İyi okumalar...
**********
"İlk önce takımları belirleyelim." dedi Hilal.
Herkes onu onaylayınca da konuşmaya devam etti:
"Rüya, Kaan, Rüzgar, İrem ve Aras bir grup; Alesya, Ada, Kuzey, Hakan ve ben de bir grup olalım.""Peki, grupları belirledik. Herkes nasıl oynanacağını biliyor değil mi?"
Soruma herkes "Evet." demişti.
Böylece oyuna başladık.Ancak belki bizim oynayacağımız tabu diğerlerinden biraz farklı olabilir.
Biz şu şekilde oynayacaktık:
İlk önce takımdan bir kişi yazan kelimeyi yasak kelimeleri kullanmadan bir dakika içinde anlatmaya çalışacaktı.Sonra bu kelimeyi bilebilirlerse 20 puan, bilemezlerse veya süreleri dolarsa ise 0 puan alacaklardı.
Eğer bilemezlerse sıra karşı takıma geçecekti ve onlar da bir tahminleri varsa söyleyeceklerdi.
Tahminleri doğruysa da 10 puan alacaklardı.
Biraz karmaşık gibiydi ama biz böyle oynayacaktık.
Kaan'ın sesiyle kendime geldim. "Hadi başlayalım."
"İyi de bir kişinin hem süre tutması hem de yasak kelimelerin kullanılıp kullanılmadığına bakması lazım. Onu nasıl yapacağız?"
Rüya haklıydı. Bir kişiyi çıkartsak, diğer grubun sayısı fazla oluyordu.
O sırada gözüme biraz ileride oturan Cansu takıldı.Telefonuyla ilgileniyordu ama canı sıkılmış gibi duruyordu.
Hemen bizimkilere döndüm. "Cansu'ya soralım mı? Belki bize katılmak ister."
Herkes beni onaylayınca koşarak onun yanına gittim.
Yanına vardığımda kafasını telefondan kaldırdı ve bana çevirdi.
Ben de konuşmaya başladım:
"Merhaba Cansu. Ben sana bir şey soracaktım da... Biz şimdi tabu oynayacağız ama süre tutması ve sözcüğü anlatan kişinin yasak kelime kullanıp kullanmadığına bakması için bir kişiye ihtiyacımız var. Senin de canın sıkılmış gibi duruyor. Bize katılmak ister misin?"Sözümü bitirince derin bir nefes aldım. Huhhh! Ne kadar da çok konuştum.
Cansu da bu halime gülümsedi ve "Aslında gerçekten de sıkılmıştım. Güzel olabilir." dedi.
Ben de "Tamam o zaman. Şimdi oyuna başlayacağız. Hadi gidelim." dedim ve birlikte diğerlerinin yanına döndük.
Biz gelince Hilal konuşmaya başladı:
"Kabul etti mi?""Sence kabul etmese Alesya ile gelir miydi?"
Bu söyleyen Hakan'dı. Hilal ona sinirli bir bakış attı ve önüne döndü. Ne oluyor bunlara?
"Neyse işte, Cansu kabul etti. Bizimle oynayacak." dedim ve Cansu ile birlikte oturduk.
"Yapacak başka bir şey kalmadıysa başlayabilir miyiz artık?"
Aras doğru söylüyordu. Benim de sabrım tükenmek üzereydi. Neyse ki herkes onu onayladı ve oyuna başladık.
İlk olarak biz başlayacaktık. Kelimeyi anlatacak kişi ise Hilal'di.
Cansu süreyi başlattı ve "Başla!" dedi.
Hilal de bize döndü ve kelimeyi anlatmaya başladı:
"Iıı... Şimdi bunun melodisi falan oluyor..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARIA
FantastikHer şey o gizemli kitabı bulmamla başladı... *********** Buradan çıkıp kaçmalıydım. Hem de hemen! Bu yüzden mağaranın çıkışına yöneldim. Fakat çıkışa yaklaştıkça sesler artmaya başladı. Kafamı yavaşça mağaradan çıkarırken gördüğüm şeyle gözlerim büy...