Rozdział 11

254 20 2
                                    

*Rozpoczęcie roku szkolnego*

Gdy tylko uczniowie zajęli swoje miejsca przy swoim stołach, nie mogli się już doczekać, a Ceremonia Przydziału się w końcu rozpocznie. Ten czas oczekiwań został wykorzystany na zaobserwowaniu, że wśród kadry nauczycielskiej nie ma wszystkich nauczycieli, którzy uczyli, co niektórych przez sześć lat nauki. Niestety rozmyślenia wszystkich uczniów zostały przerwane w momencie, gdy drzwi do Wielkiej Sali zostały otwarte i przeszedł przez nie Jeremi Potter, a zanim uczniowie. Gdy tylko weszli, wokół zrobiło się bardzo głośno. Nikt nie mógł uwierzyć, że Minerwa McGnagall i Filius Flitwick odeszli na emeryturę. Po chwili powstał Albus Dumbledore, żeby powiedzieć, że może rozpocząć się przydział. Po przydziale pierwszorocznych przyszedł czas na starszych i gdy tylko zaczęto czytać listę, reszta uczniów doznała szoku na dźwięk nazwisk.

Anna Abbot — Hufflepuff.

Max Brown — Gryffindor.

Aria Black — Slytherin (córka Regulusa).

Samanta Diggory — Ravenclaw (kuzynka Cedrika).

Elizabeth Emos — Hufflepuff.

Simon Finnigan — Gryffindor (brat Seamusa).

Sarah Hooch — Gryffindor (wnuczka Hooch).

Inga Ing — Hufflepuff.

Dawid Knot — Hufflepuff.

Klara Malfoy — Slytherin (siostra Dracona).

Nicolas Mock — Gryffindor.

Sam Namer — Ravenclaw.

Amanda Nice — Ravenclaw.

Simon Nice — Ravenclaw.

Sophie Nott — Slytherin (siostra Teodora).

Michael Potter — Slytherin (syn Justina).

Samuel Potter — Gryffindor.

Max Wood -Gryffindor (brat Oliviera).

Vivian Zabini — Slytherin (siostra Blaise).


Po przydzieleniu wszystkich uczniów powstał dyrektor, żeby poinformować, iż jest to pora na jedzenie i klasnął sobie w ręce, a przed uczniami pokazała się kolacja.

Po najedzeniu się ponownie powstał dyrektor.

- Jak już się najedliście, to chcę coś jeszcze ogłosić. Jak zauważyliście, kilku nauczycieli odeszło na emeryturę. Dlatego też zostali również wybrani nowi opiekunowie Domów. Nauczycielem Obrony przed Czarną Magią został, znany, przez niektórych uczniów Remus Lupin. Jest również opiekunem Domu "Orła" Ravenclaw. Nauczycielem uczącym was Transmutacji został James Potter. Nauczycielem uczącym was Zaklęć został jego brat Jeremi Potter. Jest również nowym opiekunem Domu "Lwa" Gryffindoru oraz wicedyrektorem. Nauczyciel historii magii nie został jeszcze niestety wybrany. Nauczycielem Opieki nad Magicznymi Stworzeniami został Rubeus Hagrid. Nauczycielem eliksirów nadal jest Severus Snape. Jest również nadal opiekunem Domu "Węża" Slytherinu. Nauczycielem od Zielarstwa pozostanie Pomona Sprout. Jest również opiekunką Domu "Borsuka" Hufflepuffu. Nauczycielem od astronomii nadal jest Aurora Sinistra. Nauczycielką wróżbiarstwa pozostanie Sybilla Trelawney. Nauczycielką od latania nadal jest Madame Rolanda Hooch. Nauczycielką numerologii nadal jest Septima Vector. I na koniec nauczycielką mugoloznawstwa nadal jest Charity Burbage. Jak znamy już nauczycieli i opiekunów, to czas na prefektów i prefektów Naczelnych oraz Kapitanów Drużyn.

Dom Lwa

1. Prefekt naczelna

Ginny Weasley

2. Prefekci

Max McLaggen

Anna Robin

Denis Creevery

Eloise Midgen

3. Kapitan Drużyny

Samuel Potter

Dom Węża

1. Prefekt naczelny

Draco Malfoy

2. Prefekci

Pansy Parkinson

Michael Potter

Astoria Greengrass

Mick Smick

3. Kapitan drużyny

Blaise Zabini

Dom Orła

1. Prefekt

Simon Nice

2. Prefekci

Luna Lovegood

Stewart Ackerley

Amina Samen

Josh Mack

3. Kapitan drużyny

Samanta Diggory

Dom Borsuka

1. Prefekt naczelna

Amanda Wood

2. Prefekci

Anna Abbot

Mikołaj Monk

Sandra Schmidt

Adam Jonas

3. Kapitanka drużyny

Amanda Wood

No to teraz Prefekci wraz z Prefektami Naczelnymi was odprowadzą do pokoi i po Hogwarcie.

~~*~~

Gdy tylko Albus zajął sobie wygodne miejsce w swoim gabinecie, w jego kominku zabłysnęło światło i pojawili się bliźniacy Weasley.

Albus: Witam. Co was do mnie sprowadza o tak później porze?

Fred: No bo widzi Pan. My podjęliśmy właśnie bardzo ważną decyzję. 

George: Chcielibyśmy ukończyć siódmą klasę. Jeśli się pan na to oczywiście zgodzi. 

Albus: Czy wasi najbliżsi już o tym wiedzą?

Fred: Nie. Jeszcze im o tym nie poinformowaliśmy. Mieliśmy zamiar ich powiadomić dopiero po fakcie dokonanym. 

Albus: Rozumiem. Nie widzę przeciwwskazań. Widzimy się jutro na śniadaniu, panowie.

*Pokój Wspólny Gryffindoru*

Gdy tylko bracia Weasley przeszli przez wejście do pokoju wspólnego uczniowie byli zaskoczeni widokiem owej dwójki. Ginny od razu się z nimi przywitała i zapytała się, co tutaj robią. A oni ją, jak i resztę Domu Lwa poinformowali, że będą się uczyć na siódmym roku.

*Gabinet dyrektora po wyjściu bliźniaków Weasley*

- Witam was. Przepraszam, że jest tak późna pora, ale mam dla waszej czwórki pewno dobrą albo złą wiadomość. - Gdy tylko to powiedział, profesorowie dziwnie się na niego patrzyli. Po nieustannej ciszy Albus poinformował ich o tym, że bracia Weasley podjęli decyzję o ukończeniu przez nich edukacji. Gdy tylko to powiedział, cała czwórka od razu się pożegnała i udała się do siebie.

*W różnych miejscach Hogwartu*

Różne osoby pisali do swoich bliskich, by opowiedzieć o swoich dzisiejszych przeżyciach.

Część I - Niespodziewany powrót Gellerta Grinldewalda (Zakończona)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz