Κεφάλαιο 9

253 36 1
                                    



<< Λοιπόν πρώτων πρέπει να ειδοποιήσεις τον αδερφό σου  να μαζέψει τα πράγμα...>> δεν πρόλαβα να πω καθώς το κινητό του Ιάσονα χτύπησε και με κοίταξε με ένα αγχωτικό ύφος. Ουαου πρώτη φορά τον είδα τόσο αγχωμένο.

<< Ποιος είναι ?>>

<< Το αφεντικό μου >> είπε και άνοιξα τα μάτια μου ορθανοιχτα. Να πάρει ελπίζω να μην κατάλαβει τίποτα.
Αυτός στην αρχή δεν ήθελε να το σηκώσει, αλλά στο τέλος το κανε.

<< Ναι; >> το είχε βάλει σε ανοιχτή ακρόαση. Τι θέλει να χεστω πάνω μου ? Σορρυ κιόλας αλλά τι να πω.

<< Ιάσονα έχεις το κορίτσι ? Πόσο ακόμα θα αργείς να την φέρεις; >> είπε εξαγριωμενος. Η φωνή του ακουγόταν πολύ βαριά και τρομαχτική. Μάλλον θα είναι κανένας χοντρός κεφτεδας και κακασχημος. Στην σκέψη μόνο ανατρίχιασα. Ιουυ.

<< Την έχω,  αλλά είχαμε ένα ατύχημα. >> είπε. Βλακα τι είπες ότι με έχεις;;

<< ΤΟ ΞΈΡΩ ΌΤΙ ΤΗΝ ΈΧΕΙΣ ΠΌΤΕ ΘΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΦΈΡΕΙΣ;;  ΘΈΣΗ ΝΑ ΣΕ ΣΚΟΤΏΣΩ ΜΉΠΩΣ.>> καλά πριν δεν τον ρώτησε άμα με έχει ?? Καλά είναι και πανιβλακας ??

<< αφού ξέρεις ότι την έχω γιατί με ρωτάς τότες ? Και δεν ξέρω πότε θα σου την φέρω. Την είχα αφήσει χωρίς φαγητό δύο μέρες και είχε λιποθύμησει. >> τώρα που μου το θύμησε κάτσε και θα δεις ηλιθιε και συ.

<< Την είχες δύο μέρες και δεν με ειδοποίησες ? >>

<< Συγγνώμη αφεντικό ξέχασα δεν θα ξανά γίνει >>

<< Έτσι και ξαναγίνει θα σας θάψω και τους δύο σας κατανοητό;; >> είπε.

<< Ναι κύριε. >> απάντησε ο Ιάσονας.

<< Και πότε θα μου την φέρεις ? >> ρωτήσε τον Ιάσονα. Εγώ του έκανα νόημα να πει κάμποσες μέρες.

<< Σε... δυο.. μέρες λογικά >> είπε τελικά. Σε δυο μέρες ? Ελπίζω να προλάβουμε παναγία μου.

<< Τέλεια περιμένω. Αντε ξεμείνα και από γκομενες. Και θέλω επιτέλους τα λεφτά μου.
Θέλω ο Ρούσσος να δει πως θα υποφέρει η κόρη του. >> γιατί θέλει να υποφερει ο μπαμπάς μου. Μιλάει λες και του κάνε κάτι.
Προαπαθεισα να κάνω νόημα στον Ιάσονα για να τον ρωτήσει γιατί.

<< Άμα μου επιτρέπετε κύριε γιατί θέλετε να πάρετε εκδίκηση ?>> αυτός αρχιζε να γελάει τρομακτικά. Και ξεκίνησε να λέει.

<< γιατί ο Ρούσσος νόμιζε πως του ανήκαν όλα. Αλλά είναι ένα τίποτα. Έκλεψε την γυναίκα που αγαπούσα. Ήξερε πως ήθελα να την παντρευτώ. Την Αίμα την αγαπημένη μου.
Πως γίνεται ένας φίλος σου,  που ήμασταν σαν αδέρφια να σου το κάνει αυτό ? Τώρα όμως θα πληρώσει. Θα του πάρω και γω ένα πρόσωπο που αγαπάει...την κόρη του >> τι ? Ο μπαμπάς μου... Με.. Αυτόν τον άντρα ήταν πολύ καλοί φίλοι ? Κοίταξα τον Ιάσονα με ανοιχτό το στόμα.. Δεν το πιστεύω..

The Kidnap Where stories live. Discover now