İyi okumalar...
**********
Tekrar güçlerimizi birleştirmeye karar verdikten sonra ilk önce bizim odaya gittik.
Neden mi? Çünkü kitap orada kaldı.Kitabı aldıktan sonra Hakan'ın onların odasının daha geniş olduğunu ve daha rahat sığabileceğimizi söylemesiyle erkeklerin yurduna geçip onların odasına çıktık.
Hep yaptığımız gibi kitabı ortaya koyup etrafında çember oluşturduk. Ardından güçlerimizi birleştirdik.
Bileklerimin yine parladığından bahsetmeme gerek yok sanırım.
Geçen sefer olduğu gibi kitap yine parlamaya başladı ve bir süre sonra söndü.
Hemen kitabı elime aldım ve sayfaları çevirdim. Element sembolleri, girişteki cümle, ateş elementi...
Diğer sayfayı çevirdiğimdeyse daha önce boş olan yerde yeni yazılar belirmişti.
2) Hava Elementi:
☆ Bu güce sahip herkes istediği zaman hava elementini oluşturabilir ve var olan havaya hükmedebilir.
☆ Bu güce sahip kişiler hava olaylarına da hükmedebilir.
☆ Bu kişilerden sadece bir tanesi element koruyucusudur.
☆ Bu güce sahip olan koruyucu gücünü kullandığında göz rengi gri-beyaza dönüşür. Fakat bu her zaman olmaz. Yalnızca çok sinirlenir veya gücüne çok odaklanırsa olur.
☆ Diğer tüm elementlerde olduğu gibi bunda da kişi, gücünü çok fazla kullanıp kendini ve gücünün sınırlarını zorlarsa bitkin düşer. Hatta bayılabilir.
☆ Ancak hava elementi koruyucusu güçlerini hava elementine hükmeden diğer Besralardan daha uzun süre kullanabilir ve doğal olarak onlardan -Aria hariç- daha güçlüdür.
☆ Ayrıca sadece koruyucu ve Aria havayı vakumlayabilme özelliğine sahiptir.
3) Su Elementi:
☆ Bu güce sahip olan herkes istediği zaman su elementini oluşturabilir ve var olan suya hükmedebilir.
☆ Bu güce sahip kişiler suyu buza da çevirebilir.
☆ Bu kişilerden sadece bir tanesi element koruyucusudur.
☆ Bu güce sahip olan koruyucu gücünü kullandığında göz rengi okyanus mavisine dönüşür. Fakat bu her zaman olmaz. Yalnızca çok sinirlenirse veya gücüne çok odaklanırsa olur.
☆ Diğer tüm elementlerde olduğu gibi bunda da kişi, gücünü çok fazla kullanıp kendini ve gücünün sınırlarını zorlarsa bitkin düşer. Hatta bayılabilir.
☆ Ancak su elementi koruyucusu güçlerini su elementine hükmeden diğer Besralardan daha uzun süre kullanabilir ve doğal olarak onlardan -Aria hariç- daha güçlüdür.
☆ Ayrıca sadece koruyucu ve Aria su altında nefes alabilme özelliğine sahiptir.
4) Toprak Elementi:
☆ Bu güce sahip olan herkes istediği zaman toprak elementini oluşturabilir ve var olan toprağa hükmedebilir.
☆ Bu güce sahip kişilerin doğa ile arasında bağ vardır. Bu sayede bitkileri kontrol edebilirler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARIA
FantasyHer şey o gizemli kitabı bulmamla başladı... *********** Buradan çıkıp kaçmalıydım. Hem de hemen! Bu yüzden mağaranın çıkışına yöneldim. Fakat çıkışa yaklaştıkça sesler artmaya başladı. Kafamı yavaşça mağaradan çıkarırken gördüğüm şeyle gözlerim büy...