▪Κεφάλαιο 3▪

526 69 15
                                    

Άκουσα το κινητό μου να χτυπάει στην τσέπη μου.  Ήταν ο μπαμπάς μου.  Σκουπισα γρήγορα τα δάκρυα μου.  Και προσπάθησα να ηρεμισω. Όταν τελικά ηρεμισα απάντησα στην κλήση.

<< Ναι >> είπα.  Προσπαθούσα να είμαι ήρεμη.

<< Αγάπη μου που είσαι ?>> ρώτησε ο μπαμπάς μου.  Η ώρα πέρασε χωρίς να το καταλάβω και είχε πάει είδη δώδεκα.

<< Έρχομαι,  απλά ήρθα στο τάφο της μαμας >> τον καθησιχασα. Του είπα ότι έρχομαι και δεν θα αργήσω.  Οπότε σηκωθηκα πάνω και πήγα να φύγω.

Πήγα να ανοίξω το αμάξι με το κλειδί,  όταν διαπίστωσα πως κάποιος στεκοταν ακριβώς από πίσω μου.  Τρομαγμενη πήγα να γυρίσω και να ουρλιαξω αλλά μου είχε κλείσει το στόμα. 

Είχε πολύ δύναμη. Δεν μπορούσα να ξεφύγω.  << Σκασε,  γιατί δεν θες να σε χτυπήσω >> φώναξε μέσα στο πρόσωπο μου.  Και σταμάτησα να κουνιέμαι.  Με έβαλε σε ένα φορτιγακι μαύρο και με είχε δέσει με ένα σκοινί.  Στα χέρια και στα πόδια. Μου έκλεισε το στόμα. Και μου έβαλε στο κεφάλι μου κάτι το οποίο δεν μπορούσα να δω,  που πάμε.  Ξεκίνησε το φορτηγό.  Που με πήγενε ? Γιατί με απηγαγε ?
Προσπαθούσα να κάνω θόρυβο αλλά άδικος κόπος. 

<< Σταμάτα να κουνιεσαι. >> είπε αγριεμενος.  Και σταμάτησα. Περίμενα, Πότε θα σταματήσει το φορτηγό.

Κ.Ανέστη  POV ( μπαμπάς Μαργαρίτας) 

Που στο καλό είναι αυτό το κορίτσι ? Έχω αρχίσει να αγχωνομαι.  Πριν μισή ώρα την πήρα και ακόμα δεν έχει δώσει σημεία ζωής.

Πήρα ξανά το κινητό μου,  για να της τηλεφωνήσω. Άλλα δεν χτυπαγε αυτήν την φορά. 

<< Γωγω,  κάλεσε κάποια φίλη της δεν ξέρω και γω που. Και ρώτα άμα την είδαν η άμα μίλησαν καθόλου μαζί της. >> διέταξα την Γωγω. Αυτή κατέβασε το κεφάλι της σε ένδειξη πως συμφώνησε και πήγε στο σταθερό. 

Επερνε,  αλλά κανένας δεν μίλησε μαζί με τη. Μαργαρίτα ακόμη που στο καλό είσαι?

<< Θα βάλω άντρες μου να ψάξουν. Δεν γίνεται έτσι. >> είπα.

<< Κύριε μπορεί σε λίγο να έρθει. Ας περιμένουμε κιαλλο λίγο >> ζήτησε η Γωγω.  Άλλα καταλαβαίνες στο βλέμμα της,  πως δεν πρόκειται να έρθει.
Εγνεψα και ξεφυσοντας έκατσα στον καναπέ. 

****

Μόλις κατάλαβα πως το φορτιγακι είχε σταματήσει.  Άνοιξε η πόρτα και με εσειρε.

The Kidnap Where stories live. Discover now