İyi okumalar...**********
Sınavımı bitirmiştim. Başımdaki gözetmene kitapçığı verip sınıftan çıktım.
Koridora çıktığımda ise beş çift meraklı, bir çift de umursamaz bakışla karşılaştım. Umursamaz olanı tahmin ediyorsunuzdur: Aras.
Benim geldiğimi gören ilk kişi Ada olmuştu. Yanıma ışınlandı(!) ve beni soru yağmuruna tuttu:
"Sınavın nasıl geçti? Sorular zor muydu? Yapabildin mi? Stres oldun mu? Yanlış olduğunu düşündüğün sorular-""Ada sakin ol. Merak etme iyi geçti. Pek zor değildi. Yapamadığım soru yok ama yanlışım olabilir."
"Ohhh! İyi o zaman beni niye stres altına sokuyorsun?"
Ada'nın dediğine gözlerimi devirdim ve,
"Sanki ben dedim 'Sınavdayken dokuz doğur.' diye. Kendi kendine kuruntu yapmasaydın." dedim.Bunu üzerine Ada,
"Sanırım haklısın." dedi."Ben her zaman haklıyım. Ne zaman mantıksız bir şey söylediğimi duydun?"
Tamam, birazcık kendini beğenmiş olabilirim. Birazcık ama.
Ada ise,
"Kendini övmen bitti mi Alesya? İyi ki bir şey dedik." dedi."Bitti Adacığım. Şimdi burada dikileceğimize bir yere gitsek olur mu?"
Bunu dememle İrem konuşmaya başladı:
"Sınavına şu an bakılıyordur. En iyisi müdürün odasına gidelim.""İyi de nasıl bu kadar kısa zamanda cevaplarına bakılır 135 sorunun?"
"Olduğun sınavın cevap anahtarı daha önce yapılmıştı zaten. Oradan bakarak cevaplamak en fazla beş dakika alır."
Ben de kafamı sallayıp,
"Peki, gidelim bakalım." dedim ve müdürün odasına yürümeye başladık.Zaten oda, bu koridorun sonundaydı. Kapının önüne geldiğimizde Hilal iki kere tıklattı ve "Girin." sesini duyunca içeri girdik.
Gerçekten İrem'in dediği gibiydi. Müdür elinde benim sınav sonucumla bize bakıyordu.
Kimseden ses çıkmayınca Aras, benimle Ada ve Rüzgar'ı gösterip konuşmaya başladı:
"Biz Alesya'nın sınav sonucunu öğrenip arkadaşlarıyla birlikte kayıtlarını halletmeye gelmiştik."Müdür kafasını sallayıp,
"Tamam çocuklar. Alesya'nın sınav sonucu şu an elimde zaten. Şimdi size söyleyeceğim." dedi.Nefesimi tutmuş, müdürün konuşmasını bekliyordum.
Nihayet konuşmaya başladı:
"Tebrik ederim Alesya. Sınavı geçtin. Hem de hiç yanlış yapmadan."İnanamıyorum!! Hiç yanlışım yokmuş. Tamam, başarılıyım ama bu kadarını beklemiyordum.
Müdüre kabalık etmemek için,
"Teşekkür ederim efendim." dedim.Müdür de bana tebessüm edip devam etti:
"Şimdi size okuldan bahsedeyim. Bu bina ders için kullanılıyor. Beş katlı. Birinci katta yemekhane, kafeterya, spor salonu, yüzme havuzu gibi şeyler var. İkinci katta, dokuzuncu sınıflar var. Üçüncü katta onlar, dörtte on birler ve beşinci katta da on ikiler var. Her katta özel güçler için ayrı sınıflar var. Mesela ateş elementi sınıfı, güneş elementi sınıfı, telekinezi sınıfı.Yani normal okullardaki gibi A şubesi, B şubesi yok. Öyle olsa şubeler Z'ye kadar giderdi zaten. Neyse, Alesya seni onlardaki ay elementi sınıfına kaydediyorum.
Ada'yı onlarda su elementi sınıfına, Rüzgar'ı da onlarda ateş elementi sınıfına kaydediyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARIA
FantasyHer şey o gizemli kitabı bulmamla başladı... *********** Buradan çıkıp kaçmalıydım. Hem de hemen! Bu yüzden mağaranın çıkışına yöneldim. Fakat çıkışa yaklaştıkça sesler artmaya başladı. Kafamı yavaşça mağaradan çıkarırken gördüğüm şeyle gözlerim büy...