31. Bölüm

760 61 7
                                    

İyi okumalar...

**********

Aras'la biraz daha sohbet ettikten sonra 8 gibi oda arkadaşlarımızı kaldırmak için ayrıldık. Ben de odama varınca ilk önce tekrardan üzerimi değiştirip bu sefer okul formamı giydim.

Sonra da tam kızları uyandıracaktım ki İrem'in alarmı çalmaya başladı ve bana gerek kalmadı. İkisi de yerinden hızla doğruldu ve sonra birbirlerine baktılar. En sonunda gözleri İrem'in telefonunda durdu. Tekrar birbirlerine baktılar. Sonra da İrem hemen telefonunu eline alıp alarmı -sonunda- kapattı.

Ardından ikisi de yeni fark etmiş gibi bana döndü. Ben de şirince sırıtmaya çalışıp elimi salladım ve "Günaydın!" dedim.

Onlar da uyku sersemi hallerinden çıkmış olmalı ki "Günaydın!" diye cevap verdiler ve İrem banyoya, Hilal de okul çantasının yanına gitti.

Ben de onlar hazırlanıncaya kadar telefonumla oynamaya karar verdim. Nihayet işleri bittiğinde birlikte yurttan çıkıp okul binasına ilerledik ve sonra da yemekhaneye girdik.

Sessizce bir güzel kahvaltımızı yapıp sınıfa gittik. Erken geldiğimiz için daha çoğu kişi gelmemişti. Bizimkilerin bazıları da. Sınıfta sadece Kaan ve Aras vardı. Birbirimizle günaydınlaştıktan sonra İrem ve Hilal de onların arkasındaki sıraya geçtiler. Ben de önlerindeki sıraya geçtim.

İlk dersimiz coğrafyaydı. Tam kitabımı çıkarıp yeni konumuzu gözden geçirecekken aklıma bir şey geldi ve arka sıraya döndüm.

Aras ve Kaan bana sorarcasına bakışlar atarken konuşmaya başladım:
"Aras sen yarışmanın bugün olduğunu dedin de hangi ders olacak? Haberin var mı acaba?"

"Evet, biliyorum. 2. ders olacakmış." diye sorumu cevapladı.

Ben de başımı sallayıp önüme döndüm ve ders kitabımdaki konuyu okumaya başladım.

Biraz süre geçtikten sonra diğerleri de sınıfa geldi. Onlara da "Günaydın!" dedikten sonra Ada benim yanıma geçti. Rüzgar ve Kuzey de bizim yan tarafımızdaki sıraya geçti. Rüya ve Hakan'a da İrem ve Hilal'in arkası kaldı.

Biraz sonra öğretmenimiz geldi ve derse başladı. Tabii ondan önce öbür ders yarışma için tiyatro salonuna gideceğimizi söyledi.

Ders çok monoton geçiyordu. Nihayet bittiğinde hep birlikte salona gittik. Sabah kendimce söyleyecek bir şarkı bulmuştum ama muhtemelen iyi olmayacaktı. Çok da umrumda değildi açıkçası.

Salonda Sıla'yı gördüğümde bana gülümsedi ve el salladı. Ben de aynı şekilde karşılık verdikten sonra önüme döndüm.

Ben ve Sıla'dan önce eşleşen 3 çift çıktı. Hiçbirini tanımıyordum. Ardından sıra bize geldi ve sahneye çıktık. Birbirimize başarılar diledikten sonra ikimiz de sırayla şarkılarımızı söyledik.

Sıla'nın sesi gerçekten çok güzeldi. Ben ise söylerken aklım başka yerde olduğu için ve şarkıya geçen seferki gibi duygu veremediğim için kendi performansımı çok beğenmemiştim. Hayırlısı...

Bizden sonra 4 çiftin daha sahneye çıkıp şarkılarını söylemesinin ardından müzik öğretmenimiz Gamze hoca sonuçları söylemek için sahnede yerini aldı.

"Eveeett... Şimdi düelloları kazanan 8 kişiyi açıklıyorum..."

Tek dinlediğim kısmı Sıla'nın kazandığını duyduğum bölümdü. Dediğim gibi, diğer kişileri tanımıyordum zaten. Sıla'nın yanına gidip onu tebrik ettim.

Biraz sonra zil çalınca da aceleyle hep birlikte oradan ayrılıp Emir hocanın odasına gittik. Kapıyı tıklatıp içeri girdiğimizde şansımıza Bahar hoca da buradaydı.

ARIAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin