp kendini ve gücünün sınırlarını zorlarsa bitkin düşer. Hatta bayılabilir.

☆ Ancak ateş elementi koruyucusu güçlerini ateş elementine hükmeden diğer Besralardan daha uzun süre kullanabilir ve doğal olarak onlardan -Aria hariç- daha güçlüdür.

☆ Ayrıca sadece koruyucu ve Aria'ya kendi oluşturdukları ve hükmettikleri dışındaki ateş zarar vermez.

Hepimiz bu maddeleri okuduktan sonra Rüzgar'a dönmüştük.

O da düşünceli görünüyordu. Sanırım normalde ateşe hükmedenlerden bu kadar güçlü olması ona tuhaf gelmişti.

"Eee... Koruyucunun daha güçlü olduğunu biliyorum ama bu kadar ayrıcalıklı olacağını düşünmemiştim."

Evet, doğru tahmin!

"Aslında böyle olması mantıklı. Sonuçta biz Aria ile birlikte diğer tüm insanlar ve Besraları korumak için varız. Bu yüzden 'koruyucu' deniyor zaten. Onların da gücünü bir saat kadar az bir süre kullanabildiğini düşünsenize. Nasıl koruyabilirler diğerlerini? Bence gayet normal böyle olması."

İrem dediklerinde sonuna kadar haklıydı ama... Biz koruyabilir miydik diğer herkesi?

-Kendini nereden çıkarttın??

İç sesim... Düşünmek istemediğim gerçekleri yüzüme vuruyordu.

"Düşünmek istemiyorsan iç sesini dinleme Alesya. Bence iyi bir fikir."

Aras yine düşüncelerimi okumuştu ama bu şu an umrumda değildi. Benim derdim başkaydı.

Ona bir şey demeyerek ellerimi önüme getirip bileklerime baktım.

Daha doğrusu bileklerimdeki tuhaf lekelere...

Gerçekten bazı şeyleri anlamıyordum. Mesela kitaptaki yazılar madem belirecekti, o zaman neden en başında ortaya çıkmadılar? Kitaptaki yazılar belirdiğine göre ben Aria mıyım -bence değilim- ? Neden herkesin güçlerini kullanamadığı günde ben onları kullanabiliyorum? Niye bu le-

Allah'ım, deprem oluyor!!!

"Kendine gel artık Alesya! Bırak düşünmeyi, daldın gittin yine!"

Huh! Deprem olmuyormuş. Yalnızca Ada beni sarsıyormuş. Sıkıntı yok yani.

"Kendimdeyim ben, tamam. Ne oldu hem beni 5.6 şiddetinde sarsıyorsun?"

"Çok büyük bir sorunumuz var!"

"Bu yeni bir şey sanki de. Bana bilmediğim bir şey söyle."

ARIAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin