<<Βρε κοπέλα μου, μην αγχονεσαι. Το σπίτι θα το ετοιμάσω εγώ με την κυρία Γωγω, δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα γιαυτό κάτσε κάτω. >> όλη την ώρα μου έλεγε η Αίμα, αφού πήγενα πέρα δώθε από το άγχος μου. Από τις έξι είμαι στο πόδι και πάλι καλά που δεν ανέβασα καθόλου πυρετό. Την άλλη εβδομάδα έχουμε ραντεβού με τον γιατρό, για να δει άμα μεγαλώνει φυσιολογικα και άμα προέκυψε κάτι που δεν πρεπει.
Ο Ιάσονας πήγε με τον Μάνο να διαλέξει κουστούμι για τον αδερφό του, εφόσον του Ιάσονα ήταν ήδη έτοιμο. Η Γωγω τώρα κάθεται και μου φωνάζει πως δεν πρέπει να κουράζομαι και να αγχονομαι.
<<Άμα σηκώσεις βαρύ,, η κάθεσαι και αγχονεσαι θα πάθει κάτι το μωρό >> είπε αυστηρά και άφησα αμέσως ένα κουτί με κάτι στολίδια χρυσά που ήθελαν να βάλουν στο σπίτι. Άμα είναι με το παραμικρό να πάθει το μωρό, καλύτερα να μην κάνω τίποτα. Αλλά τι να κάνω βαριέμαι να τους κοιτάω να ασχολούνται με κάτι.<<Ουφφ, τι να κάνω; >> τους ρώτησα με παράπονο και με κοίταξαν με ένα βλέμμα που έλεγε. '' Βαλτω κόλο σου κάτω και σκάσε'' σήκωσα τα χέρια μου ως ένδειξη πως παραδινομαι. Η Αίμα είπε πως μόλις τελειώσουν τα φαγητά και το στολισμό τότες θα ετοιμαστούμε, εξάλλου έχουμε αρκετή ώρα μπροστά μας και σχεδόν τελειώνουν. Η Αίμα στολίζει, ενώ η Γωγω φτιάχνει κάτι φαγητά για το τραπέζι που θα έχουμε μετά.
<<Αίμα εσύ τι θα φορέσεις; >> την ρώτησα για να πιάσω συζήτηση αφού δεν έκανα τίποτα άλλο από το να τους κοιτάω. Με κοίταξε για λίγο και ξεκίνησε να μιλάει.
<<Το φόρεμα που θα βάλω είναι ασιμη δεν γυαλίζει τόσο πολύ, για να μην πάρω ξέρεις την προσοχή >>είπε αστεία και γέλασα.<<Ακούγετε τέλειο >>είπα αφού καθόμουν και το φανταζόμουν κολλητό μέχρι πιο πάνω από το γόνατο που μου είπε αμέσως μετά.
<<Εσύ Γωγω; >>γύρισα προς αυτήν. <<Εγώ θα βάλω μια μαύρη φούστα μακρυά και μια άσπρη μπλούζα από πάνω με κάτι λεπτομέρειες σε χρυσό χρώμα. >>καλά ε τι άλλο θα μου λεγε. Τι περίμενα να βάλει φόρεμα; <<Μία χαρά >> της είπα απλά.
Μετά μου ήρθε μια ιδέα. <<Να φτιάξω εγώ την τούρτα; >>είπα ενθουσιασμενη.<<Αα πήραμε έτοιμη δεν θα χρειάστει >>είπε η γωγω και κατσουφιασα. <<Καλά πάω να πάρω τον Ιάσονα να δω τι κάνουν, αφού δεν κάνω τίποτα >> είπα τελικά σηκώνοντας από την καρέκλα που καθόμουν τόση ώρα.
Πήρα το τηλέφωνο μου και κάλεσα την επαφή του Ιάσονα. Μετά από τρεις χτύπους το σήκωσε.
<<Έλα μωρό μου >> είπε με την αντρική του φωνή.
<<Έλα αγάπη μου, βρήκατε τελικά κουστούμι για τον Μάνο; >>ρώτησα αμέσως.
<<Ναι βρήκαμε, πάμε τώρα λίγο σε ένα φούρνο να πάρουμε καφέ θέλεις τίποτα; >>με ρώτησε και γουργουρισε η κοιλιά μου αμέσως, αφού θυμήθηκα ότι δεν έφαγα τίποτα και πάει ήδη μια.
<<Εε άμα είσαι καλός αντρουλης, πάρε πινερλι να φάμε, και γρήγορα εε, γιατί πείνασα >> είπα και αυτός γέλασε.
<<Ότι θέλει η γυναίκα μου. Σε λίγο ερχόμαστε >>ξανά γέλασε και μετά το κλείσαμε.Ξανά πήγα εκεί που ήταν η Γωγω και η Αίμα οι οποίες τελείωσαν. Ξανά έκατσα στην καρέκλα μου πίσω και η Αίμα με κοίταξε <<Μαργαριτά άμα είναι κατά τις τρεις να πας να κάνεις τα απαραίτητα που θες μπάνιο και ότι άλλο είναι για να σε ετοιμάσω αμέσως και να μην αργήσουμε. >>είπε μετά από λίγο.
<<Εντάξει, θα πας να ετοιμαστείς; >>την ρώτησα και εγνεψε θετικά. <<Εμ καλύτερα περίμενε να έρθουν τα παιδια, πετάχτηκαν σε ένα φούρνο και θα φέρουν να φάμε >> της είπα αμέσως και έκατσε ξανά στην θέση της. Μετά από λίγο χτύπησε το κουδούνι και αφού μπήκαν τα αγόρια και φάγαμε σαν γουρούνια. Βασικά, εγώ έφαγα σαν γουρούνι γιατί έφαγα σχεδόν τρία Παναγία μου. Που τα χώρεσα αυτά; Η Αίμα μπήκε για μπάνιο, οπως μετά και εγώ και οι υπόλοιποι.
Η ώρα ήταν ήδη τέσσερις και ήταν όλοι μαζί έτοιμη εκτός από μένα. Έκατσα στην καρέκλα που μου είπε η Αίμα για να ξεκινήσει να μου φτιάξει τα μαλλιά και το μακιγιάζ. Η εκκλησία ήταν στις έξι οπότε είχαμε δύο ώρες μπροστά μας.
<<Πως θες να σου φτιάξω τα μαλλιά; >>με ρώτησε πιάνοντας τα μαλλιά μου και τα έστρωσε, ισιονοντας τα με τα δάχτυλα της προς τα πίσω.
<<Όπως θες δεν έχω πρόβλημα >>της είπα κουνώντας το χέρι μου. <<Είναι ο γάμος σου και πρεπει να τα φτιάξω όπως θέλεις >>απάντησε. Αφού της είπα πως τα θέλω μου τα έκανε. Δεν ήθελα να είναι πολλά έτσι κι αλλιώς μόνο εμείς θα είμαστε και οι φίλοι, οπότε μου έκανε χοντρές μπούκλες, με μακιγιάζ στα μάτια με γήινες αποχρώσεις και στα χείλη έντονο κόκκινο.
Φόρεσα το φόρεμα που μου είχε δείξει το οποίο είχε ανοιχτό ντεκολτέ, όσο έπρεπε και ήταν μέχρι το γόνατο και κολλητό. Δεν πειράζει που δεν είχα το φόρεμα που ονειρευόμουν ποτέ, τουλάχιστον να χαρώ την μέρα αυτή που πάντα ονειρευόμουν στην ζωή μου.
KAMU SEDANG MEMBACA
The Kidnap
Pertualangan~Η περίληψη στο πρώτο κεφάλαιο~ Please Don't copy the story © Wattpad 2018 Cover by: @bloody-bebe 😍💕